2016-06-17, 14:37
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Dem skiter ju i vad lagar heter!

Vilka är "dem" (korrekt är de) och hur kan de skita i lagar? Varför polisanmäler inte operatörerna att det är en massa "dem" som olovligen konfigurerar om operatörernas nät?
Senast redigerad av madtop 2016-06-17 kl. 14:42.
Citera
2016-06-17, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Att såsom du komma med ett bestämt påstående om att din internettrafik är övervakad får dig bara att framstå som mindre trovärdig. Du framstår i mina ögon som en mytoman och att man inte kan lita på vad du säger.

Jag är väldigt övertygad om att din internettrafik inte är övervakad. För att övervaka din trafik krävs beslut från åklagare och en stark misstanke om att du är skyldig till ett brott som ger minst 2 års fängelse.

Upprepar igen - förhoppningsvis för sista gången:

Mitt vittnesmål är äkta. Det som jag berättar om sker i mitt liv.

Om vi som är utsatta nånsin kommer att få någon upprättelse eller om detta nånsin kommer att upphöra, det vet jag ej, men det ser ganska mörkt ut. Som det är just nu så är man TI livet ut.

Du, madtop, är extrem i din förnekelse av GS och av de metoder som tusentals TI's vittnar om att de utsätts för. Vad ger det dig att sitta och förneka detta om och om igen? VARFÖR? Det verkar nästan som om du är besatt av det. Kan du ge ett ärligt och sanningsenligt svar på detta?
Citera
2016-06-17, 14:50
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Upprepar igen - förhoppningsvis för sista gången:

Mitt vittnesmål är äkta. Det som jag berättar om sker i mitt liv.

Om vi som är utsatta nånsin kommer att få någon upprättelse eller om detta nånsin kommer att upphöra, det vet jag ej, men det ser ganska mörkt ut. Som det är just nu så är man TI livet ut.

Du, madtop, är extrem i din förnekelse av GS och av de metoder som tusentals TI's vittnar om att de utsätts för. Vad ger det dig att sitta och förneka detta om och om igen? VARFÖR? Det verkar nästan som om du är besatt av det. Kan du ge ett ärligt och sanningsenligt svar på detta?

Du sprider (troligtvis) falska påståenden om att ditt internet är avlyssnat. Och det stör mig när folk skriver felaktigheter. Har du några som helst bevis för ditt påstående om att ditt internet är avlyssnat?

För övrigt ifrågasätter jag inte dina upplevelser. Jag ifrågasätter bara hur stark kopplingen är mellan vad du tror och vad som verkligen sker.
Senast redigerad av madtop 2016-06-17 kl. 14:54.
Citera
2016-06-17, 15:06
Medlem
Citat:
Du sprider (troligtvis) falska påståenden om att ditt internet är avlyssnat. Och det stör mig när folk skriver felaktigheter. Har du några som helst bevis för ditt påstående om att ditt internet än avlyssnat?

För övrigt ifrågasätter jag inte dina upplevelser. Jag ifrågasätter bara hur stark kopplingen är mellan vad du tror och vad som verkligen sker.

Har du ännu inte förstått att vi sedan länge befinner oss i ett övervakningssamhälle där avancerad teknik används mot befolkningen, ofta i lönndom och i kontroll- och maktmissbrukarsyfte, så vet jag inte vart du befinner dig rent mentalt när det gäller sådan information? Antingen har du starka spärrar och vågar inte ta till dig sanningen om att de styrande i mångt och mycket inte vill oss väl och uppenbarligen är beredda att gå över lik för att behålla sin kontroll och leva ut sin psykopati på resten av befolkningen, eller så vet du om detta och ägnar dig åt medveten förnekelse.
Citera
2016-06-17, 15:41
Bannlyst
Citat:
Du förstår inte vad vi säger: Produkten är humbug. Den fungerar inte. Och viktigast av allt: det är offtopic.

