2022-01-03, 13:51
Medlem
RiktigTIs avatar
Efter att ha läst boken ovan finns det en sak som är klar: ens psyke & psykologi är i centrum. Allt de gör centrerar i att påverka en psykologiskt. Det är vad är känt som psykologisk krigföring. De som deltar i dessa spionnätverk är medvetna eller omedvetna om att det de blir tillsagda att göra påverkar en person negativt psykiskt sätt. De kan ha blivit rekryterade av polisen eller dylikt för att utföra aktiviteter utan insyn om vad det handlar eller vad syftet är.

MEN samtidigt vet jag att min familj & mina vänner VET om att jag inte mår bra av denna underrättelse- & påverkansoperation - de VET om att deras aktiviteter är menat att göra en psykologiskt påverkan av mig.

Därmed tror jag att de flesta som deltar i det långsiktigt VET vad syftet är - speciellt efter att jag meddelat dem om vad de gör & hur det påverkar mig. Dock tror jag att det menat att jag ska motarbeta dem på sättet - allt är planerat i förväg & mitt beteende är förväntad. Det är trots allt beprövade metoder utförda i minst 15 år av professionella psykologiska manipulatörer.

Nu är frågan VAD de tror kommer hända tidsmässigt? De VET ganska väl hur ens liv kommer utvecklas & de KAN påverka utvecklingen genom familj & vänner.

Det här med teknologier & vapen som "Voice-of-God" är en fälla för personer att tro på i så att de blir övertygade av propagandan & därmed blir stämplade som galna. Speciellt är fallet då de söker hjälp om "CIA" som förföljer dem med allsmäktiga vapen istället för att fokusera på varför ens sociala krets har blivit övertalad att psyka en.

Som sagt finns det extrem fokus i psykologi vilket de ansvariga inte vill att vi ska veta - de vill istället att vi fokuserar på science fiction-vapen & religiösa idéer istället för olagliga, oetiska & amoraliska de facto underrättelse- & påverkansoperationer.

Kontentan i Forwoods bok ovan är att dessa spionnätverk skapas för att samhället ska polisiära sig självt genom vanliga medborgare vilket är väldigt fascistiskt. Det goda människor inte inser som deltar i det är att det missbrukas för att förstöra oskyldiga personer & samla data om personer som de vill förstöra eller kopiera av/stjäla ifrån.

Ni som deltar i det här måste läsa boken & ifrågasätta vad ni egentligen är del av - ett olagligt spionnätverk som efterliknar Zersetzung. Tro inte att det handlar om att "hjälpa någon" - ingen mår bra av att få sitt liv kränkt på daglig basis. Forwood skriver att alla kan rekryteras i operationen: polisen, kyrkmedlemmar, militären etc. - det är en samhällsbaserat spioneri som i flesta fall bygger på falsk information & faktisk religiös/politisk/rasistisk förföljelse..

Jag drar slutsatsen att jag är utsatt för psykologisk krigföring eller för beteende- & trossystemmodifikation av en okänd sponsor som arbetar via proxy; spionerar på all min aktivitet som primärt mål att samla data om mig; förutse mitt beteendemönster; kanske testa det med stimuli. Allt grundas i psykologi - att behandla mig nästan som ett barn som ska "programmeras" vilket är vad de flesta tror; att utföra psykologiska & sociala operationer med min familjs medgivande & hjälp. De är besatta av "vem jag är" & hur jag kommer utvecklas; vilka beslut jag tar.
Senast redigerad av RiktigTI 2022-01-03 kl. 14:13.
Citera
2022-01-05, 04:16
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Ni är goda bollplank.

Oavsett vad jag TROR på så VET jag att det pågår en underrättelse- & påverkansoperation bakom min rygg. Jag HAR lidit av psykisk ohälsa till följd av DET.

Jag måste fokusera på mina studier inom datateknik. Förhoppningsvis tar jag examen om 1.5 år om inte de stör mig eller fuckar upp min koncentration/fokus med kvinnor som fuckar upp en - det tragiska är att de använder kärlek som ett vapen vilken är den farligaste delen. Därmed kommer jag troligen aldrig att hitta en partner som inte är med på agendan. Vem vet vad hon kommer göra mot & med mig. Bara det här faktumet är deprimerande för de flesta inklusive mig.

Dessa skithögar är kriminella, oetiska, amoraliska, idioter etc. som grovt kränker ens liv mot ens vilja öppet bland ens familj & vänner. De har irrationella tron om mig som de hjärntvättar sociala kretsen om.

