2022-01-26, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Du är väldigt klarsynt här och det tyder ju på att du varit med ett tag.

Ang anmäla till polis så har jag gjort det ett par gånger och näst sista gången med bild på stalkare så blev jag grovt förolämpad av polisen. Visst man kommer med foton på deras kollegor och begär en utredning på dem .. Senaste anmälan eller mer ett tips för att kunna nysta upp den ligan, gjorde jag på en av cheferna i denna grupp som är polis så straxt efter kom en bil över på min sida och jag gjorde mig redo på att rulla ner i diket hellre en front mot front ( just sådana saker är ju svåra att bevisa då jag inte hann med att ta regnumret på den gråa bilen) så det kan var bättre att gå till hjälp organisationer med bra bevis. Som du skrev; knäppgökarna har skrivit sönder dessa så de spyr galla bara någon västerlänning andas stalking , men om man är flera som har samma förövare så skulle det vara milsvids skillnad mot att ensam peka ut en kollega till polisstationens personal. Ensam är bra då man ska härda ut , men bättre med fler då man ska anmäla samma brottslingar.

Haagtribunalen skiter nog i vad hemliga kling och klang lovat varandra om det är brott mot människorätten, de dömer dem bara de får chansen ( anmälan)(?).

Du kanske ser dem som en myndighet men jag ser dem som tjänare av politisk statsmakt. Cheferna är poltiskt tillsatta och så finns ju en avdelning från säkerhetspolisen på varje större polisstation. De har sista ordet.

Kling och klang lever ju på att folk inte skall annäla brott. Det som inte anmälls hamnar inte i statistiken. Det samhällsunderstödjande parapolisiära arbetet är fullt anförtrott åt angiverinätverken. Dessa personer är untouchables.och makten stödjer sig fullt på dem och deras påverkansarbeten. Ett slags deep state. De har anförtrott polisens arbete oå dem. Förbisett att de flesta kriminella redan ingår i nätverken.
Citera
2022-01-26, 17:29
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Du kanske ser dem som en myndighet men jag ser dem som tjänare av politisk statsmakt. Cheferna är poltiskt tillsatta och så finns ju en avdelning från säkerhetspolisen på varje större polisstation. De har sista ordet.

Kling och klang lever ju på att folk inte skall annäla brott. Det som inte anmälls hamnar inte i statistiken. Det samhällsunderstödjande parapolisiära arbetet är fullt anförtrott åt angiverinätverken. Dessa personer är untouchables.och makten stödjer sig fullt på dem och deras påverkansarbeten. Ett slags deep state. De har anförtrott polisens arbete oå dem. Förbisett att de flesta kriminella redan ingår i nätverken.

Jag håller med och sett flera från S och även den nämnda polisen hade ett uppdrag som ung för S, och såg lite bestört ut då jag sade att jag röstat på M vid ett val ( det var då han berättade om sitt tidigare uppdrag ). De har inga tänkare eller utvecklare bara våld och hot om våld mot folk runt deras offer, allt för att behålla makt.
Citera
2022-01-27, 15:49
Medlem
Borttagen kommentar
Senast redigerad av Signalspaning 2022-01-27 kl. 16:39.
Citera
2022-01-28, 00:13
Medlem
RiktigTIs avatar
Gang Stalking-metodik är bland annat att skapa störningar i en persons liv som verkar "naturliga" vilket sociala kretsen är FULLT medvetna om som att videokameran störs eller någon är "försenad". Det här är en grundteknik i Zersetzung.

Intressant hur de får med sig politiker i mitt fall vilket tyder på en grupp med extremt hög auktoritet som katolska kyrkan, svenska staten etc. - på den nivån alltså.

I mitt fall spårar de allt jag gör online & offline. Många jag dejtar blir kontaktade omgående. Sedan när jag konfronterar dem så låtsas de som inget, eller frågar varför jag tillåter mig bli påverkad eller så erkänner de.

