2015-09-08, 01:20
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Jag är ganska säker på att dropbox tillsammans med din ISP kan det. Och det finns säkert de som tror att det sitter ett gäng GS på båda företagen.

Dessutom är väl frågan helt ointressant för Harfager. Han tror ju att han är utsatt för en man-in-the-middle och att de till och med kan radera hans mail. Och kan man radera mail kan man definitivt följa en uppladdning till dropbox.

Det skulle räcka med tex Robustfiles.com om man fick en kod som sagt där man kunde radera det man lagt upp, ska undersöka detta i morgon.

Då jag ändå skriver nu så kan jag visa en bild på några av de diktafoner jag haft sedan drygt 15 år för tat inte missa något och den ända som varit bra för uppladdning är den svarta av dessa då den har usb port, och är digital så att ingen motor stör , men alla dessa har brus och buller reducerande teknik så för knackningar , skrapningar med möbler eller till och med dataspel hos grannar , hade en stenkross någon kilometer i från som jag testade att spela in men dåligt ljud.

Att fejka en inspelning , bara för att man hört en knakning "och det är sak samma om jag spelar in nu hur det lät" är inget bra sak , om de kör detta på dej så har det troligen buggar och kör med tysta sms och sätter igång telefonens mick och har de då uppsikt runt med kameror och du hävdar att jo det är en autentisk händelse så har du blåst dig själv totalt.

Man kan ju spela in och beskriva att så här lät det, men det är min rekonstruktion, men absolut inga fejkningar .
https://robustfiles.com/dl.php?key=/eTuN/20150908_004001.jpg
Citera
2015-09-08, 13:32
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Om man letar neutrala uttalanden om en företeelse så gör man nog klokt i att inte söka bland de djupast nedgrottade. John Hall förekommer ofta i radio- och tv-program i konspirationskanaler, han har skrivit minst två böcker om gangstalking, han skriver på flera gangstalkingsiter och är med i en hel del youtubefilmer - och allt verkar kretsa kring gangstalking.
Han är inte den första jag skulle be om neutral forskning i ämnet..

Vad spelar det för roll för dig om något anses ’neutralt’ eller inte för dig? Du är ju inte intresserad av verkligheten - i ditt inlägg 955 förnekar du t.ex. att mind control ens skulle existera, trots att det från stormakters sida har forskats i hur man kan påverka/kontrollera människor sedan minst 50-talet. Trots att vapenslag och teknik för att påverka människors sinnen uppenbarligen existerar. Trots att mängder av människor världen över säger sig vara utsatta för organized stalking/eletronic harassment – och antalet verkar bara öka. Trots att det i dagsläget satsas stora belopp t.ex. från EU på forskning/kartläggning av hjärnan och teknik kopplat till densamma.

Vidare grundar John Hall sin bok på referenser/källor, vilka ofta är hämtade från universitet/försvar/myndigheter etc. Han är dessutom medicinsk doktor till yrket så nog har annat att göra, eller vad tror du? Apropå neutralt - kan du nämna någon som du skulle be om neutral forskning i ämnet?

Citat:
Jo, men som jag just redogjort för så är jag inte speciellt intresserad av vad John Hall påstår så länge det bara är just påståenden. Det blir lite som att gå till biskopen och fråga om gud finns..

John Hall får jättegärna skriva hur många böcker han vill, och om han hittar bevis för gangstalking får folk väldigt gärna presentera bevisen. Men jag kommer inte läsa hans bok om det enda skälet är att du påstår att den innehåller ditt eller datt....

John Hall använder sig som sagt av referenser/källor, vilka ligger till grund för de slutsatser han drar. Så är det.
Senast redigerad av FreedomDeep 2015-09-08 kl. 13:34.
Citera
2015-09-08, 13:50
Medlem
Har hört att detta inträffar i princip enbart kända personer
Citera
2015-09-08, 15:00
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Vad spelar det för roll för dig om något anses ’neutralt’ eller inte för dig? Du är ju inte intresserad av verkligheten - i ditt inlägg 955 förnekar du t.ex. att mind control ens skulle existera, trots att det från stormakters sida har forskats i hur man kan påverka/kontrollera människor sedan minst 50-talet.
Att mind control har forskats på är inte samma sak som att det skulle fungera... Tror du själv att man kan styra/läsa folks tankar?