Jag har stöd i subreddit om Gang Stalking där folk tror mig & även har liknande upplevelser. En kommentar där är värd 20 kommentarer här eftersom folk vet vad de talar om även om vissa där är en del av operationen som försöker påverka de som läser inlägg & skriver..

Ha ett gott nytt år!

Citat:
En form av datorsystem används för att bearbeta informationen som samlas via mobilen & datorn; vilket används för att manipulera såväl omgivningen & algoritmer på internet. Min sociala krets får meddelanden via mobiltelefonen. Det är inte komplicerat.

Deras mål är det ska se ut som övernaturligt eller science fiction.

Jag har inget mer att tillägga. Det finns inget övernaturligt eller science fiction med det.

Det är tragiskt att de missbrukar kärlek till ens partner,, familj eller vänner i att utföra dessa olagligt, oetiska & amoraliska övergrepp & angrepp mot ens psyke & liv. Det är grovt kränkande av ens privatliv & ens rättigheter som människa.

De skiter i att det de gör är fel - de är extremister & fanatiker; fundamentalister & ideologer som har tillgång till statlige & samhällets resurser som de missbrukar för att utföra psykologiska & sociala operationer mot mig.

Det grundar sig i psykologisk manipulation samt beteende- & trossystemmodifikation. Jag tror att de är en kult/sekt/kyrka/sällskap som utför det här med hjälp av staten & samhället. De förföljer en överallt vilket är enkelt att göra - samma sak med övervakning: överallt - online & offline.

De verkar tro att de SKA vara en del av mitt liv - som att jag är ett jävla projekt vilket min sociala krets vet om. Deras syfte är Mind Control för deras agenda där jag är en kandidat för det att utsättas för psykologiska operationer. Utan tvekan är min sociala krets manipulerad så pass att de ska lyda denna grupp.

Men som sagt: det är tragiskt när de missbrukar kärlek. Så onda är de; djupt amoraliska & illasinnade. Deras Mind Control-mål GÅR FÖRE ALLT - lagen, etik, moral, döden etc.

Det känns verkligen som att de kör allt-eller-inget med mig: antagligen blir jag som de VILL eller så dör jag eller liknande. De är verkligen dödligt seriösa.

Ha ett gott nytt år!
https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Killing_Room i denna filmen, förvisso en Hollywood film, har dom en jävligt intressant teori, påtal om mind control och dylikt, projekt MKultra lades aldrig ner! Man driver folk till att bli mördare som kan "aktiveras" och styras, till att döda viktiga personer eller utföra terrorattacker
Citera
2022-01-05, 14:24
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Killing_Room i denna filmen, förvisso en Hollywood film, har dom en jävligt intressant teori, påtal om mind control och dylikt, projekt MKultra lades aldrig ner! Man driver folk till att bli mördare som kan "aktiveras" och styras, till att döda viktiga personer eller utföra terrorattacker

Kolla upp Myron May, Gavin Long & Aaron Alexis - speciellt Myron May som blev Gang Stalkad till den grad att han besköt personer på hans universitet.

Dessa program fungerar bäst på viss typ av psykologisk profil därför liknar många förövare varandra. Det är i få fall som de kan få folk att agera ut i våld vilket är varför de fortsätter i 5-10-15 år.

Terrorattacker är i minst hälften av fall uppgjorda eller tillåtna att hända.

Därför tror jag att de som är bakom skuggsamhället ansvarar för Gang Stalking. Personer hänvisar till statliga myndigheter men kan inte se andra inflytande utanför staten som använder statens & samhällets resurser för deras agenda.

Kort sagt handlar det om beteeende- & trossystemmodifikation; mind control. Deras syfte är att lära sig hur du fungerar för att manipulera dig. Därför samlar de data via personer i din omgivning via scenarios & stimuli; personer i min omgivning visar utan problem att de har privatinformation om mig som de blivit delgivna av den ansvarige gruppen. De övervakar ens aktiviteter online & offline i syfte att infiltrera ens sociala krets för att manipulera en via proxy.

Det som är underligt hur enkelt personer manipuleras att delta även familj & vänner. Det folk inte inser att målet är mind control - inte att förstå en person för att "hjälpa" denne. Personer som används är också objekt för manipulation: halvsanningar i bästa fall.