Ändå vill INGEN avslöja identiteten dock en av mina läkarstudentdejter hävdade att det är frimurare när jag tog upp det hela. Hon verkar ärlig också. Tyvärr gjorde jag "slut" i vår dejtande i söndags mycket för att många oriktigheter fanns på hennes sida som hon inte förklarade vilket jag vet är "frimurare" som orsakat.

Vad än denna operationen handlar om är den TOPPHEMLIG på högre nivåer. Fotfolket & sociala kretsen vågar aldrig avslöja deras riktiga identitet men har inga problem att bekänna deras deltagande.

Vilken grupp har sådan skydd bland folket??? Inte fan är det att alla skyddar statens identitet i att tortera. Det här måste vara en kyrka eller ett sällskap som folket är rädda för.
Citera
2022-01-28, 01:03
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Frågan är vad denna nätverk används till. I mitt fall är det extrem inflytande i psykologi där de spårar allt jag gör online & offline; kontaktar mina dejter ibland i real-tid. De måste väl också tjäna specialintressen & inte bara statliga intressen?

Nätverket kan säkert användas av främmande makter också. Annars förstår jag inte denna dygnet-runt spioneri på mig i minst nio hela år där min familj får underrättelse & agerar på olika sätt för att låta mig veta att de vet vad jag gör eller tänker på. De VET ju att jag vet men vill typ påminna mig om & om igen.

Det är så jävla fult spel. Likt att min familj faktiskt VILL låta mig veta att de DOMINERAR mitt liv genom denna grupps hjälp likaså andra som rekryteras & får tilldelat information OM mig & gör saker i syfte av bl.a. psykologiska operationer & social engineering. Även om jag informerar alla vad de gör så fortsätter de flesta fullt medvetna att de deltar i att påverka mig & bl.a. samla information om mig ÖPPET framför mina ögon som att DE VILL SE vad jag gör när jag om det de gör. M.a.o. löjliggör de mig framför min sociala kretsen ögon vilka då gaslight:ar.

Det här är olagligt. Jag lovar att denna grupp sprider att det här ska "hjälpa" mig på något sätt som att avslöja "sanningen" eller ge mig "kritisk information" som ska gagna mig MEN det förklarar inte all psykning & förföljelse som folk mår DÅLIGT AV samt sabotage & infiltration.

I mitt fall vill de få mig tro att de är änglar/demoner, Gud/Satan kanske för att min familj är kristna & det är det enda sättet att övertala dem att delta.

I vilket fall som helst har NSA/CIA & co. gudalika makter & resurser i ögonen på en vanlig person. Sedan att de försöker styra personer med att anspela på trossystem är en sak för sig. Propaganda är tydlig: 50% tror att det här är övernaturligt; 50% tror på staten & co. - sanningen är att kult inom staten (frimurare etc.) använder statliga medel i mitt fall för att styra & ställa i mitt liv bakom min rygg för deras agenda.

Sedan att ni verkar inte inse att statens makter kan missbrukas av specialintressen är intressant. Korruption finns överallt - makt & pengar styr; inte byråkratiska dokument i det här fallet. Det är en topphemlig operation.

Min egna åsikt är att det är främst frimurare i de lägre delarna som används; sedan att de har makt inom SÄPO etc. som missbrukas är en sak för sig för kanske mer specialintressen eller så tillåter de främmande makters spaning på mig i Sverige vilket är en mer trolig förklaring än att SÄPO ska Gang Stalka mig i 16 år sedan tonåren.

Utan tvekan är min familj & mina offline-vänner fullt medvetna vad som sker mot mig men de håller tyst - de vill SE VAD JAG GÖR; VILKA BESLUT JAG TAR; & VARFÖR. De är nästan uteslutande intresserade av VAD jag gör i olika situationer speciellt i de uppgjorda mot mig (social engineering).
Citera
2022-01-29, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Gang Stalking-metodik är bland annat att skapa störningar i en persons liv som verkar "naturliga" vilket sociala kretsen är FULLT medvetna om som att videokameran störs eller någon är "försenad". Det här är en grundteknik i Zersetzung.

