2016-06-16, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Kvinnan vill inte tillstå att hon legat med dem. Men att ligga med en person behöver inte vara våldtäkt eller sexuellt utnyttjande. De här killarna kan mycket väl vara vuxna och definitivt är de byxmyndiga.

Vi vet inte deras ålder än, så de kan mycket väl vara omyndiga. Byxmyndiga är de säkert, men det är ändå sexuellt utnyttjande om de varit i beroendeställning till henne.
Citera
2016-06-16, 23:02
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arngrip
Om fler ordningsamma personer är villiga att vara gode män, fler stabila familjer tar på sig att vara familjehem och färre medborgare motarbetar etablering av boenden för ensamkommande som drivs av välrenommerade aktörer, kommer färre barn att vara utlämnade till den här typen av skrupelfria människor."

Ibland går hyckleriet så långt att man tappar hakan. Den ledaren... En sån moralkaka smakar skit redan i munnen. Och största syndabocken blir alltså "medborgare (som) motarbetar etablering av boenden för ensamkommande".

Sen är tryckfriheten stor i Sverige, men att kalla Möller för "skrupelfri människa" för att hon av allt att döma gjort något efter att hon haft dem som boende, det måste nästan ligga inom ärekränkningsgränsen.
Citera
2016-06-16, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Vilken diskussion. Det finns 41-åringar som väger 120 kg och ser ut som vrak och så finns det 25-åriga tjejer som ser lika illa ut, båda grupperna av kvinnofolk lär ha lika svårt att få ligga med någon under 25, samma sak gäller för män. Är man hyfsat välbevarad, tränar, äter bra, inte röker osv kan man vara i minst lika bra form som en yngre person och det attraherar det motsatta könet, punkt. Som du skriver, det är skillnad om man är 70 år, är vithårig och har rullator, men så var inte fallet.

Men det är typiskt flashbackmän, alla kvinnor är för fula för dem. I teorin

Sedan vet jag inte om jag håller med om makt och sjuka lustar. Det kan också vara tabut som tände henne, tabut att ligga med en klient, tabut att ligga med en ung kille osv.

Nu gäller det denna kvinna på 41 år i detta fall och hon ser inte ut att väga några 120 kg.

Edit: Jag skrev också i mitt tidigare inlägg om 41-åringar som "ser någorlunda bra ut". En person som väger 120 kg skulle jag inte påstår tillhör de som ser någorlunda bra ut.
Senast redigerad av hoaxgammon 2016-06-16 kl. 23:12.
Citera
2016-06-16, 23:05
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lolle5
Kanske är det bättre att det knullas med frivilliga än att dom springer runt på gatorna och våldtar. Dom kanske har förebyggt några våldtäkter

Nja det blir en hel del ungar också, som funkar som Plan B för att få PUT för de som faller för åldersstrecket i slutändan.

Staten betalar för uppväxten förstås.
Citera
2016-06-16, 23:09
Medlem
Oavsett vilket om hon nu har knullat med våra nya svenskar eller inte så är hon en landsförrädare skicka ut henne härifrån vårt land om det inte passar med svenska killar så oerhört dåligt och hon ser ju ut som en som knullar allt o alla typ på bilderna på fb skabb
Citera
Medlem
prolapse89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalfRunar
Kommentarerna på den sidan:

"-Vart är du?

-I Göteborg vet du väl! (Svettig smiley)

-Men med alla???"

Haha, jag såg det och skrattade så gott, jag jävlar
Citera
Medlem
På varenda bild syns hon med barn och en drös flyktingbarn runt sig. Det är så vidrigt att man vill spy! Hon åker på dyra semestrar på skattebetalarnas pengar med sina barn vars alla fäder säkert bara varit tillfälliga donatorer. Hoppas denna asyl bordellmamma åker dit så det skriker om det
Citera
2016-06-16, 23:14
Medlem
[quote=Potifar2|57591797]Att Flashback fortfarande inte vet vilka "brottsoffren" är, ja, det är beklämmande. Vi vet inget om deras hemländer, om deras ålder eller dyl

Här snackas de om Afghaner, men ja, de flesta ensamkommande idag kommer väl ändå ifrån Syrien? Och syrier kan se lite grann ut som greker eller iranier, dvs vissa kvinnor tycker de är attraktiva. Afghaner däremot eller afrikaner, ja, de har nog generellt lite svårare att fånga en vit kvinna. Att ligga med en svart man är fortfarande tabu gällande vita kvinnor (därför de gömmer sig i Ghambia).

Nej de flesta kommer nog från Afghanistan. I min kommun har det kommit lika många unga afghaner motsvarande 6 gymnasieklasser, dvs 180. Och bara ett par familjer från Syrien. Likadant ser det ut i grannkommunerna.
Citera
2016-06-16, 23:14
Medlem
vem har filmen o frågan e vem har lämnat ut filmen???
Citera
2016-06-16, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blake2010
vem har filmen o frågan e vem har lämnat ut filmen???
Antagligen en flykting.

http://www.dagensjuridik.se/2016/06/vi-filmade-nar-hon-tvingade-oss-till-sex-polisutredning-mot-chef-flyktingboende
Citera
Medlem
Frågan i det här fallet är alltså om det har begåtts något brott och i så fall vilket. Den som har gjort anmälan måste ju haft något skäl att göra det.

Det finns flera oklarheter här. För det första så är det en del som påstår att sexakterna skall ha inträffat efter att boendet hade stängts. Men hur kan då en annan anställd på boendet ha lämnat in anmälan?

Själva anklagelsen är sexuellt utnyttjande av minderårig, alltså pedofili. För att det skall räknas som pedofili måste killarna ha varit under 15. Vem som har tagit initiativ och vem som har filmat är då ointressant. En vuxen får aldrig ha sex med en minderårig. Så frågan är hur gamla killarna var egentligen. Jag skulle tro minst 18 att döma av bilderna. Men det lär väl knappast att få fram exakt ålder. Man får göra en medicinsk undersökning för att uppskatta åldern.

Sedan är frågan om den verkliga åldern eller den ålder som de har uppgett är den som skall gälla rent juridiskt.
Citera
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Det kan också vara så att dessa killar helt enkelt attraherar en del kvinnor.

Det är störst chans att få komma till för den som är till hands vid rätt tillfälle. Den som är "på", alltså alltid till hands har större chans helt enkelt. Har nog mindre med attraktionen att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in