Nej produkten fungerar jag har själv testat den i flera år! Och ja den fungerar.
Det är inte offtopic Om inte scala wawes finns så vad är det för vågor dem skickar?

Den värkar slå ut kontakten mellan kroppen och den teknik dem använder. Det finns flera och åter flera som kan vittna om att den fungerar!

Du har ju inte testat den så hur kan du veta om det är humbug?
Den fungerar som en jammer.
Citera
2016-06-17, 16:03
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Har berättat tidigare att det är ett forum där jag har varit medlem. Vet ej om det är klokt eller inte att ge en direktlänk dit, så det kan jag inte avgöra just nu.

Okej, men är du säker på att de pratar om dig som privatperson och inte vad du har sagt på den sidan osv?

För det är en skillnad mellan att i stort sett skriva en dagbok (det var så jag tolkade det) om dig och dina aktiviteter och att diskutera det du har sagt tidigare då du mycket väl kan ha lyckats göra bort dig på något sätt som har gjort vissa arga eller helt enkelt inte ser dig som seriös eller ja gudarna vet bara vad. (jag tänker på hur du har aktivt beskyllt dina föräldrar för att vara en del av GS mot dig osv här på Flashback)

Citat:
De som övervakar mig vet ju allt och infiltrerar allt. Internettrafiken är under konstant bevakning 24/7.

Det är lite då man måste fråga, om du nu vet att alla sidor som du besöker blir infiltrerade av GS (måste vara otroliga resurser som läggs för att ha så pass hård span på dig eller så har du datorn fylld med virus som sparar ner alla adresser) varför använder du då internet?

För om de nu infiltrerar alla sidor och så, hur kan du vara så säker på att du ens får rätt typ av information från andra som säger sig vara utsatta för GS?

De kanske är en del av konspirationen bara för att förvirra dig, som sagt, jag säger samma som jag har sagt till flubbb men även många andra, tänk igenom hur pass sannolikt det är du säger men framförallt hur pass hållbart är det om det skulle kunna gå så långt att man lyckas få ett fall dragit till domstol?

Om det kraschar redan innan experter tittar på det så är det något som inte stämmer och då behöver man fråga sig vad det är och om det är för att man har haft fel eller om det är för att det är något som fattas osv.

Citat:
Lägger man exempelvis in en annons på Blocket så ser dem det och man kan få en del suspekta mailsvar eller telefonsamtal som helt klart är GS-attacker.

Kan du ge exempel på dessa suspekta svar för det du kanske anser är GS kanske någon annan anser är helt normalt och att du då har missförstått det just i det ögonblicket. (sånt är lätt hänt, speciellt om man skulle vara förföljd)

Citat:
Likaså kan de skräddarsy en Blocket-annons enbart utefter en TI. Detta hände mig när jag sökte bostad att hyra bl a där.

Fast sen så är inte blocket den bästa sidan överhuvudtaget så du kan mycket väl ha gått på en nit eller flera, men kan du ge exempel på annonser som är skräddarsydda?

För i dagsläget så säger du en massa men du visar inte upp det du säger vilket är en av anledningarna till att det är svårt att tro på dig sedan att du beskyller även dina föräldrar för att konspirera mot dig gör inte saken så mycket lättare heller.
Citera
2016-06-17, 16:04
Medlem
madtops avatar
Citat:
Har du ännu inte förstått att vi sedan länge befinner oss i ett övervakningssamhälle där avancerad teknik används mot befolkningen, ofta i lönndom och i kontroll- och maktmissbrukarsyfte, så vet jag inte vart du befinner dig rent mentalt när det gäller sådan information? Antingen har du starka spärrar och vågar inte ta till dig sanningen om att de styrande i mångt och mycket inte vill oss väl och uppenbarligen är beredda att gå över lik för att behålla sin kontroll och leva ut sin psykopati på resten av befolkningen, eller så vet du om detta och ägnar dig åt medveten förnekelse.