Citat:
Trots att vapenslag och teknik för att påverka människors sinnen uppenbarligen existerar. Trots att mängder av människor världen över säger sig vara utsatta för organized stalking/eletronic harassment – och antalet verkar bara öka. Trots att det i dagsläget satsas stora belopp t.ex. från EU på forskning/kartläggning av hjärnan och teknik kopplat till densamma.

Vidare grundar John Hall sin bok på referenser/källor, vilka ofta är hämtade från universitet/försvar/myndigheter etc. Han är dessutom medicinsk doktor till yrket så nog har annat att göra, eller vad tror du? Apropå neutralt - kan du nämna någon som du skulle be om neutral forskning i ämnet?

John Hall använder sig som sagt av referenser/källor, vilka ligger till grund för de slutsatser han drar. Så är det.
Dåså, då har du förstås inga problem med att backa upp de påståenden du tagit från boken med källor. Gör det så ska jag gladeligen ta ställning till det du påstår och läsa boken om det verkar stämma.
Citera
2015-09-08, 15:40
Medlem
Harfagers avatar
Här kommer hårt maskerade bilder på tre personer nummer 1 är troligen en "kopia" (samma ägg) på en som gav mig ett kraftig subtilare hot och började efter 8 år dyka upp runt mig igen.

https://robustfiles.com/dl.php?key=/rpnO/Bild1oSkrmklipp.png

Nummer 2 är en som jag haft efter mig på alldeles för många ställen och även på annan ort

https://robustfiles.com/dl.php?key=/J5cH/bild2pstSkrmklipp.png

Nummer 3 är en person som frågade om jag ville jobba med vissa saker och senare hotade mig svårt och utpressade mig , jag polisanmälde hotet några år senare men de kunde inte hitta han. Jag utgick från att han angivit falskt namn men vid en senare googling så hittade jag han på första försöket.

https://robustfiles.com/dl.php?key=/F7B9/BildtremaskadSkrmklipp.png

Kan inte nu och med den fildelningssida avmaskera mer, då jag inte kan ta bort dessa själv, de ligger 90 dagar där, men om någon tycker sig känna igen frisyrer så kan de berätta mera så kan de få bättre bilder via pm eller mejl.

Ska undersöka hur jag kan starta en bildblogg utan att använda mitt ip nummer . Jag har många fler bilder och återigen om någon juristgrupp är intresserad av att utreda svåra folkrättsbrott där metoder från Zersetzung ingår så PM:a så kan jag ger er en mejladress till mig om ni presenterar er trovärdigt .
Senast redigerad av Harfager 2015-09-08 kl. 16:40.
Citera
2015-09-08, 17:16
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Här kommer hårt maskerade bilder på tre personer nummer 1 är troligen en "kopia" (samma ägg) på en som gav mig ett kraftig subtilare hot och började efter 8 år dyka upp runt mig igen.

Nummer 2 är en som jag haft efter mig på alldeles för många ställen och även på annan ort

Nummer 3 är en person som frågade om jag ville jobba med vissa saker och senare hotade mig svårt och utpressade mig , jag polisanmälde hotet några år senare men de kunde inte hitta han. Jag utgick från att han angivit falskt namn men vid en senare googling så hittade jag han på första försöket.

Kan inte nu och med den fildelningssida avmaskera mer, då jag inte kan ta bort dessa själv, de ligger 90 dagar där, men om någon tycker sig känna igen frisyrer så kan de berätta mera så kan de få bättre bilder via pm eller mejl.

Ska undersöka hur jag kan starta en bildblogg utan att använda mitt ip nummer . Jag har många fler bilder och återigen om någon juristgrupp är intresserad av att utreda svåra folkrättsbrott där metoder från Zersetzung ingår så PM:a så kan jag ger er en mejladress till mig om ni presenterar er trovärdigt .
Ja bildkvalitén var ju lite av ett antiklimax dessvärre - hur man ska kunna känna igen frisyrer när man inte säkert kan avgöra om man tittar på ett hårfäste, en fladdermus eller en Audi R8 övergår tyvärr mitt förstånd. Vore toppen om du hittar ett sätt som du känner dig bekväm med för att lägga upp lite bättre kvalitet på.
Citera
2015-09-08, 17:23
Medlem
FreedomDeeps avatar
Smakprov från boken Guinea Pigs: Technologies of Control av John Hall kan läsas på följande länk (Google books):

https://books.google.se/books?id=2od1BgAAQBAJ&printsec=frontcover&dq=guine a+pigs+john+hall&hl=en&sa=X&redir_esc=y#v=onepage& q=guinea%20pigs%20john%20hall&f=false
Citera
2015-09-08, 17:31
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ja bildkvalitén var ju lite av ett antiklimax dessvärre - hur man ska kunna känna igen frisyrer när man inte säkert kan avgöra om man tittar på ett hårfäste, en fladdermus eller en Audi R8 övergår tyvärr mitt förstånd. Vore toppen om du hittar ett sätt som du känner dig bekväm med för att lägga upp lite bättre kvalitet på.

