Citat:
Jag är ganska säker på att dropbox tillsammans med din ISP kan det. Och det finns säkert de som tror att det sitter ett gäng GS på båda företagen.
Dessutom är väl frågan helt ointressant för Harfager. Han tror ju att han är utsatt för en man-in-the-middle och att de till och med kan radera hans mail. Och kan man radera mail kan man definitivt följa en uppladdning till dropbox.
Dessutom är väl frågan helt ointressant för Harfager. Han tror ju att han är utsatt för en man-in-the-middle och att de till och med kan radera hans mail. Och kan man radera mail kan man definitivt följa en uppladdning till dropbox.
Det skulle räcka med tex Robustfiles.com om man fick en kod som sagt där man kunde radera det man lagt upp, ska undersöka detta i morgon.
Då jag ändå skriver nu så kan jag visa en bild på några av de diktafoner jag haft sedan drygt 15 år för tat inte missa något och den ända som varit bra för uppladdning är den svarta av dessa då den har usb port, och är digital så att ingen motor stör , men alla dessa har brus och buller reducerande teknik så för knackningar , skrapningar med möbler eller till och med dataspel hos grannar , hade en stenkross någon kilometer i från som jag testade att spela in men dåligt ljud.
Att fejka en inspelning , bara för att man hört en knakning "och det är sak samma om jag spelar in nu hur det lät" är inget bra sak , om de kör detta på dej så har det troligen buggar och kör med tysta sms och sätter igång telefonens mick och har de då uppsikt runt med kameror och du hävdar att jo det är en autentisk händelse så har du blåst dig själv totalt.
Man kan ju spela in och beskriva att så här lät det, men det är min rekonstruktion, men absolut inga fejkningar .
https://robustfiles.com/dl.php?key=/eTuN/20150908_004001.jpg