Gruppen som ansvarar har auktoritet - falsk eller riktig. Det spelar mindre roll; de övertygar människor att bl.a. behandla en illa; incitament. Det här förvränger ens verklighet oerhört - det är inte så samhället fungerar. De försöker skapa falsk realitet med att imitera en; påminna en om dåliga minnen; skapa scenarios för att trigga en & stimulera viss beteende.

Det spelar ingen roll att personer i min omgivning vet om det - de skyddar identiteten av de ansvariga till världens ände. Antagligen är de manipulerade så pass, betalda/mutade, eller så tror de på agendan mot mig.

Uppenbart för de som är utsatta för förföljelse är hur ENKELT medelsvensson övertygas att delta. Inte bara medelsvenssons men även mina dejter online som inte ens finns i Sverige - de kontaktas via telefon efter att de ansvariga spårat ens aktivitet online & övervakar kommunikationen med personer.
Citera
2022-01-05, 16:07
Medlem
RiktigTIs avatar
Denna video nedan beskriver precis vad som händer oss genom att denna grupp manipulerar eller ger incitament att alla typer av personer ger sig på en mest via psykologisk manipulation & informationsövertag om ens psyke & liv. MÅLET enligt denna person är dominans av en person både gällande livet & psyket. Vare sig dominans intellektuellt, fysiskt, informationsmässigt etc. - de VILL skapa negativa erfarenheter & rädsla; i en mening är det menat att ändra ens beteende vilket är naturlig reaktion av att sociala kretsen agerar på ett visst sätt. Psykologisk manipulation är kärnan i det här där information som samlas via mobilen och dator används i dessa syften. Familjen vet inte mer än det de får höra vilket är ofta delar av det & halvsanningar & viss del lögner. Familjen får aldrig veta i första hand att jag är övervakad 24/7 men inser det då jag sagt det & de inser själva att informationen de får via underrättelse- och påverkansoperationen är insamlad på olagligt sätt (även om staten samlar in det). Det här måste ändå sponsras av någon grupp i samhället/staten som har irrationella tron om en; experimentation & forskning. Deras huvudtaktik är infiltration av ens hela sociala nätverk online & offline i syfte av utverka påverkan.

This is a VERY informative & factual description of the "Government Program" regarding family & purpose (which is to DOMINATE YOUR mind/soul) a.k.a. Psychological Warfare/Manipulation & Perception Management (Christian cult behind it??): https://www.youtube.com/watch?v=N0ez1_6NyHs
Citera
2022-01-05, 16:07
Medlem
Citat:
Voice-of-God kan ske på andra sätt vilket de verkar vara besatta om - att vi ska tro att "Gud/Satan" ansvarar för dessa synkronicitet & psykningar som skapas genom hemliga operationer inom psykologi, sociologi & cyber.

Jag kan verkan bevisa eller motbevisa dessa science fiction-vapen precis som att kan verkan bevis eller motbevis en allsmäktig entitet som "Gud/Satan" finns.
& det jag upplevt; det jag fått höra direkt.

Svenska staten bör bli mer uppmärksam av utländsk påverkan. Det är bra att den nya myndigheten "Myndigheten för psykologisk försvar" inrättas 1:a januari i min stad Karlstad - om några dagar. Jag kunde söka jobb där för några månader sedan som ekonom... Vem vet hur jag kommer använda denna myndighet i att avslöja de ansvariga offentligt & i media....

Dina skriverier börjar bli allt löjligare och nej det är svenska staten som står bakom nätverken som utför påverkanskampanker.

Vill de inte ha konkurens från sina internationella partners som ingår i samma nätverk nämen så tråkigt. Varför fan skulle de vilja anställa dig? Du är ju målperson.

Målpersonstatus är fortfarande ett straff, sverige ditt fängelse och den personbaserade underrättelseinhämtningen dina övervakare.

Snackar de runt dig så kommer ledningens prioritet att vara att du ser ut som en idiot och att slänga dig mot personer i din omgivning.

De har dig precis som handen i handsken. Slänga dig mot dina föräldrar, dejter och lokala aktörer- Check. Göra bort dig i dina egna skriverier som ju ses av alla nätverkspersoner i omgivning - check. Fylla trådar geom dig med strunt - check. Förroende och respekt gentemot myndigheter och samhällsinstitutiiner - check. Begränsade ekonomiska möjligheter - check. Göra så att alla utomstående ser er som virrpannor - check.