Citat:
Ursprungligen postat av Harfager

Det var väl mer tänkt att visa lite kött och blod än "spöken" bara och känner någon igen bara hårfärg så kanske även de vågar yttra sig och fråga mera.

Jag menar för dej säger ju inte en hårtuss något, men hade jag suttit och tänkt att "jag är ensam om att ha dessa efter mig", och får sedan se bara en del som påminner och kan vara en av torterarna så hade ju jag frågat mera. Två av bilderna har jag tagit själv , en hittade jag på nätet då jag googlade namnet på hans sida.

Kommer ett svep till med flera foton , även några kvinnor, ville bara testa om detta funkade med maskering etc.

Jag vet ju inte heller hur folk har blivit värvade till detta, det kan vara bara ord från någon "poliskole rektor" om mig och de ville vara vänner, skapa kontakt tex och då är det ju synd om ett drev kommer efter dem .

Tillägger att originalbilderna är skarpa , här krympte jag bilderna och maskerade dem. Jag har alltså filmat och sedan stoppat filmen och gjort ett urklipp som sedan krympts och maskats
Senast redigerad av Harfager 2015-09-08 kl. 18:10.
Citera
2015-09-08, 19:07
Medlem
theanthropologists avatar
Harfager, jag tycker du verkar använda tråden för att försöka kommunicera med verkliga eller inbillade förföljare. Du publicerar "bildbevis" som bara är ägnade för något fåtal personer, vilket bara gläder gs-förnekarna. Du existerar i symbios med dem just nu...
Citera
2015-09-08, 19:28
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theanthropologist
Harfager, jag tycker du verkar använda tråden för att försöka kommunicera med verkliga eller inbillade förföljare. Du publicerar "bildbevis" som bara är ägnade för något fåtal personer, vilket bara gläder gs-förnekarna. Du existerar i symbios med dem just nu...

Ja, jag har sagt att jag vill ha en lösning och visar även dem att jag har bilderna.

Om nu någon känner igen bara en hårtuss så kanske även dessa vågar skriva här och fråga eller beskriva .

Detta måste utredas och jag visar att jag har bevis. Ska man bara sitta och noja så gör man dem den tjänsten, att man spär på att de är något som bara existerar i fantasin.

Jag visar lite och hoppas att de "GS" tar sitt sunda förnuft och berättar vad de pysslat med (offentligt) och även att förföljda som är hotade på grövsta sätt kanske vågar se liten ljusning eller tom träda fram om än anonymt som här.

Jag tror inte att alla har varit så ansatta men det räcker med ett par tre metoder för att hålla folk sysselsatta och borta från livet.

Jag har skrivit om metoder för de som tror på strålning , hur man detekterar det ,och att appar/multimätapparat i fickformat vore bra för att lugna folk. Jag är inte ute efter att skapa en rädd sekt, utan lösa problemet.
Citera
2015-09-08, 19:52
Medlem
Harfagers avatar
Man ska inte förstora saker heller genom att säga att det är en världsomspännande lite grupp som sitter och djävlas med folk.

Att tex polis/soldat använder batong i ett förhörsrum för att få fram bekännelser sker lite varstans i världen men att varje polis skulle vara i samma grupp ...??

Finns metoderna så används de på olika håll, utan att det är koordinerat från samma grupp, att det skulle vara en gigantisk apparat skrämmer nog mer än att man tar varje torterar grupp för sig och på så sätt ökar kunskapen om det. Som det är nu så kan de göra vad fan de vill tydligen.
Citera
2015-09-08, 21:50
Medlem
Fortfarande inte ett något som pekar på att Gs existerar. Harfager, jag applåderar dina ansträngningar,och välkomnar mer av dina utlägg/inlägg..vi börjar komma nån vart. Resten, not so much.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in