2016-06-16, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Men din jubelidiot till hippiepatrask. Hon har en maktställning mot dessa stackare, hon ska inte ha någon form av sexuellt umgänge med dem oavsett.

Här är det tydligt hur man särbehandlar kvinnor, hade det varit en man hade tongången varit en annan.

Jag skrev det om beroendeställning i ett annat inlägg min vän. Dock kan ju relationen blommat ut i full blom efter dom fått put/tut. Världen behöver mer värme. Dessa killar kan varit över 18. Vi vet inget än. Rymdkram.
Citera
2016-06-16, 13:33
Medlem
Så här tror jag det gått till.

"Pojkarna" är över 18 år men har kommit till Sverige och anger en falsk lägre ålder.
Den anställde vet givetvis om det.
Viss kärleksrelation eller sexuell relation har uppstått.

"Pojkarna" filmar sexakten för att ha hållhake på den anställde. Hotar med att anmäla om inte denne ger dom pengar / gåvor och annat.
"Pojkarna" ser att de ska få avslag på sin asylansökan.
Anmäler den anställde och går ut i media med detta. Fabulerar ihop en historia om att ha blivit utnyttjade så att de ska få stanna i Sverige.

Givetvis ska de utvisas.
Blir de inte utvisade hoppas jag att nån tar reda på vilka dessa bidragsparasiter.
Citera
2016-06-16, 13:33
Medlem

Som jag alltid brukar säga till min man: svenska kvinnor ser ut som män, och beter sig som män.
Jävla äcklig tant, uttnytjat små pojkar...
Citera
2016-06-16, 13:35
Medlem
Efter en tids kontemplation tror jag asyltanten blivit lurad av skäggbarnen som nu har säkrat cash och medborgarskap.
Citera
2016-06-16, 13:37
Medlem
Om man läser artikeln så verkar det onekligen som att kvinnan inte visste om att det hela filmats. Hon nekat först till sexet, men säger sedan "Och OM det skulle vara så, då är det väl olagligt att filma det utan att personen vet om det?".

Hade kvinnan varit pådrivande i filmandet (spela in barnporr) så hade hon väl för bövelen inte låtit killarna behålla filmen (vilket de enligt artikeln verkar ha) och hon hade varit intresserad av att själv ha filmen och sprida den. Nu verkar filmen haft ett annat syfte.

Min teori: Gränslös kvinnlig chef på asylboende överöses med komplimanger, erbjudes alkohol och förförs, filmas i smyg, men när något i relationen går snett (avslag, upphört sex etc) så gör killarna filmen offentlig för att jävlas och framställer sig som offer.
Citera
2016-06-16, 13:37
Medlem
AlfaQhards avatar
De är inte barn, utan män i 22 års åldern med permanent boner, som tillsfredställer chefen.
Citera
2016-06-16, 13:40
Medlem
Overkokt.Blomkals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigbanana74
Sen när blev det ohälsosamt att knulla??
Saknar man skam i kroppen och vill ha "umgänge"/sex med personer från tredje världen gör man det bäst i t ex Gambia eller Thailand, på egen bekostnad.
Citera
2016-06-16, 13:43
Medlem
bananapanss avatar
http://m.imgur.com/xBhys1f

Killen ovan till vänster lär vara killen till höger nedan. Som åt tårta hos Möller..
Citera
2016-06-16, 13:43
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skattejurist
Vem är kvinnan som inte kan hålla fingrarna i styr.... eller kanske sexbehovet....
http://ekuriren.se/nyheter/sormland/1.4141846-har-har-chefen-for-boendet-sex-med-flyktingpojkar-hotade-att-fa-oss-utvisade-
Eller är hon utsatt för en konspiration?

LOL de hade sex med kvinnan flertalet gånger och "filmade" det hela. Sure... tvingade. Antar att bången också var tilltvingad.
Äckliga lögnare, borde bli utkastade ur landet. Kvinnan borde också bli avskedad och svartlistad.
Senast redigerad av Cryotecher 2016-06-16 kl. 13:46.
Citera
2016-06-16, 14:09
Medlem
Jag tror ingen har tvingat någon. Men för det första så är det precis som kvinnan säger. Detta är en smutsig bransch. Konkurrensen är stenhård och det finns mycket att tjäna.

Dels är det stora pengar och dels tror jag att många kvinnor blir lockade att ta hand om en massa unga sexuellt utsvultna män (pojkar). Att det förekommer sex mellan kvinnlig personal på boenden och flyktingbarn kan man nog anta är ganska vanligt.

I det här fallet är det säkert så att det är pojkarna som har filmat det hela för att kunna använda som utpressning, men kvinnan har nog inte tvingats till sex. Hon har trott att det var hon som hade makten genom att pojkarna var asylsökande.
Citera
2016-06-16, 14:12
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZikaZteffe
Misstänker att det är ett påhitt för att få stanna pga ömmande skäl när verkliga skäl saknas.

Gråhåring utsatt för övergrepp

Nu finns alltså filmer som bevisar sexet så osanning och vem som talar sanning gäller vem nu kvinnan på dessa är. Om nu det är chefen ifråga är det liksom klappar och klart rent rättsligt må man tycka. Oavsett nu om dessa killar vill använda detta för att få skäl att stanna eller får skadestånd. Är det nu verkligen en bra bit över 18 år är det väl inte heller i deras intresse att detta nu kommer granskas riktigt ordentligt rättsligt...
Citera
2016-06-16, 14:15
Medlem
Alltså, filmen lär ju visa hur frivilligt detta är. Om pojkarna tar initiativ, stönar och verkar "på", kan det knappast röra sig om utnyttjande. Tror dock inte grabbarna riktigt inser detta faktum....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in