Du är din egen största fiende Riktig TI
Citera
2022-01-05, 16:20
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Dina skriverier börjar bli allt löjligare och nej det är svenska staten som står bakom nätverken som utför påverkanskampanker.

Vill de inte ha konkurens från sina internationella partners som ingår i samma nätverk nämen så tråkigt. Varför fan skulle de vilja anställa dig? Du är ju målperson.

Målpersonstatus är fortfarande ett straff, sverige ditt fängelse och den personbaserade underrättelseinhämtningen dina övervakare.

Snackar de runt dig så kommer ledningens prioritet att vara att du ser ut som en idiot och att slänga dig mot personer i din omgivning.

De har dig precis som handen i handsken. Slänga dig mot dina föräldrar, dejter och lokala aktörer- Check. Göra bort dig i dina egna skriverier som ju ses av alla nätverkspersoner i omgivning - check. Fylla trådar geom dig med strunt - check. Förroende och respekt gentemot myndigheter och samhällsinstitutiiner - check. Begränsade ekonomiska möjligheter - check. Göra så att alla utomstående ser er som virrpannor - check.

Du är din egen största fiende Riktig TI

Det är sannolikt i mitt fall att svenska staten ansvarar för det här i Sverige eftersom jag haft kontakt med många myndigheter i uppväxten.

Jag undrar såklart vad de vill med mig. De kontaktar mina dejter online som finns i andra länder som inte alls har bra kontakt med Sverige. Dessutom har de övertygat min familj att delta i minst nio år vilket är för mig otroligt att begripa.

Det verkar som att deras avsikt är att dominera ens liv vare sig att infiltrera ens sociala krets, ha informationsdominans av ens liv, uppmuntra till psykologisk dominans via andra (GS:are) som har privatinformation & är uppmuntrade att använda psykologisk manipulation att styra en måltavla... Målet verkar vara just det: att styra en person, dennes beteende & beslut.

Det är precis vad det handlar om: att vända en mot sig själv. Det är då de anser sig lyckade när en person har vänt sitt psyke mot sitt eget bästa.

I andra meningar vill denna operation att vi kristna ska tro att det här handlar om Gud eller demoner; i realitet är det en form av beteende- & trossystemmodifikation sett från familjen som har övertygats att något är fel eller otillräckligt med en; eller så vill de följa den agenda som verkar gälla; de kan även vara betalda/pressade.

Det här är ett väldigt ondsint operation - olaglig (även om staten sponsrar/deltar), oetiskt (fel att manipulera personer i att förstöra ens liv) & amoraliskt (folk begår självmord & skadar andra/sig själva på olika vis).
Citera
2022-01-05, 19:23
Medlem
Citat:
Det är sannolikt i mitt fall att svenska staten ansvarar för det här i Sverige eftersom jag haft kontakt med många myndigheter i uppväxten.

Endå fortsätter du som en papegoja med en massa nonsens och dumma analyser.om dig självt. Finns ju ingen mening med att att hela tiden flytta skiten längst fram i en tråd om och om igen. Du har ju noll insynsförmåga i andras perspektiv.

Se det ur deras synvinkel som att du är någon i grannskapet med deras behörigheter. Det dyker upp en målperson tllskriven vanföreställninger, fara för omgivningen och en massa skit. Så börjar de se dina skriverier som SMS, all skriven text och dina nedladdnibgar i sitt flöde med fåniga teorier, ordbegrepp som ingen förstår och ser bara idiotiska ut, dina angrepp mot alla i ditt sociala kontaktnätverk och dina resonemang om att din granne är en ai, radiovågor,implantat, CIA, röster i köksfläkten, mystiska vapen, etc.

Du har inte heller försökt se ur deras perspektiv. Marknadsför sig som socialt skyddsnätverl när ett av deras egentliga förmåner lokalt är ju ändå att kunna glo in i flera hundra oersoners personöiga integritet ocjh alla kollar egentligen efter vägar att kunna berika sig sjäva eller dra fördelar. Deras kommunikationsnätverk visar ändå vart alla befinner sig så de liksom övervakar även varandra.

Det ligger bara i mänsklig natur att de kommer använda nätverkets övervakning och kommunikationssystem till att försöka sätta på varandras flickvänner, vill ta över varandeaa jobb, bryta in i bostäder när målperson är bortrest, ta över fastigheter för en billig peng och det är ochså i mänsklig natur att de på individuell nivå automatiskt kommer använda ett sådant nätverk till att mobba, hota och förfölja folk när de kan gära det helt osedda utan konsekvenser.
Citera
2022-01-05, 20:06
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Endå fortsätter du som en papegoja med en massa nonsens och dumma analyser.om dig självt. Finns ju ingen mening med att att hela tiden flytta skiten längst fram i en tråd om och om igen. Du har ju noll insynsförmåga i andras perspektiv.

