Citat:
Ursprungligen postat av
flubbb
MEN FY FAN VAD JOBBIGA NI ÄR ALLTSÅ VARFÖR ÄR NI HÄR?
Jag sa att jag har en sådan kedja men inte att den var på! Dum fan

Att säga att man har en sådan kedja brukar indikera på att den är installerad, det var jag som missförstod dig.
[Tillagt]
Att du sedan blir aggressiv endast för att man ställer frågor samt följdfrågor ställer tyvärr inte dig i ett bättre ljus, hur tror du att det skulle bli om du fick ditt ärende till domstol?
Jag ställer åtminstone lätta frågor så att det inte skall kunna gå att sticka hål i dina påståenden.
[/Tillagt]
Citat:
Ursprungligen postat av
flubbb
JO EFTERSOM DU SA "HAN HAR FÅTT EN SPRUTA" ÄR SLANG FÖR "HAN HAR FÅTT LIGG"
Menar du på att muslimer är nunor/munkar eller vad är det du försöker få sagt?
[Tillagt]
Och nej, jag sa
"Han har fått sig ett sprut" och inte en spruta, så ljug inte då det går att bevisa vad jag har sagt, du ser själv exakt vad jag har sagt i citatet under och om du inte tror på mig så kan du följa citatet till dess ursprung ett par sidor tillbaka genom att klicka på pilen i citatet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
var det utanför ytterdörren eller var det från ett fönster? (tänker om det kunde ha varit så att du kan ha hört "han fick sig ett sprut" vilket är släng för ett ligg)
[/Tillagt]
Citat:
Ursprungligen postat av
flubbb
Jag hörde uppe!
Tack då har vi den biten förklarad, då kommer självfallet en följdfråga, hur pass lyhört är det mellan lägenheterna?
Är det så att man kan höra en vanlig konversation till 100% eller måste man skrika eller prata högt för att man skall kunna höra varje bokstav?
[Tillagt]
Anledningen till varför jag frågar kring lyhördheten är för att försäkra att du omöjligt kan ha hört fel när du var nyvaken.
[/Tillagt]