2016-06-16, 23:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
En kvinna i hennes ålder och med hennes utseende har inte svårt att hitta killar som ställer upp frivilligt. Om hon nu har legat med dessa två killar så kan det ha skett på killarnas initiativ efter en blöt fest. Hon tappade omdömet och ställde upp.

Talar mer för att hon var ute efter just pojkar. De hade inga föräldrar eller någon annan som rår om dem, utan var här helt ensamma. DVS enkla byten för ett rovdjur som detta.

Notera att hon startat förläggning för just ensamkommande pojkar.
Citera
2016-06-16, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalfRunar
Kommentarerna på den sidan:

"-Vart är du?

-I Göteborg vet du väl! (Svettig smiley)

-Men med alla???"

De på den bilden ser inte värst gamla ut. Hon har varit ute efter så unga killar som möjligt och har säkerligen sållat bort de som verkade äldre.
Citera
2016-06-16, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Den som gått igenom Facebookposter hos Johanna, kan tydligt se att hennes dotter är irriterad på henne. Hon är själv mamma och sitter ändå på ett omoget sätt och skriver saker under hennes mammas bilder som att mamma Johanna har en ålderskris, är en milf osv. och så skriver hon "hahahaha" och mamman försvarar sig eller skriver typ att hon ska sluta.

Oavsett om det gäller dessa kvinnor eller ej, så har de ett mycket märkligt beteende tycker jag.

Var hittar du dessa kommentarer?
Citera
2016-06-16, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joshmark
Talar mer för att hon var ute efter just pojkar. De hade inga föräldrar eller någon annan som rår om dem, utan var här helt ensamma. DVS enkla byten för ett rovdjur som detta.

Notera att hon startat förläggning för just ensamkommande pojkar.

Håller med.
Citera
2016-06-16, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Antagligen en flykting.

http://www.dagensjuridik.se/2016/06/vi-filmade-nar-hon-tvingade-oss-till-sex-polisutredning-mot-chef-flyktingboende

Eftersom det påstås att det är en tidigare anställd som har lämnat in anmälan så måste det ju vara så att killarna har tagit kontakt med den personen och get hen filmen. De har väl inte kunnat göra polisanmälan själva. Det hela låter ju lite som att killarna hade för avsikt att utöva utpressning mot henne. Man det betyder ju ändå inte att hon är helt skyldig. Det kan vara så att båda parter har begått brott.
Citera
2016-06-16, 23:25
Medlem
Citat:
En liten undran: HUR fick hon hem killarna? Att hon bjudit på tårta har vi sett och förmodligen var det något dylikt hon lockade med, mer eller mindre medvetet kanske. Omdömeslöst, ja, visst, men att därifrån hota sig till sex känns osmidigt. Kunde hon ens vara säker på att grabbarna skulle få stånd i så skarpt läge...?

Exakt vad är det du svarar på? För jag begriper inte ett skit av det du säger, vart skrev jag att hon har hotat sig till sexet?
Citera
2016-06-16, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Eftersom det påstås att det är en tidigare anställd som har lämnat in anmälan så måste det ju vara så att killarna har tagit kontakt med den personen och get hen filmen. De har väl inte kunnat göra polisanmälan själva. Det hela låter ju lite som att killarna hade för avsikt att utöva utpressning mot henne. Man det betyder ju ändå inte att hon är helt skyldig. Det kan vara så att båda parter har begått brott.

Så kan det också naturligtvis vara.
Citera
2016-06-16, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atomist
Exakt vad är det du svarar på? För jag begriper inte ett skit av det du säger, vart skrev jag att hon har hotat sig till sexet?

Du skrev att det var på hennes initiativ (hur du nu kan vara så tvärsäker på det?) och att hon tappar omdömet sedan länge. Sorry, men tappar omdöme och eget initiativ tolkade jag som någon frm av tvång. Men du kanske avsåg förförelse?
Citera
2016-06-16, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mariwani
Var hittar du dessa kommentarer?

Mest under de bilder där hon är lite mer lättklädd, t ex i det där svarta tajta linnet. Orkar inte länka bilderna, men de är relativt lätta att hitta.
Citera
2016-06-16, 23:52
Medlem
Citat:
Mest under de bilder där hon är lite mer lättklädd, t ex i det där svarta tajta linnet. Orkar inte länka bilderna, men de är relativt lätta att hitta.

De måste i så fall ha raderats för jag hittar inga kommentarer från några av hennes två vuxna döttrar där de retas med henne.
Citera
2016-06-16, 23:54
Medlem
Med tanke på att detta är Sverige så det värsta som kan hända henne är att hon får jobbet som chef på migrationverket
Citera
2016-06-16, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mariwani
De måste i så fall ha raderats för jag hittar inga kommentarer från några av hennes två vuxna döttrar där de retas med henne.

Ok, ja, hon läser väl tråden....

Edit: Japp, hon raderar kommentarer. Både "Wow"-kommentarer ifrån asylsökande och dotterns. Här har hon missat en del av tråden, det står bara "men Julia" och det är ett svar på Julias tjat om att hon har en ålderskris : https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152119554226106&set=pb.519236105. -2207520000.1466114175.&type=3&theater
Senast redigerad av Potifar2 2016-06-16 kl. 23:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in