Du och några till kommer med påståenden om en massa saker men ni har ännu inte lyckats visa ett enda skit. Att du är övertygad om att frimurare avlyssnar ditt internet och sprejar din lägenhet är inget bevis för att det faktiskt förekommer. Det är ju faktiskt fullt möjligt att du bara inbillar dig en massa saker.

Har du några som helst bevis för att ditt internet är avlyssnat?
Och hur har det gått med bevisen för att de går in i din lägenhet varje dag? Är det verkligen så svårt att rigga upp en åtelkamera?

Från min synvinkel är frånvaron av konkreta bevis en väldigt tydlig indikation.
Citera
2016-06-17, 16:10
Medlem
madtops avatar
Citat:
Nej produkten fungerar jag har själv testat den i flera år! Och ja den fungerar.
Det är inte offtopic Om inte scala wawes finns så vad är det för vågor dem skickar?

Den värkar slå ut kontakten mellan kroppen och den teknik dem använder. Det finns flera och åter flera som kan vittna om att den fungerar!

Du har ju inte testat den så hur kan du veta om det är humbug?
Den fungerar som en jammer.

Har du testat så att du inte får samma effekt med en klassisk foliehatt?
Citera
2016-06-17, 16:16
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Har du testat så att du inte får samma effekt med en klassisk foliehatt?

Klart han har - det var ju det de sålde i den andra länken han gav: foliehattar (fast de kallar det för braincoat), kalsonger med strålningsskydd och ringbrynjor!! (OBS jag skämtar inte!)

http://www.lessemf.com/personal.html
Senast redigerad av SnakePlisssken 2016-06-17 kl. 16:18.
Citera
2016-06-17, 16:18
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Tror du alla targets trollar? Vissa mig ett exempel.

Nej jag tror däremot att det finns de som trollar precis som det finns de som har en sjukdomsbild där de tror att de är jagade av allt från CIA till ja gudarna vet bara vad.

Men jag nekar inte att det kan finnas en chans att det pågår GS men jag kräver vattentäta bevis som inte faller ihop på fem sekunder.

Du har gott om exempel i alla de låsta GS trådarna.

Citat:
Jag har redan svarat på dem titta längre bak i tråden.

Ja och jag konstaterade att din senare kommentar om detta var överflödig och fullständigt onödig.

Citat:
Varför fortsätter du och tar upp det då om du inte bryr dig?

För att du forsätter att haka upp dig på det, jag förklarar gång på gång att jag inte bryr mig om du tjuvlyssnar på dina grannar men då du klart och tydligt fortsätter att känna dig träffad trots att jag säger att det inte spelar någon roll om du gör det eller om det är så att du inte gör det så lutar det mot det tidigare men om du säger att du inte aktivt lyssnar efter vad dina grannar gör så får jag tro dig.

Citat:
kan inte se citatet

Om du prövar att läsa innan du svarar så kan du läsa citaten, det är helt enkelt inte mitt problem att du inte kan läsa dina egna citat när du svarar en annan post utan det får du ta med admins här på flahsback.

Citat:
Det var tydligt att han hålde en pistol och han tittade in hukande.

Vad du kan anse är tydligt kan någon anse vara nonsens, vad du får för dig att någon har på sin kropp är inte hållbart.

Citat:
Jag såg inte vapnet men har aldrig sett en person som håller armarna så och hukar ner
Annat än på tv

Som sagt, sluta titta på så mycket gangsterfilmer för jag ser det relativt dagligen och jag kan garantera dig att ingen av dem bär på skjutvapen.

Citat:
Vart säger jag emot mig själv?

Du säger emot dig själv rörande säkerhetskedjan då du från början säger dig ha en men att du inte använder den, du säger även att du vaknar av att någon säger att du har fått en spruta för att senare ändra bägge dessa parter till att det inte var du som tog upp att du hade en säkerhetskedja och att du redan var vaken sedan tidigare.