Intressant hur de får med sig politiker i mitt fall vilket tyder på en grupp med extremt hög auktoritet som katolska kyrkan, svenska staten etc. - på den nivån alltså.

I mitt fall spårar de allt jag gör online & offline. Många jag dejtar blir kontaktade omgående. Sedan när jag konfronterar dem så låtsas de som inget, eller frågar varför jag tillåter mig bli påverkad eller så erkänner de.

Ändå vill INGEN avslöja identiteten dock en av mina läkarstudentdejter hävdade att det är frimurare när jag tog upp det hela. Hon verkar ärlig också. Tyvärr gjorde jag "slut" i vår dejtande i söndags mycket för att många oriktigheter fanns på hennes sida som hon inte förklarade vilket jag vet är "frimurare" som orsakat.

Vad än denna operationen handlar om är den TOPPHEMLIG på högre nivåer. Fotfolket & sociala kretsen vågar aldrig avslöja deras riktiga identitet men har inga problem att bekänna deras deltagande.

Vilken grupp har sådan skydd bland folket??? Inte fan är det att alla skyddar statens identitet i att tortera. Det här måste vara en kyrka eller ett sällskap som folket är rädda för.

Kan du förklara hur det går till när du får reda på att nån enskilda dejt är en del av konspirationen? Hur går det till?

Ser faktiskt inte riktigt vad det är du ska få ut av den här tråden. Du skriver ju bara samma saker hela tiden i olika former. Du har inte fått fram ett enda bevis på det du framför gällande dig själv. Hur vet du att din familj- och dejter- är en del utav gangstalkingen?
Senast redigerad av kalleochchokladfabriken 2022-01-29 kl. 17:17.
Citera
2022-01-29, 19:21
Medlem
Citat:
Frågan är vad denna nätverk används till. I mitt fall är det extrem inflytande i psykologi där de spårar allt jag gör online & offline; kontaktar mina dejter ibland i real-tid. De måste väl också tjäna specialintressen & inte bara statliga intressen?

Nätverket kan säkert användas av främmande makter också. Annars förstår jag inte denna dygnet-runt spioneri på mig i minst nio hela år där min familj får underrättelse & agerar på olika sätt för att låta mig veta att de vet vad jag gör eller tänker på. De VET ju att jag vet men vill typ påminna mig om & om igen.

Det är så jävla fult spel. Likt att min familj faktiskt VILL låta mig veta att de DOMINERAR mitt liv genom denna grupps hjälp likaså andra som rekryteras & får tilldelat information OM mig & gör saker i syfte av bl.a. psykologiska operationer & social engineering. Även om jag informerar alla vad de gör så fortsätter de flesta fullt medvetna att de deltar i att påverka mig & bl.a. samla information om mig ÖPPET framför mina ögon som att DE VILL SE vad jag gör när jag om det de gör. M.a.o. löjliggör de mig framför min sociala kretsen ögon vilka då gaslight:ar.

Det här är olagligt. Jag lovar att denna grupp sprider att det här ska "hjälpa" mig på något sätt som att avslöja "sanningen" eller ge mig "kritisk information" som ska gagna mig MEN det förklarar inte all psykning & förföljelse som folk mår DÅLIGT AV samt sabotage & infiltration.

I mitt fall vill de få mig tro att de är änglar/demoner, Gud/Satan kanske för att min familj är kristna & det är det enda sättet att övertala dem att delta.

I vilket fall som helst har NSA/CIA & co. gudalika makter & resurser i ögonen på en vanlig person. Sedan att de försöker styra personer med att anspela på trossystem är en sak för sig. Propaganda är tydlig: 50% tror att det här är övernaturligt; 50% tror på staten & co. - sanningen är att kult inom staten (frimurare etc.) använder statliga medel i mitt fall för att styra & ställa i mitt liv bakom min rygg för deras agenda.

Sedan att ni verkar inte inse att statens makter kan missbrukas av specialintressen är intressant. Korruption finns överallt - makt & pengar styr; inte byråkratiska dokument i det här fallet. Det är en topphemlig operation.