Se det ur deras synvinkel som att du är någon i grannskapet med deras behörigheter. Det dyker upp en målperson tllskriven vanföreställninger, fara för omgivningen och en massa skit. Så börjar de se dina skriverier som SMS, all skriven text och dina nedladdnibgar i sitt flöde med fåniga teorier, ordbegrepp som ingen förstår och ser bara idiotiska ut, dina angrepp mot alla i ditt sociala kontaktnätverk och dina resonemang om att din granne är en ai, radiovågor,implantat, CIA, röster i köksfläkten, mystiska vapen, etc.

Du har inte heller försökt se ur deras perspektiv. Marknadsför sig som socialt skyddsnätverl när ett av deras egentliga förmåner lokalt är ju ändå att kunna glo in i flera hundra oersoners personöiga integritet ocjh alla kollar egentligen efter vägar att kunna berika sig sjäva eller dra fördelar. Deras kommunikationsnätverk visar ändå vart alla befinner sig så de liksom övervakar även varandra.

Det ligger bara i mänsklig natur att de kommer använda nätverkets övervakning och kommunikationssystem till att försöka sätta på varandras flickvänner, vill ta över varandeaa jobb, bryta in i bostäder när målperson är bortrest, ta över fastigheter för en billig peng och det är ochså i mänsklig natur att de på individuell nivå automatiskt kommer använda ett sådant nätverk till att mobba, hota och förfölja folk när de kan gära det helt osedda utan konsekvenser.

Utan tvekan delas all min kommunikation i real-tid till ett datorsystem - inte bara ett flöde som utvalda personer ser. Jag tror inte att civila ser de flödet men endast det som agenterna tillåter eller delar med sig. Varför tror du att alla ser allt? Isåfall är risken för avslöjande av operationen hög om de ser mordhot & självmordshot etc.

Jag vet att min mor får underrättelse om mig bitvis. Om hon däremot skulle läsa ALLT jag skriver hade hon inte kunnat sova i flera dagar. I mitt fall delar agenterna bara delar av det de samlar in, i syfte att utverka psykologisk påverkan & social operation enligt deras agenda vilket är att dominera en måltavla på alla vis - ekonomiskt, intellektuellt, psykologiskt, socialt etc. vilket jag menar att de försöker visa sig så stora som möjligt gentemot en själv. Därför VILL de visa att de övervakar & förföljer en överallt - för att visa att de dominerar ens liv.

Det är vad GS:are blir delvis tillsagda att göra: visa sig större än en måltavla eller förminska en måltavla på alla vis.

Jag tror dig i hur det fungerar i Ungern. I Sverige finns en annan kultur som de säkert anpassats sig till. I mitt fall används denna system för andra agendor är att t.ex. tjäna pengar. Jag tror att de har en agenda baserad i psykologi & möjligen religion - att deras agenda mot mig är ren psykologi- & beteendemanipulation.

Jag förstår inte vad svenska staten har för vinning att psykologiskt tortera mig? Att bryta ner mitt ego till det extrema? Att göra ens liv svårt & deprimerande med hjälp av familjen & vänner som OCKSÅ spelar denna maktspel för att bryta ner ens ego medvetet.

Jag har självinsikt men mitt fall är väldigt komplicerat & jag lider av en form av "komplex PTSD" till följd av allt det här så ibland blir jag triggad att skriva av mig genom det jag tror pågår. Ibland skriver jag fel såklart. Propagandan är sofistikerad & tilltalande om religion & science fiction.

Deras huvudtaktik är infiltration & övertag av ens sociala krets i syfte att bl.a. skapa rädsla & paranoia. Det är en form av grov förtryck av ens person & livsglädje. Jag förstår mycket väl varför många begår självmord & ger upp på livet.

Det är utan tvekan olagligt, oetiskt & amoraliskt - ett mördarprogram. De vill förändra ens personlighet & beteende som att de försöker hårt att förtrycka ens livsgnista, själ, ego, ambitioner etc. - skapa trauma.

