2016-06-15, 13:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Då tar vi det igen, om någon ger en spruta så vore chansen stor att du vaknar till och med större än när någon ropar.

Om man sätter på ett plåster skulle du inte behöva leta efter ett litet ömmande märke du hade sett plåstret ell lite av blodet.

Vad jag undrar med ditt boende så hade jag varit undrande om jag hört folk ropa så jag hör det om man bor själv.
Nej varför sätta på ett plåster när man gör hemfridsbrott? Dum fan
Vänta vi våldtar tanten och misshandlar henne sedan sätter vi på ett plåster!

NI ÄR INTE HÄR FÖR SANNINGEN STICK OCH BRINN!
Citera
2016-06-15, 13:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ett patent från 1974 skulle alltså användas för tortyr via voice to skull-kommunikation, en teknologi som inte ens finns idag...
ÄR DU TILLBAKA HUR VET DU DET?
Citera
2016-06-15, 13:41
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
ÄR DU TILLBAKA HUR VET DU DET?

Därför att det står längst upp på patentet du länkade till..

Publiceringsdatum 20 apr 1976
Registreringsdatum 5 aug 1974
Prioritetsdatum 5 aug 1974

Menar du att dessa påstådda vapen finns och fungerar och att de, trots att patentet varit offentligt sedan 1976, har lyckats hållas hemliga i 40 år??
Senast redigerad av SnakePlisssken 2016-06-15 kl. 14:01.
Citera
2016-06-15, 14:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Därför att det står längst upp på patentet du länkade till..

Publiceringsdatum 20 apr 1976
Registreringsdatum 5 aug 1974
Prioritetsdatum 5 aug 1974
JAG länkade till du måste kolla dina ögon!
Den är från 1974 och du säger att det inte finns idag men den är ju från 1974 dumfan Förstår inte din logik?
Citera
2016-06-15, 14:04
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
JAG länkade till du måste kolla dina ögon!
Den är från 1974 och du säger att det inte finns idag men den är ju från 1974 dumfan Förstår inte din logik?

Ok, som gangstalked länkade till - men logiken i att ett 40 år gammalt offentligt patent skulle beskriva teknik som inte ens finns att tillgå än idag haltar lika mycket ändå..
Citera
2016-06-15, 14:16
Medlem
Citat:
Nej varför sätta på ett plåster när man gör hemfridsbrott? Dum fan
Vänta vi våldtar tanten och misshandlar henne sedan sätter vi på ett plåster!

NI ÄR INTE HÄR FÖR SANNINGEN STICK OCH BRINN!

Plåstret var inte de viktiga, men om man sätter en nål/spruta så kommer det blod under en tid, om de inte stoppade blodet hade du ju enkelt sett blodfläckar istället för att leta onda märken.

Du svarade inte varför du inte vaknar om man sätter en nål i dig.
Citera
2016-06-15, 16:29
Bannlyst
Citat:
Plåstret var inte de viktiga, men om man sätter en nål/spruta så kommer det blod under en tid, om de inte stoppade blodet hade du ju enkelt sett blodfläckar istället för att leta onda märken.

Du svarade inte varför du inte vaknar om man sätter en nål i dig.
Nej det kommer inte alls blod under en tid! högst 5 sek det räcker med att trycka!
Jag sover djupt!
Citera
2016-06-15, 17:16
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
MEN FY FAN VAD JOBBIGA NI ÄR ALLTSÅ VARFÖR ÄR NI HÄR?
Jag sa att jag har en sådan kedja men inte att den var på! Dum fan

Att säga att man har en sådan kedja brukar indikera på att den är installerad, det var jag som missförstod dig.

[Tillagt]

Att du sedan blir aggressiv endast för att man ställer frågor samt följdfrågor ställer tyvärr inte dig i ett bättre ljus, hur tror du att det skulle bli om du fick ditt ärende till domstol?

Jag ställer åtminstone lätta frågor så att det inte skall kunna gå att sticka hål i dina påståenden.

[/Tillagt]

Citat:
JO EFTERSOM DU SA "HAN HAR FÅTT EN SPRUTA" ÄR SLANG FÖR "HAN HAR FÅTT LIGG"

Menar du på att muslimer är nunor/munkar eller vad är det du försöker få sagt?