Min egna åsikt är att det är främst frimurare i de lägre delarna som används; sedan att de har makt inom SÄPO etc. som missbrukas är en sak för sig för kanske mer specialintressen eller så tillåter de främmande makters spaning på mig i Sverige vilket är en mer trolig förklaring än att SÄPO ska Gang Stalka mig i 16 år sedan tonåren.

Utan tvekan är min familj & mina offline-vänner fullt medvetna vad som sker mot mig men de håller tyst - de vill SE VAD JAG GÖR; VILKA BESLUT JAG TAR; & VARFÖR. De är nästan uteslutande intresserade av VAD jag gör i olika situationer speciellt i de uppgjorda mot mig (social engineering).
Du har ju inte gjort ett dugg för att detta ska stoppas, du ligger likt en sködpadda på rygg och bara suger åt dig. Flytta, skaffa ny identitet. Nej, det är INTE svenska staten som vill åt dig, därför kan det fungera. Men du vill inte. Ditt val.
Citera
2022-01-30, 00:23
Medlem
Citat:

Kanske har gang stalking nätverken nåt system fylla trådarna genom att pilla på svagare individer i forumen vilka räknas som byfånar och störda individer eller dårar som skriver sönder alla trådar och facebookgrupper. Ett slags overwrite varje gång nätverken känner sig hotade så kanske de har ett urval av favoritindivder som inte utgör något hot.

Däremot om någon utgör hot så tror jag stalkingen ändrar riktning till att de lovas lova sake(sex, rekrytering, skadestånd anställning) eller hota med rättsliga ågärder, böter, utvisnng, omhändertagande, , mordhot, misshandel, osv. Naturligtvis är allt falskcircus för de snackar så man hör dem men man får aldrig se.

Har du någonsin tänkt på att du kan vara lurad till att tro att dina dejter och familj är medlemmar i nätverken. Något som egentligen inte spelat någon stor roll i det stora för ifall de kastar någon mot sin omgivning, nollor, luffare och idioter så kan det ju hålla på i evigheter utan att man kommer nån vart. Det är liksom CIA teknik att slänga två idioter mot varandra. Även om den ena är deras så är det slöseri med tid att börja kartlägga varje random smålirare.
Senast redigerad av Signalspaning 2022-01-30 kl. 00:46.
Citera
2022-01-30, 00:56
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Kanske har gang stalking nätverken nåt system fylla trådarna genom att pilla på svagare individer i forumen vilka räknas som byfånar och störda individer eller dårar som skriver sönder alla trådar och facebookgrupper. Ett slags overwrite varje gång nätverken känner sig hotade så kanske de har ett urval av favoritindivder som inte utgör något hot.

Däremot om någon utgör hot så tror jag stalkingen ändrar riktning till att de lovas lova sake(sex, rekrytering, skadestånd anställning) eller hota med rättsliga ågärder, böter, utvisnng, omhändertagande, , mordhot, misshandel, osv. Naturligtvis är allt falskcircus för de snackar så man hör dem men man får aldrig se.

Har du någonsin tänkt på att du kan vara lurad till att tro att dina dejter och familj är medlemmar i nätverken. Något som egentligen inte spelat någon stor roll i det stora för ifall de kastar någon mot sin omgivning, nollor, luffare och idioter så kan det ju hålla på i evigheter utan att man kommer nån vart. Det är liksom CIA teknik att slänga två idioter mot varandra. Även om den ena är deras så är det slöseri med tid att börja kartlägga varje random skitstövel de valt ut för uppgiften.

Jag vet utan tvekan att min familj är med på det. På det sätt är jag inte lurad. Däremot vad de tror det handlar om är en annan sak. De kanske tror att det handlar om att göra mig mer spirituell genom att låtsas ha privatinformation som att de kan "läsa ens tankar" eller liknande. Extremt psykologiskt.

De vill ju att vi vet vad de gör. Det här är inte menat att hållas hemligt från oss. Det är mer en beteende- & trossystemförändring än en hemlig förstörelseoperation.