De samlar information i syfte att utföra psykologisk manipulation & sociala operationer enligt deras onda agenda Min familj verkar tro på agendan eftersom de samarbetar med dem för att utföra psykologiska operationer mot mig; "informera" mig indirekt. De verkar tro att denna operation syftar till att informera dem om min & påverka mig. Om de ens vet varför de utför vissa saker eller om de blint tror är olika - i vissa erfarenheter säger de saker vilket informerar mig att de vet exakt vad en aktivitet är menad att göra & att de har privatinformation som endast jag kan ha (för att de spårar online).
Senast redigerad av RiktigTI 2022-01-05 kl. 20:11.
Citera
2022-01-06, 22:13
Medlem
Citat:
Utan tvekan delas all min kommunikation i real-tid till ett datorsystem - inte bara ett flöde som utvalda personer ser. Jag tror inte att civila ser de flödet men endast det som agenterna tillåter eller delar med sig. Varför tror du att alla ser allt? Isåfall är risken för avslöjande av operationen hög om de ser mordhot & självmordshot etc.

Jag vet att min mor får underrättelse om mig bitvis. Om hon däremot skulle läsa ALLT jag skriver hade hon inte kunnat sova i flera dagar. I mitt fall delar agenterna bara delar av det de samlar in, i syfte att utverka psykologisk påverkan & social operation enligt deras agenda vilket är att dominera en måltavla på alla vis - ekonomiskt, intellektuellt, psykologiskt, socialt etc. vilket jag menar att de försöker visa sig så stora som möjligt gentemot en själv. Därför VILL de visa att de övervakar & förföljer en överallt - för att visa att de dominerar ens liv.

Det är vad GS:are blir delvis tillsagda att göra: visa sig större än en måltavla eller förminska en måltavla på alla vis.

Jag tror dig i hur det fungerar i Ungern. I Sverige finns en annan kultur som de säkert anpassats sig till. I mitt fall används denna system för andra agendor är att t.ex. tjäna pengar. Jag tror att de har en agenda baserad i psykologi & möjligen religion - att deras agenda mot mig är ren psykologi- & beteendemanipulation.

Jag förstår inte vad svenska staten har för vinning att psykologiskt tortera mig? Att bryta ner mitt ego till det extrema? Att göra ens liv svårt & deprimerande med hjälp av familjen & vänner som OCKSÅ spelar denna maktspel för att bryta ner ens ego medvetet.

Jag har självinsikt men mitt fall är väldigt komplicerat & jag lider av en form av "komplex PTSD" till följd av allt det här så ibland blir jag triggad att skriva av mig genom det jag tror pågår. Ibland skriver jag fel såklart. Propagandan är sofistikerad & tilltalande om religion & science fiction.

Deras huvudtaktik är infiltration & övertag av ens sociala krets i syfte att bl.a. skapa rädsla & paranoia. Det är en form av grov förtryck av ens person & livsglädje. Jag förstår mycket väl varför många begår självmord & ger upp på livet.

Det är utan tvekan olagligt, oetiskt & amoraliskt - ett mördarprogram. De vill förändra ens personlighet & beteende som att de försöker hårt att förtrycka ens livsgnista, själ, ego, ambitioner etc. - skapa trauma.

De samlar information i syfte att utföra psykologisk manipulation & sociala operationer enligt deras onda agenda Min familj verkar tro på agendan eftersom de samarbetar med dem för att utföra psykologiska operationer mot mig; "informera" mig indirekt. De verkar tro att denna operation syftar till att informera dem om min & påverka mig. Om de ens vet varför de utför vissa saker eller om de blint tror är olika - i vissa erfarenheter säger de saker vilket informerar mig att de vet exakt vad en aktivitet är menad att göra & att de har privatinformation som endast jag kan ha (för att de spårar online).

Ja men du fortsätter. upprepa dig. Det känns hela tiden som cooy paste av det du skrivit tidigare.

Information av egentligt värde som vore värt att upprepas vore chefens namn, myndighet. videosnuttar eller bilder på gang stalkers i sverige, unddhållshandläggares namn o dylikt.

