Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Det finns gott om fall där folk har ljugit och trollar i denna och alla tidigare GS trådar och ditt beteende är bitvis identiskt med deras.
Tror du alla targets trollar? Vissa mig ett exempel.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Det var svar på din "jag kan inte läsa citaten" så jag vet inte riktigt vad du vill få sagt här
Jag har redan svarat på dem titta längre bak i tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Att du fortsätter att säga att du inte lyssnar även fast jag gång på gång säger att jag inte bryr mig om du gör det eller inte (jag sa det även första gången jag tog upp det) tyder på att du aktivt gör det då du fortsätter
Varför fortsätter du och tar upp det då om du inte bryr dig?
Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Mitt tidigare citat av dig säger emot dig då det inte var någon annan som tog upp någonting om din hund eller din säkerhetskedja innan du tog upp att du hade en och det har jag även hänvisat till tidigare så sluta ljug om den detaljen när du är motbevisad av dina egna ord.
Men för att vara tydlig så använder jag det citatet igen.
kan inte se citatet
Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
jasså, så du menar att bara för att personen i fråga höll sin hand mot sitt skärp eller kanske rent av rättade till pungen så måste han ha haft en pistol på sig?
Jag tror bestämt att du har sett för många gangsterfilmer om du antar att män som går med handen mot skrevet bär pistoler.
Det var tydligt att han hålde en pistol och han tittade in hukande.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Såg du vapnet eller antog du att de hade vapen på sig?
Jag såg inte vapnet men har aldrig sett en person som håller armarna så och hukar ner
Annat än på tv
Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Fast nej, du är inte ärlig då du både ändrar på din berättelse och du säger kontinuerligt emot dig själv även när det hänvisas till där du säger något annat än vad du påstår.
Vart säger jag emot mig själv?Hihhi du är rolig
Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Tråden handlar om huruvida GS faktiskt förekommer och är inte en bloggtråd, vill du skriva en blogg så får du starta en bloggsida och inte slösa vår tid här på flashback då vi försöker att komma fram till huruvida Gang Stalkning sker och hur trovärdiga många av de som påstår sig vara utsatta för det verkligen är.
Jag bloggar inte läser du mina inlägg eller glömmer du! Du har svårt att tro på människor även simpla historier.