Kanske vill de undersöka VAD jag gör vid olika kunskaper & att veta de övervakar mig. Jag har i flera år pressat en av mina vänner att tala om för mig deras identitet men han håller tyst precis som de andra.

Ibland tror jag att det här är en statlig stöttat "kult" som ger sig på personer de anser är "speciella" för att undersöka vad vi gör eller liknande. Men å andra sidan utför de psykologiska operationer mot oss samt sociala operationer så vårt öde & våra liv blir störda utan tvekan.

Många har bl.a. pratat om satanister, frimurare & att jag ska vara anti-kristus i dessa sammanhang när jag tar upp denna grupp som förföljer mig. De kanske verkligen tror att jag är en speciell person - någon högt upp i pyramiden. De har inga byråkratiska anledningar att övervaka hela mitt liv i över 15 år - på papper är jag ingen markant men jag är unik i svenska samhället som du listat ut & vet om.

Det kan inte vara så enkelt som att staten ber folk att utföra psykologiska & sociala operationer som då skyddas till identitet. Nej - i mitt fall har de irrationella anledningar att göra det här såsom religion. Min familj skulle inte hjälpa SÄPO eller svenska staten på något sätt att förstöra våra liv.

Dessutom vill de att jag ska veta att det handlar om "misstagen identitet" som i filmen "Life of Brian" där folk misstog en person som frälsare men han hävdade att han inte var det. Sedan har andra kommenterat filmen "Truman Show".

Jag har nio hela år med erfarenheter att dela. Det som är utan tvekan samt är att de utför psykologiska & sociala operationer via andra online & offline där de spårar allt jag gör speciellt de jag har kontakt med - deras hemliga vapen är att infiltrerar ens sociala krets (INTE teknologi). Det är på det viset de VERKLIGEN förstör ens liv. Sedan kan propagandan om fantasivapen & fantasiteknologi vara en led för att föra fram den agenda de har vilket INTE behöver vara att sprida "kunskap" om dessa sci-fi-vapen/teknologier (även om de finns i begränsade former).

I slutändan handlar det om Perception Management av min uppfattning vilket förklarar varför personer är tillsagda att inflika kommenterar här & där som de vet påverkar mitt psyke. De försätter en alltså i en form av trans/hypnos då vi blir konstant påminda om att vi är övervakade, styrda, programmerade & utsatta för grov privatlivskränkning.
Citera
2022-01-30, 01:01
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Kan du förklara hur det går till när du får reda på att nån enskilda dejt är en del av konspirationen? Hur går det till?

Ser faktiskt inte riktigt vad det är du ska få ut av den här tråden. Du skriver ju bara samma saker hela tiden i olika former. Du har inte fått fram ett enda bevis på det du framför gällande dig själv. Hur vet du att din familj- och dejter- är en del utav gangstalkingen?

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Du har ju inte gjort ett dugg för att detta ska stoppas, du ligger likt en sködpadda på rygg och bara suger åt dig. Flytta, skaffa ny identitet. Nej, det är INTE svenska staten som vill åt dig, därför kan det fungera. Men du vill inte. Ditt val.
  • Terapeutiskt att skriva av sig.
  • Används som bevis inför framtida åtal/straff/kompensation om bl.a. lidande
  • Informera alla om vad de gör mot mig & dess effekter
  • Skrämma de som ansvarar då de vet att en dag så kommer jag få reda på vilka de är

Jag för en mot-informationskrig mot dem efter de för en informationskrig mot mig (kolla upp definitionen) vilket bl.a. handlar om att ta över personers konto för att sprida specifik information mot en måltavla.

Ni inser väl att de läser allt här inne?