Antalet på personbaserade underrättelselällor i Svetige kan jag redan och det är 500.000 (källa ungerska nätverken ville ändra mitt fokus från dem som nån form av avlastning)

Ja vad kan jag då om ungern?
796.000 mänskliga källor kallade nätverkspersoner. Siffran är från Januari 2018.
De finns vid underrättelsetjänsten Inforációs Hivatal(Informations Byrån)
Via dold säkerhetslag är deras egentliga chef utrikesministern det vill säga Szijjártó Péter.
Undehållshandläggarna och underrttelseofficerarna (hållare/rekryterare) finns vid Alkotmányvédelmi HivatalKonstitutionsskydds Kontoret.
Namnen på några av de särskilda tvångsmedel de tvingat sig in i telefoner och datorer med är: Remote Control System Galileo, Finfly och Pegasus
Senast redigerad av Signalspaning 2022-01-06 kl. 22:31.
Citera
2022-01-08, 03:13
Medlem
RiktigTIs avatar
I min senaste insikt tror jag att de vill dominera en: intellektuellt, socialt, ekonomiskt, socialt etc. Därav informationsdominans också.

Vad är syftet med att de vill visa dominans & även utföra dominans mot en? De gör det öppet som att de vill skryta om sitt inflytande & makt. Jag ser det snarare som hjärntvätt eller programmering.

Det verkar vara vad som är direkta målet; att ta över ens liv genom sociala kretsen & informationsmanipulation. Att de går till extrema längder är helt sjukt - det som är mer sjukt är att folk går med på att utföra det här.

Det här måste få ett slut & vi måste få upprättelse för idiotin - de är ju galna som fortsätter i 15 utan resultat.

Tragiska aspekten är familj & vänner som används för att "kontrollera" en genom våra relationer & ovillkorlig kärlek.

Det är som att de vill experimentera på oss i termer av beteende, stimuli & vad vi gör/tänker.

Utifrån kristna perspektivet vill de övertyga mig om att Gud/Satan är bakom det här. I mitt fall verkar det vara deras mål; att jag ska uppleva en sådan "verklighet" vilket min kristna familj har säkert hjärntvättats till att delta i som så att de vill att jag ska utsättas för denna de facto olagliga, oetiska & amoraliska beteende- & trossystemmodifikation.

De samlar information om mig i syfte att analysera det för att hitta våra sårbarheter & det som gör oss rädda eller obekväma vilket de kommer använda. De använder psykologisk manipulation för att kontrollera oss alltså.

All snack om science fiction & religion är precis propaganda. De hjärntvättar & programmerar familjemedlemmar & vänner (till att se mig på ett visst sätt) så de lyder gruppens agenda utifrån rädsla eller incitament som att jag ska bli "speciell". Denna grupp utför i realitet en infiltration av ens hela liv för att lära sig hur vi fungerar för att manipulera oss precis som Dr James Giordiano sa: "To know what makes a person tick".

Alla dessa irrationella & ologiska förklaringar är till för att förlöjliga oss. Propaganda fungerar så att det får en person att övertyga sig själv om osanningar. Så alla det här ska simulera psykisk sjukdom där en person ska dra den slutsatsen samtidigt som ens sociala krets påstår att en är galen så fort en ifrågasätter det de gör mot en.

I bästa fall får familj & vänner veta någon procent av allt som pågår med en person - de är inte så dumma att visa ALL information i ens omgivning! Syftet är att använda information för att styra & kontrollera omgivningen & DESS måltavla.

Vad jag tror att de hjärntvättar min omgivning med är ren religiös fanatiska idéer som att något ska göra mig besatt eller Satan attackerar mig (när det egentligen är den här gruppen som utför psykologisk krigföring men de ser det som samma sak). Det är otroligt svårt att slåss mot en fanatiskt "religiös" grupp som missbrukar statens resurser för förföljelse. Det är troligen vad min familj har blivit berättad.

Sedan ALLT som får oss att se löjliga ut som science fiction & religion är verktyg för att kontrollera oss så vi inte öppet klagar om det.
Senast redigerad av RiktigTI 2022-01-08 kl. 03:39.
Citera
2022-01-08, 03:53
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex-84
Det här blir mitt absolut sista inlägg, har varit med om en hel del sen jag skrev senast..

Använt av civila så förekommer fenomenet som jantelagen on stereoids. David Lawson har skrivt en bok om hur det gestaltar sig när en grupp han följde använde metoden. Jag har i tidigare trådar listat fler exempel på bevis.

Använt av staten förekommer det som en modern variant av något som påminner om hur the Combine beskrivs i en känd bok.
De människor som man fruktar kan få ett visst inflytande i framtiden kommer väl få möta detta: https://www.youtube.com/watch?v=KwmwbXPtOI4

Annars förekommer det som en form av Shunning. Ted Gunderson (en före detta FBI chef)
ger en bild av det om ni vill ha bevis, han blev själv utsatt för GS då han talade ut om olika saker.

