Citat:
Ursprungligen postat av
RutledgeWood
Jag förstår inte. En kvinna kan gå till närmaste krog och bestämma vem som får ligga med henne. Hon behöver inte tvinga ensamkommande barn till det. Det ligger en hund begraven någonstans.
Njae, hon kanske blir kåt av maktgrejen helt enkelt?
Precis som det finns män som utpressar unga tjejer på samma sätt och blir kåta av det så lär det ju finnas kvinnor med samma typ av hänsynslösa människosyn. Hade invandringen bestått av tonårstjejer från typ Thailand istället för tonårskillar från Afghanistan så tror jag könsbalansen bland dom anställda sett annorlunda ut.
Jag tror inte riktigt på folk som påstår sig vara "intresserade av andra kulturer" och liknande. Totalt kaos i asylindustrin ju och där finns en massa pengar att tjäna och ingen som helst jävla insyn eller kontroll på någonting så det är bara för kärringarna att knulla på hur många tonårskillar (nåja...) dom vill och dessutom få bra betalt för det.
Sen blir dessa vidriga människor hjältar i media också för dom "älskar mångkultur" så mycket och folk som kritiserar det glupska skattepengasugandet blir kallade för rasister. Götterdämmerung.