Citat:
Hihhi du är rolig

Och du börjar bli allt tydligare oseriös.

Citat:
Jag bloggar inte läser du mina inlägg eller glömmer du!

Det var ett tips då man inte får skriva bloggposter här på flashback.

Citat:
Du har svårt att tro på människor även simpla historier.

Fast dina historier är inte simpla, de innehåller teknologi som är bevisad icke existerande och vi kritiker har hört exakt samma rappakalja flera gånger om påståenden allt från teknologi som är bevisat icke existerande till hänvisningar till folk som säger sig ha blivit bortförd av utomjordingar och hur fysikens lagar är falska till ja gudarna vet bara vad.

Summan av kardemumman är helt enkelt att i dagsläget så är alla som påstår sig vara TI tvungna att bevisa att de är utsatta för GS och att det existerar då allt för många kommer med nonsens som inte ens stämmer överens med vad alla andra säger.
Citera
2016-06-17, 16:31
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Klart han har - det var ju det de sålde i den andra länken han gav: foliehattar (fast de kallar det för braincoat), kalsonger med strålningsskydd och ringbrynjor!! (OBS jag skämtar inte!)

http://www.lessemf.com/personal.html

Herre min skapare, det där är ju ett ypperligt bevis för att folk sitter och tjänar pengar på sjuka människor, det är ju nästan så man skäms över att man inte är lika genomrutten och pengakåt som dem
Citera
2016-06-17, 16:34
Medlem
Citat:
Du och några till kommer med påståenden om en massa saker men ni har ännu inte lyckats visa ett enda skit. Att du är övertygad om att frimurare avlyssnar ditt internet och sprejar din lägenhet är inget bevis för att det faktiskt förekommer. Det är ju faktiskt fullt möjligt att du bara inbillar dig en massa saker.

Har du några som helst bevis för att ditt internet är avlyssnat?
Och hur har det gått med bevisen för att de går in i din lägenhet varje dag? Är det verkligen så svårt att rigga upp en åtelkamera?

Från min synvinkel är frånvaron av konkreta bevis en väldigt tydlig indikation.

Till madtop och ondahamstern:

Jag kan inte sitta och skriva enskilda svar på var och en av era detaljfrågor. Det fungerar inte så. Ni och övriga läsare (som inte är TI's) skulle inte förstå till fullo ändå. Jag har analyserat mitt liv; 40+ år tillbaka i tiden och lagt ihop alla pusselbitar och sett mönster och så vidare som alla ingår som delar i den helhet som är min GS-förföljelse. Det räcker inte med att beskriva bara en del som svar på en detaljfråga pga att dessa delar är beroende av helheten. Så för att ni skulle kunna förstå och se vad som sker så skulle jag förmodligen behöva publicera en hel bok som går igenom allting från början till slut.

Vad menar du förresten med "går in i min lägenhet varje dag"? Har väl aldrig påstått att de går in här VARJE dag.

Men angående sprayandet så är det knappast inbillning att kliva in genom dörren och mötas av ett moln av kemikalier som närapå får dig att tappa andan och som senare ger dig stark huvudvärk .... och speciellt inte när det sker en eftermiddag då du helt spontant kommer hem tidigare från ett jobb som dessa stalkers uppenbarligen inte hade räknat med och därför nyss varit där och sprayat i tron om att gasen skulle hinna lägga sig lite i ett par timmar innan du kommer hem. Hur inbillar man sig en sådan starkt kvävande lukt enligt dig?

Har vidtagit åtgärder som har minskat sprayandet till stor del nu, men det sker ändå ibland, och jag har inte lyckats få klarhet i hur det sker. Inte som tidigare genom brevinkastet eller att de går in - de måste ha ytterligare någon metod. De verkar i alla fall ha slutat att gå in i min lägenhet sedan jag började med lite olika åtgärder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in