[Tillagt]

Och nej, jag sa "Han har fått sig ett sprut" och inte en spruta, så ljug inte då det går att bevisa vad jag har sagt, du ser själv exakt vad jag har sagt i citatet under och om du inte tror på mig så kan du följa citatet till dess ursprung ett par sidor tillbaka genom att klicka på pilen i citatet.

Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
var det utanför ytterdörren eller var det från ett fönster? (tänker om det kunde ha varit så att du kan ha hört "han fick sig ett sprut" vilket är släng för ett ligg)

[/Tillagt]

Citat:
Jag hörde uppe!

Tack då har vi den biten förklarad, då kommer självfallet en följdfråga, hur pass lyhört är det mellan lägenheterna?

Är det så att man kan höra en vanlig konversation till 100% eller måste man skrika eller prata högt för att man skall kunna höra varje bokstav?

[Tillagt]

Anledningen till varför jag frågar kring lyhördheten är för att försäkra att du omöjligt kan ha hört fel när du var nyvaken.

[/Tillagt]
Senast redigerad av Ondahamstern 2016-06-15 kl. 17:24.
Citera
2016-06-15, 17:19
Medlem
Citat:
Nej det kommer inte alls blod under en tid! högst 5 sek det räcker med att trycka!
Jag sover djupt!

Det där med blod har du fel, testa själv stick dig med en vanlig synål (som man gör på Vårdventralaen, stick i fingret eller armvecket), men kolla själv.

Att du sover djupt kan ju inte jag ha synpunkter men du sover så djupt att du inte vaknar när man sticker dig, men sedan när man ropar då vaknar du, konstigt dessutom att du går från djupsömn direkt till helvaken det måste vara så för hade ropet väckt dig så hade du inte kommit ihåg vad som ropades du hade bara vaknat.
Citera
2016-06-15, 17:26
Bannlyst
Citat:
Att säga att man har en sådan kedja brukar indikera på att den är installerad, det var jag som missförstod dig.

[Tillagt]

Att du sedan blir aggressiv endast för att man ställer frågor samt följdfrågor ställer tyvärr inte dig i ett bättre ljus, hur tror du att det skulle bli om du fick ditt ärende till domstol?

Jag ställer åtminstone lätta frågor så att det inte skall kunna gå att sticka hål i dina påståenden.

[/Tillagt]

Så man får inte bli arg?

Citat:
Menar du på att muslimer är nunor/munkar eller vad är det du försöker få sagt?

Nej att det är knappast slang dem använder!

Citat:
Tack då har vi den biten förklarad, då kommer självfallet en följdfråga, hur pass lyhört är det mellan lägenheterna?

Är det så att man kan höra en vanlig konversation till 100% eller måste man skrika eller prata högt för att man skall kunna höra varje bokstav?

Man kan prata normalt
Citera
2016-06-15, 17:32
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Så man får inte bli arg?

Att bli aggressiv direkt efter simpla frågor är inte ett normalt beteende som ser till att man blir trodd, om det nu är så att du är en TI så tjänar du absolut inte någonting på att aktivt inte försöka o gå igenom dina egna historier för att försäkra dig om att det inte finns hål i dem för om det finns hål i dem som jag kan hitta så finns det garanterat fler som försvarsadvokater kan finna.

Citat:
Nej att det är knappast slang dem använder!

Är du helt säker på det?

Jag vet många från såväl mellanöstern som norra Afrika som använder det uttrycket då det är ett relativt vanligt sådant.

Citat:
Man kan prata normalt

Okej, så du menar att du kan sitta och äta i köket och höra dina grannars exakta diskussioner som även är på en normal nivå, inget skrik eller höjda röster? (Misstror dig inte men vill bara undvika missförstånd)
Citera
2016-06-15, 17:35
Bannlyst
Citat:
Det där med blod har du fel, testa själv stick dig med en vanlig synål (som man gör på Vårdventralaen, stick i fingret eller armvecket), men kolla själv.

Att du sover djupt kan ju inte jag ha synpunkter men du sover så djupt att du inte vaknar när man sticker dig, men sedan när man ropar då vaknar du, konstigt dessutom att du går från djupsömn direkt till helvaken det måste vara så för hade ropet väckt dig så hade du inte kommit ihåg vad som ropades du hade bara vaknat.

En sy nål är större man injicerar inte vätska då! Jag sa inte att det var ett rop! Och jag sa inte att jag vaknade av något. Jag har fått sprutor många gånger och är man avslappnad så känns det inget om dem sticker på rätt ställe ovanför skinkan eller i biceps.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in