En dag kommer jag veta vilka de är på lägre nivåer; då doxxar jag dem på hela internet samt meddelar deras familjer om vad som gjorts mot mig med hänvisning till bl.a. denna forum där de kan även läsa om andra.
Citera
2022-01-30, 01:06
Bannlyst
Citat:
  • Terapeutiskt att skriva av sig.
  • Används som bevis inför framtida åtal/straff/kompensation om bl.a. lidande
  • Informera alla om vad de gör mot mig & dess effekter
  • Skrämma de som ansvarar då de vet att en dag så kommer jag få reda på vilka de är

Jag för en mot-informationskrig mot dem efter de för en informationskrig mot mig (kolla upp definitionen) vilket bl.a. handlar om att ta över personers konto för att sprida specifik information mot en måltavla.

Ni inser väl att de läser allt här inne?

En dag kommer jag veta vilka de är på lägre nivåer; då doxxar jag dem på hela internet samt meddelar deras familjer om vad som gjorts mot mig med hänvisning till bl.a. denna forum där de kan även läsa om andra.

Det är katolikerna som attackerar dig. För du var väl serb var du inte det? Du har på nåt vis hamnat på deras radar och blivit listad som en kättare / fiende och därför jävlas de med dig. Bästa är att attackera tillbaka för att få dom att fatta att det inte är ok vad de gör.
Citera
2022-01-30, 03:01
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartmunk
Det är katolikerna som attackerar dig. För du var väl serb var du inte det? Du har på nåt vis hamnat på deras radar och blivit listad som en kättare / fiende och därför jävlas de med dig. Bästa är att attackera tillbaka för att få dom att fatta att det inte är ok vad de gör.

Katoliker & katolska kyrkan har jag misstänkt. Jag är en ortodox serb vilket hela min familj är också. Dessutom verkar de tro eller misstänka att jag är anti-kristus av att döma från olika bekännande. Katoliker finns överallt i regeringar & stater i väst (inte mycket i Sverige) som kontrollerar stora delar av spionapparaten.

Anti-kristus SKA vara fiende mot kyrkan. De har sina anledningar till att tro irrationella saker om mig (bl.a. baserat på mitt namn vilket ni inte vet om). De tolkar sådana "tecken" som bibliska & tar det på dödligt allvar den hemliga eliten inom religion.

De tror också hårt på demonologi & änglar; Gud & Satan. Illuminatiexperten Leo Zagami hävdar att katolska kyrkan, Vatikanen (Jesuiter) & en del av frimurare är Illuminati som försöker attackera spirituellt signifikanta personer (som de anser) i hemlighet utan förvarning. I många fall upptäcker de sådana personer i ungdomen eller barndomen som i mitt fall.

I min mening har de för sig att jag är speciell av flera skäl.

Dessutom är neuroforskare Dr. James Giordiano en katolsk italienare som forskar inom områden som vi måltavlor klagar om som uttalat som om måltavlor. Hans hemuniversitet är Georgetown vilket är en Jesuitinstitut. Numera forskar han i Naval War College. Hela hans forskning går ut på att förstå hur människor fungerar & varför vilket är skrämmande likt den förföljelse jag är utsatt för där de har djup psykologisk profil om mig - de "känner mig väl" vilket de ska göra eftersom de förföljt mig i 15 år & samlat information om mig: vad jag gör, varför etc.

De vet ju inte om jag är anti-kristus men de håller utan tvekan koll på mig: kanske även testar mig på olika vis.

Jävla religiös förföljelse. Katolska kyrkan har en egen agenda om att se till att en spirituell verklighet finns, att mirakel dokumenteras etc. Kyrkan har förföljd miljontals p.g.a. deras tron speciellt de med inflytande. Dessutom vill kyrkan emulera Satan via teknologi såsom på Internet enligt Leo Zagami vilket de planerar 5-10-20 år i förväg. De som handhar det här är väldigt intelligenta & professionella inom bl.a. psykologiska operationer där de skapat en massiv informatörsnätverk för att hålla koll på "personer av intresse" (hur än irrationella tron de har).

Som sagt har jag länge misstänkt en kult/sekt/kyrka/sällskap - inget annat förklarar varför de ger sig på mig i 15+ år med min familjs "hjälp".
Senast redigerad av RiktigTI 2022-01-30 kl. 03:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in