Teoretiskt sett kan det förekomma som ett psykologiskt immunförsvar mot national threats vilket jag innan visat är ett mycket relativt begrepp, som ett naturligt utsorteringssystem av oönskade individer (virus) i samhället. Samhällskroppen tar naturligt itu med dessa och bryter ned dem på ett vis som är fullkomligt plausable deniable.

Några nyckelord för att förstå fenomenet när det förekommer i statliga sammanhang:

Targeting -> T.ex hur och varför national threats definieras och läggs till i en lista. (visat det i en tidigare tråd)

Sensitizing -> Skapandet av en hotfull psykotisk värld för den utsatte, som ett fängelse.

Desensitizing -> Skapandet av en vana där en stor del av samhället gaddar ihop sig mot egna landsmän och medvetet deltar i en form av tortyr (psykologisk stening, rening) av dem.

Fasces symbolerna bakom polisemblemet och begreppet "the power of thousand cuts", var och en av informatörerna och de andra som deltar gör en liten skada var vilket får ett enormt impact.

Community Watch Program/Community Protection Program

Community Based Policing

Behaviour Modification/Re-Education

Social Control

Sammanfattningsvis, det existerar på olika sätt i samhället i olika former. Av samhällsmedborgare i ett organiskt samhälle som deltar kallas det nog för något helt annat.

I övrigt mår jag bra numera, har blivit helt immun med min "Iron Dome" och kan neutralisera deras attacker med mitt tankesystem men även med min andlighet men jag tänker inte riskera mera genom att skriva här. De som är utsatta är moderna versioner av Sadrak, Mesak och Abednego men man finner styrka och kraft att härda ut om man har en sund tro. Jag lämnar Flashback med en gåta, om något som GS förekommit i naturen så kanske det hade hetat något liknande på latin:

[Det är mycket relevant i sammanhanget då det symboliserar förekomsten av GS.]

Det var allt.

Redan för 6.5 år sedan var Alex på rätt spår. Än har vi inte kommit närmre ett formellt avslöjande av myndighet eller stat. Varför? För att de stödjer, orkestrerar eller ignorerar denna olagliga, oetiska & amoraliska operation.

Det som Alex inte kom fram till var målet. Målet är dominans av ens liv i alla former - framförallt psykologisk & informationsmässig. Uppenbarligen vill de skapa en viss verklighet runt måltavla m.h.a. ens sociala krets samt främlingar & även deras egna agenter som skapar konton online.

Att ni i tråden ännu inte inser hur illa det är att sådant pågår i det öppna är tragiskt. Självklar kommer inte de erkänna sitt deltagande - DE VET ATT DET DE DELTAR I ÄR OLAGLIGT!
Citera
2022-01-08, 03:59
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Polisanmälningar om gang stalking lär inte utredas i första taget. Officiellt blir det "brott kan ej styrkas" och inofficiellt talas det om "strålkärringar", d.v.s. att poliser knäppförklarar pesoner som kommer med en anmälan. Om det inte drabbar en person med hög social ställning! Men om någon drabbas av något som liknar gs, så är det inte de personerna, utan tvärtom personer i en social utförsbacke. Och det är den enda funktion och det enda motiv för gs som jag kan komma på, att socialt ruinera personer.

Någon skrev att stalkers aldrig träder fram, inte ens anonymt, för att berätta om sin verksamhet. Inte för att jag kan avgöra sanningshalten i detta, men jag kan tänka mig att om företeelsen erkändes som faktiskt förekommande så skulle en stor del av dess verkan avta. Man kan också jämföra med mobbare, hur många av dem träder fram och förklarar sig, eller beskriver vad de gör mot sina offer, eller ångrar sig? Snarare förtränger de vad de gör och vad de har gjort.

Och, om någon skulle träda fram och berätta, skulle den bli trodd? Vem som helst skulle kunna hitta på sånt utan att syssla med det. Nej, gs-liknande fenomen kommer alltid att ske i det fördolda.

Inte "socialt ruinera" som motiv men att socialt DOMINERA. I de flesta fall vill de ruinera en person. I andra experimentera eller forska. Det är ett kontrollsystem; inte en isolerad operation mot EN person! Det är ett system som finns där vem som helst kan bli offer dock attackerar de inte samma sätt de i högre social ställning eller formell makt - de anpassar taktiker.
Senast redigerad av RiktigTI 2022-01-08 kl. 04:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in