2016-06-16, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Ta inte i så du spricker, din smak för milfar känns inte helt objektiv, snarare subjektiv.
Tror inte många killar hade legat frivilligt med den kvinnan.

Nu får du kanske tänka i ålderskategorin 40 + hos män.....där utseendena på kvinnor kan fluktuera väldigt....alltifrån gråhårig risig sönderrökt överviktig tant till välbevarad typ...., vilken typ tror DU 40 plussare helst väljer....?

Sedan att småkillar som sitter isolerade på boendena och är sexuellt utsvultna ger sig på personalen är kanske inte så konstigt.
Citera
2016-06-16, 14:52
Medlem
WallStreetNomads avatar
Perfekt. Det är ju såna här innovativa entreprenörer ni vill ha i Sverige

Citat:
Ursprungligen postat av Ingenjör
Så här tror jag det gått till.

"Pojkarna" är över 18 år men har kommit till Sverige och anger en falsk lägre ålder.
Den anställde vet givetvis om det.
Viss kärleksrelation eller sexuell relation har uppstått.

"Pojkarna" filmar sexakten för att ha hållhake på den anställde. Hotar med att anmäla om inte denne ger dom pengar / gåvor och annat.
"Pojkarna" ser att de ska få avslag på sin asylansökan.
Anmäler den anställde och går ut i media med detta. Fabulerar ihop en historia om att ha blivit utnyttjade så att de ska få stanna i Sverige.

Givetvis ska de utvisas.
Blir de inte utvisade hoppas jag att nån tar reda på vilka dessa bidragsparasiter.
Citera
2016-06-16, 14:53
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor
Kalla mig sjuk i huvudet. Men jag hade fan inte klagat. Hon e ju hur go som helst. Oavsett ålder är hon en riktigt jävla go kvinna! Hade verkligen inte klagat om hon tvingat mig. Hade nog utnyttjat situationen haha. Däremot inte anmält henne. Ibland asså!? Jävla fikusar.

E själv invandrare fast född här. Flera afghanska män man känt genom åren. Varför är de så tama..
De ser väl att det finns fördelar att vinna och att de inte är dummare än att de ser tydligt att de är brickor i ett spel som ger mycket pengar, pengar som går till lyx för HVB-hemsägarna inte till dem...
Citera
2016-06-16, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Ta inte i så du spricker, din smak för milfar känns inte helt objektiv, snarare subjektiv.
Tror inte många killar hade legat frivilligt med den kvinnan.

Då tror du fel.

Är du kvinna, bög eller asexuell?
Citera
2016-06-16, 14:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tarjaa
Någon som kan fixa filmen eller ? Johanna är ju ganska het om jag får säga det alltså.

Såklart hade pojkarna sex med henne frivilligt.

Sådana där bilder brukar vara rejält photoshoppade tarjaa.
Citera
2016-06-16, 14:57
Medlem
Killarna ser äldre ut än att vara pojkar inget nytt där. Men samtidigt vad hade de förväntat sig?

Det är svenska kvinnor som faktiskt har fått hit alla dessa hundratusentals unga och äldre män hit till Sverige specifikt för relationer av olika slag.
Citera
2016-06-16, 14:58
Medlem
envackerblommas avatar
Ej beroendeställninng! , dvs inget sexbrott har skett
Kvinnan var ej chej för ungherrarna - hade ingen yrkesrelation till ungherrarna när knullandet skedde!

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det framgår inte alls klart - tvärtom. Det står att mötena skedde efter att boendet fått stänga.

Citat:
Det privata bolaget bakom hemmet saknade rätt tillstånd och boendet stängdes därför ner tidigare i år. Efter det inleddes händelserna som nu är föremål för en polisutredning.
från aftonbladet - stod ung samma inlindat på Ekuriren...
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23013852.ab
Ekuriren skriver att "socialen inte brydde sig om ungherrarnas anmälan om påtvingat knull....
självklart då den sexiga damen ej hade någon yrkesrelation till skäggbarnen när det knullades på hotell!
Senast redigerad av envackerblomma 2016-06-16 kl. 15:01.
Citera
2016-06-16, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaQhard
De är inte barn, utan män i 22 års åldern med permanent boner, som tillsfredställer chefen.
Vart är källan på att det rör sig om två vuxna personer och inte minderåriga?

Hittade även ett videoklipp som även där säger - "Att ryktet säger att det inte är pojkar utan män".

Vart är källa på det?!

Jag personligen vet inte vad jag skall tro. Om kvinnans historia är sant eller om det är Afhanernas historia är sant.
Citera
2016-06-16, 15:00
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Har jag fått det här rätt?
Den kvinnan som anklagas för att ha haft sex med afghanska pojkarna har en dotter som är ihop med en afghansk tolk?
Dottern har ett barn med denna afghanska tolk...men dom är inte gifta enligt vad av vad jag har fattat det hela på FB.
Så pojkarna kan ej ha sex med någon utan att vara gift men det kan tolken utan problem?

Vad är rätt och vad är fel?
Hans status på båda profilerna är "förlovad" och dotterns "singel". Dotterns afghan ser ut att vara äldre än moderns sexleksaker.
Senast redigerad av Overkokt.Blomkal 2016-06-16 kl. 15:02.
Citera
2016-06-16, 15:10
Medlem
"Den kvinnliga chefen nekar till anklagelserna som hon kallar för ett ”jävla hopkok”. När Eskilstuna-Kuriren konfronterar henne med uppgifterna menar hon att det rör sig om smutskastning mot henne och mot företaget.

– Först är man guld värd, men kan man inte hjälpa dem blir man huggen i ryggen. Det finns så mycket pengar i den här branschen att man är beredd att gå över lik, säger hon."

Detta låter ganska trovärdigt.
Citera
2016-06-16, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
"Den kvinnliga chefen nekar till anklagelserna som hon kallar för ett ”jävla hopkok”. När Eskilstuna-Kuriren konfronterar henne med uppgifterna menar hon att det rör sig om smutskastning mot henne och mot företaget.

– Först är man guld värd, men kan man inte hjälpa dem blir man huggen i ryggen. Det finns så mycket pengar i den här branschen att man är beredd att gå över lik, säger hon."

Detta låter ganska trovärdigt.

Uttrycket "jävla hopkok", låter i mina öron totalt WT och med översittartendenser. Ingen ödmjukhet där inte. Uttrycker man sig verkligen så om man företräder en professionell verksamhet?
Citera
2016-06-16, 15:12
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorilla-Mannen
Killarna ser äldre ut än att vara pojkar inget nytt där. Men samtidigt vad hade de förväntat sig?

Det är svenska kvinnor som faktiskt har fått hit alla dessa hundratusentals unga och äldre män hit till Sverige specifikt för relationer av olika slag.

Japp jo rena drömmen detta för att nu både tjäna kosing som att som då som medelålders kvinna känna sig sexuellt uppskattad. Länge leva massinvandring och mångkultur typ som de då yrar och har sina anti-SD inlägg och gillningar på Facebook.

Kanske blir mer sådana här historier som nu kommer dyka upp då man förhoppningsvis blir allt mer restriktiva med att ge asyl och PUT. Förr för en kille var det väl ingen stor sak att ha sex med en äldre kvinna sådär och inget man anmälde. Men nu då kan det väl bli mer om kommer fram då som dessa killar nu verkar säga att de är rädda för att bli stenade om nu de skickas hem (till förmodligen då Afghanistan) för att ha haft utomäktenskaplig sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in