Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-16, 05:34
  #1
Medlem
Vem är kvinnan som inte kan hålla fingrarna i styr.... eller kanske sexbehovet....
http://ekuriren.se/nyheter/sormland/...-oss-utvisade-
Eller är hon utsatt för en konspiration?
Citera
2016-06-16, 05:38
  #2
Avstängd
Gastkramandes avatar
Var de inte sugna de små krabaterna när det väl bjuds?

Samtidigt låter det lite för bra för att vara sant, det lät mer som en snyftnovell. Jag menar en kvinna som är desperat efter sex?
__________________
Senast redigerad av Gastkramande 2016-06-16 kl. 05:42.
Citera
2016-06-16, 05:46
  #3
Avstängd
Ja, det här var sjukt. Tänk om det var en man och 2 tjejer...
Numera kan kvinnor ha sex med pojkar utan problem. Hon har sex med 2 unga pojkar och kallar det för utpressning för att en film finns.
__________________
Senast redigerad av tingbrave55 2016-06-16 kl. 05:50.
Citera
2016-06-16, 06:00
  #4
Medlem
kenopenos avatar
Så otroligt pinsamt. Artikeln där den kvinnliga chefen blir konfronterad av reportrar, är ju bara för mycket. Hennes bortförklaringar är ju fullständigt löjliga. Man skäms ju när man läser lol lol
Citera
2016-06-16, 06:20
  #5
Medlem
Där har vi svart på vitt varför kvinnor är så för invandring och dom flesta karlar är emot den.
Citera
2016-06-16, 06:23
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Där har vi svart på vitt varför kvinnor är så för invandring och dom flesta karlar är emot den.

Haha, så här såg det ut förr.

http://1.bp.blogspot.com/-WzErMC_0qK...00/Caveman.jpg

Idag.

http://americablog.com/wp-content/up...-cavewoman.jpg
Citera
2016-06-16, 06:30
  #7
Avstängd
Gastkramandes avatar
Är denna artikel sann så vet man att nästa gång en kvinna gruppvåldtas av ett gäng babbar så får hon skylla sig själv, den svenska kvinnan är ultrakåt på utlänningar. Hur ser fittan ut då?
Citera
2016-06-16, 06:34
  #8
Avstängd
Jag tyckte att man kände sig lite cockold genom att se filmen.

Vad vill media säga oss? Ska nog testa detta för att se om det är "min grej". Hörs.
Citera
2016-06-16, 06:45
  #9
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
De placerades på ett hem i Mellansverige. Hemmet drevs av samma kvinna som de nu menar hotat dem till sex. Myndigheterna stängde hemmet efter tillsyn då företaget inte hade de tillstånd som krävs.

Efter det skedde det som pojkarna berättar är ofrivilliga samlag. Dessa samlag ska ha föregåtts av både löften och hot. Löften om bland annat kläder och hygienartiklar. Hot om att kvinnan skulle vända sig till Migrationsverket om de inte gjorde henne till viljes.

Kvinnan uppges även ha bjudit de minderåriga pojkarna på alkohol.

– Hon sa att man får ha samlag med vem som helst, att det här är ett fritt land och det var sprit på bordet också. Hon sa att 'det är bra om man dricker sprit innan sex. Det gillar jag'. Men jag lyssnade inte på henne, jag gillar inte att dricka men hon försökte tvinga oss. Men jag gjorde det inte, säger en av pojkarna.

Samlagen har enligt pojkarna ägt rum både på hotell i en av Sveriges större städer - och i den kvinnliga chefens eget hem i Sörmland.
En kvinnlig chef för flyktingboende som gillar att knulla på sprit och har en bostad i Sörmland. Var har vi Flashbacks bästa detektiver? Här har ni ju ett smaskigt uppdrag, vem är kvinnan!?
Citera
2016-06-16, 06:48
  #10
Medlem
Givetvis skulle detta, i ett normalt land, rendera i tunga straff för den rubbade kuksugerskan. Men om detta ens når tingsrätten, vilket inte är särskilt troligt, så kommer hon givetvis frikännas med någon rubbad feministargument såsom det är en kvinnas rätt eller något liknande. Givetvis skall hennes namn och bild fram till allmän beskådad och spott och spe.
Citera
2016-06-16, 06:53
  #11
Medlem
Trashtextats avatar
Alltså politikerna måste ta tag i skiten de ställt till med genom privatiseringar och olämpliga personalstyrkor på olika boenden. Vår invandring idag tycks vara någon form av modernt sexslaveri. Jag undrar det, hur många våldtäkter har skett under den humanitära flaggan? Har du taskig människosyn och gärna utnyttjar utsatta människor för sex, ta arbete på ett flyktingboende. Är du våldtäktsman eller pedofil, sök asyl i Sverige och flytta in i ett skattebetalt hem. De övriga får bosätta sig i närheten och kan sedan välja om de vill ha en sexslav eller bara en vanlig slav att "hjälpa till ett arbete", med stor del av lönen ner i egna fickan.

Det är inte bara pinsamt så att man skäms över sitt land, det väcker vämjelse när det gäller vissa frågor...
__________________
Senast redigerad av Trashtextat 2016-06-16 kl. 06:55.
Citera
2016-06-16, 06:53
  #12
Medlem
En kvinlig pedofil alltså.
Konstigt att inte slaskpressen kastat sig över detta delikata ärende.
Min gissning är att det finns väldigt mönga små valpar begravda här. En härva värre än en såpa kommer nyatas upp. Både dom små små barnen och flyktingboende kommer få det hett om öronen.

Lista på hvb hem i sörmland
http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=6244688
__________________
Senast redigerad av Kent-Herbert 2016-06-16 kl. 06:57.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback