2017-12-08, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shadow666
Nån som kan dra fram en färsk länk till FB eller ladda bild upp på Johanna möller?

Om du googlar Joanna Möller,så finns det många bilder på henne som kommer upp.

Gjort några reflektioner angående hennes utseende de sista åren.
De första bilderna vi fick se,var på en svensk mörkhårig kvinna,antagligen har hon färgat håret i många år.Hon såg relativt bra ut för sin ålder tycker jag.

Någonting i hennes utseende har förändrats de sista åren,förutom det vanliga åldrandet.Minns att en och annan tidigare i tråden frågade om hon var ett adoptivbarn från Thailand,men det förkastades från de flesta skribenter här,som bara sett tidigare foton på Johanna.
Uppenbarligen har hon själv velat få ett mer asiatiskt utseende

Efter första rättegången i Västerås,och de släppte bilder på Johanna,så såg hon verkligen asiatisk ut,till skillnad mot tidigare foton.
Var kanske det sista året hon tatuerade in ögonbryn och kajal som gör att hon ser väldigt asiatislk ut nu mer?

Får nog hålla med hennes mamma som vid något tillfälle nämnde att hon såg betydligt bättre ut innan hon började "mixtra" så mycket med sitt utseende.
Citera
2018-01-28, 08:34
Medlem
Johanna Möller, pangelius.

Tjo, det verkar finnas mer att upptäcka om möllers bolag pangelius familjevård. Vet någon om bolaget hade en hemsida som jag kan hitta via google cache ? Om någon vet url för deras site hittar jag den, eller om någon har bra tips för cache sökningar så är jag tacksam. Finns idag ingen site innehållande pangelius familjevård, bolaget är likviderat.
//i-ib.
Citera
2018-01-29, 22:28
Medlem
Labanoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iib
Johanna Möller, pangelius.

Tjo, det verkar finnas mer att upptäcka om möllers bolag pangelius familjevård. Vet någon om bolaget hade en hemsida som jag kan hitta via google cache ? Om någon vet url för deras site hittar jag den, eller om någon har bra tips för cache sökningar så är jag tacksam. Finns idag ingen site innehållande pangelius familjevård, bolaget är likviderat.
//i-ib.

Varsågod: https://archive.is/rTuK2
Citera
2018-02-27, 23:38
Medlem
Finns det några heta bilder på henne
Citera
2018-02-28, 19:18
Medlem
Micke Bellmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rippe
Finns det några heta bilder på henne

https://m.imgur.com/a/RVsVK
Citera
2018-03-01, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Micke Bellman
https://m.imgur.com/a/RVsVK

Syns inte så mycket hade varit bättre med filmen utan skuggningen
Citera
2018-04-03, 21:39
Medlem
-Zex-s avatar
Fortfarande ingen som har filmen? Så jävla surt att titta på censurerade bilder.
Citera
2018-04-04, 15:47
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Om du googlar Joanna Möller,så finns det många bilder på henne som kommer upp.

Gjort några reflektioner angående hennes utseende de sista åren.
De första bilderna vi fick se,var på en svensk mörkhårig kvinna,antagligen har hon färgat håret i många år.Hon såg relativt bra ut för sin ålder tycker jag.

Någonting i hennes utseende har förändrats de sista åren,förutom det vanliga åldrandet.Minns att en och annan tidigare i tråden frågade om hon var ett adoptivbarn från Thailand,men det förkastades från de flesta skribenter här,som bara sett tidigare foton på Johanna.
Uppenbarligen har hon själv velat få ett mer asiatiskt utseende

Efter första rättegången i Västerås,och de släppte bilder på Johanna,så såg hon verkligen asiatisk ut,till skillnad mot tidigare foton.
Var kanske det sista året hon tatuerade in ögonbryn och kajal som gör att hon ser väldigt asiatislk ut nu mer?

Får nog hålla med hennes mamma som vid något tillfälle nämnde att hon såg betydligt bättre ut innan hon började "mixtra" så mycket med sitt utseende.

Ditt uttalande tyder bara på att DU är en "sörlänning" eller liknande.
Kvinnan ifråga har klassiska lapp-drag (Same på nysvenska), å dessa härstammar ju just från Asien.
Fler frågor?
Citera
2018-10-12, 15:21
Medlem
vad heter den dotter Johanna skyller på? någon som har bild. kan de vara rosanna möller
Citera
2018-10-12, 16:04
Medlem
Zisselas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokmastarn
vad heter den dotter Johanna skyller på? någon som har bild. kan de vara rosanna möller

Hon har ingen dotter som heter så.
Citera
2018-10-12, 17:01
Medlem
R.Bloodworths avatar
Kvinnliga sexbrottslingar klarar sig alltid milt undan. Som redan konstaterats, hade det rör sig om en äldre man och yngre kvinnor så hade ett helvete brakat loss (vilket bör, men även vid den omvända situationen). Sen klagar kvinnor på jämställdhet, när de har så många fler fördelar än män.

Hoppas kvinnan straffas hårt. Sånt här är vidrigt och kan ärra människor för livet. Vem vet, pojkarna kanske såg detta som en dröm som inträffat, eller inte. Men vidrigt i varje fall.
Citera
2018-10-13, 11:59
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Kvinnliga sexbrottslingar klarar sig alltid milt undan. Som redan konstaterats, hade det rör sig om en äldre man och yngre kvinnor så hade ett helvete brakat loss (vilket bör, men även vid den omvända situationen). Sen klagar kvinnor på jämställdhet, när de har så många fler fördelar än män.

Hoppas kvinnan straffas hårt. Sånt här är vidrigt och kan ärra människor för livet. Vem vet, pojkarna kanske såg detta som en dröm som inträffat, eller inte. Men vidrigt i varje fall.

Just den här kvinnan kan nog inte straffas hårdare då hon redan sitter på livstid.

/Provokatör
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in