2016-06-30, 09:55
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Vad menar du?

Att du inte har 100% bevis för att du hade rätt för 10 år sedan.
Citera
2016-06-30, 09:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Att skita på mattan kommer en del hävd här att de måste diplomaterna gjort själva och glömt eller att värden gjort så och då är det bara att glömma .

En länk till WP https://www.washingtonpost.com/opinions/global-opinions/russia-is-harassing-us-diplomats-all-over-europe/2016/06/26/968d1a5a-3bdf-11e6-84e8-1580c7db5275_story.html
Varför baktalar du dem?
Citera
2016-06-30, 09:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Att du inte har 100% bevis för att du hade rätt för 10 år sedan.
Vad vet du om det? Du insinuerar hela tiden och förvränger mina berättelser!
Senast redigerad av flubbb 2016-06-30 kl. 10:03.
Citera
2016-06-30, 10:06
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Jag kommer inte att lägga upp bevis här det vore dumt!

Ja det vore dumt att tas seriöst, bevis behöver inte betyda att du visar upp vem du är utan det räcker med ljudklipp, videoklipp eller en bild där du kan bevisa att du är förföljd eller åtminstone där du kan bevisa saker som du påstår.

Citat:
Skit snack jag har försökt att få ut min journal men dem krånglade så mycket!!! Dem ville inte ge ut den!
Dem har övervakat mig och många vet om det!

Det är inte alls skitsnack från min sida, jag gav dig ett utförligt tips på hur du kan få ut en kopia av din sjukjournal där även kostnader för detta tas upp, att du inte klarar av att följa de instruktionerna är inte mitt problem.

Citat:
Vad vet du om det?

För att du ändrar redan nu på dina historier som är färskare än den där du skulle ha spottat på en granne.

Plus att jag har redan tagit upp varför vittnesmål måste vara så färska som möjligt för att kunna användas som bevis då man mins saker annorlunda i efterhand tack vare att man lägger till egna förklaringar och tolkningar av saker som har hänt.

Citat:
Du insinuerar hela tiden och förvränger mina berättelser!

Nej, det är du som förvränger dina egna berättelser för att sedan bli otrevlig när det poängteras, och som jag redan har nämnt vid flera olika tillfällen så mins man saker annorlunda mot vad de nödvändigtvis behöver ha varit.

Citat:
Och har tummen i röven!

Tyvärr inte, du är för tillfället i mina ögon mindre pålitlig än Ovemoll och hans fantasiberättelser om radiovågor som bryter mot de fysiska lagarna och gud vet bara vad.
Citera
2016-06-30, 10:35
Bannlyst
Citat:
Ja det vore dumt att tas seriöst, bevis behöver inte betyda att du visar upp vem du är utan det räcker med ljudklipp, videoklipp eller en bild där du kan bevisa att du är förföljd eller åtminstone där du kan bevisa saker som du påstår.
Jo jag har redan berättat för mycket jag vill inte outa mig

Citat:
Det är inte alls skitsnack från min sida, jag gav dig ett utförligt tips på hur du kan få ut en kopia av din sjukjournal där även kostnader för detta tas upp, att du inte klarar av att följa de instruktionerna är inte mitt problem.
GUD VAD JOBBIG DU ÄR ALLTSÅ JAG SA ATT JAG HAR KONTAKTAT DEM OCH DEM VILLE INTE GE MIG JOURNALEN OM DU INTE UPPFATTA DET SÅ MÅSTE DU VÄL GÅ EN LÄS KURS!

Citat:
För att du ändrar redan nu på dina historier som är färskare än den där du skulle ha spottat på en granne.
JAG HAR INTE ÄNDRAT PÅ MINA HISTORIER DET ÄR DU SOM FÖRVRÄNGER!

Citat:
Nej, det är du som förvränger dina egna berättelser för att sedan bli otrevlig när det poängteras, och som jag redan har nämnt vid flera olika tillfällen så mins man saker annorlunda mot vad de nödvändigtvis behöver ha varit.

Citat:
Tyvärr inte, du är för tillfället i mina ögon mindre pålitlig än Ovemoll och hans fantasiberättelser om radiovågor som bryter mot de fysiska lagarna och gud vet bara vad.
I mina ögon är du onödig och bara jobbig vad gör du i tråden om du inte tror på någon måste man vara en topp advokat för att du ska tro på någon!

Du förlöjligar TI och förvränger historien du gör så att dem kan fortsätta med trakasseringen.
Du motverkar inget ont vad skulle det känna till om jag la upp ett kort på micro kamera eller ljud fil du skulle hävda att det var ett troll! Och jag har missuppfattat övervakarna som disny Långben.

Du är så jävla onödig och har inget konstruktivt att komma med du kan inte ens lagarna!
Citera
2016-06-30, 10:56
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Jo jag har redan berättat för mycket jag vill inte outa mig

Med andra ord så finns det absolut inget sätt för dig att bli trodd.

Citat:
GUD VAD JOBBIG DU ÄR ALLTSÅ JAG SA ATT JAG HAR KONTAKTAT DEM OCH DEM VILLE INTE GE MIG JOURNALEN OM DU INTE UPPFATTA DET SÅ MÅSTE DU VÄL GÅ EN LÄS KURS!

Då finns det skäl till varför de inte vill ge dig den och det är för din egna hälsas skull. (eller menar du att hela den svenska psykiatrin är en del av den komplott där arbetsförmedlingen, privatpersoner, ungdomar, rörmokare, postverket och gudarna vet bara vad skulle vara en del av men som på något magiskt sätt aldrig har läkt?)

Citat:

Vänner som blir till mödrar, folk som tittar in genom fönster till att de tittar mot fönster, folk som försöker döda dig med skjutvapen till att de håller vapen i redoläge till att du inte såg vapen och en rad andra saker, röster som du hör från lägenheten ovanför dig tillsmans med dina muslimska grannar för att senare även höra dessa röster när du är hos din mor/vän.

Så jo du ändrar din berättelse så fort man börjar ställa frågor, det är dock i stora drag ursäktat då 99,99% av alla människor mins saker fel eller på olika sätt.

Desto fortare du erkänner att du inte är ofelbar desto bättre för dig för du har än så länge påstått att du har 101% perfekt hörsel och en rad andra saker.

Citat:
I mina ögon är du onödig och bara jobbig vad gör du i tråden om du inte tror på någon måste man vara en topp advokat för att du ska tro på någon!

Jag tror du behöver läsa trådstarten ett par gånger till, tråden är till för att ifrågasätta GS och inte för att blogga.

Citat:
Du förlöjligar TI och förvränger historien du gör så att dem kan fortsätta med trakasseringen.

Det lyckas du med ganska bra själv om jag ska vara ärlig.

Citat:
Du motverkar inget ont vad skulle det känna till om jag la upp ett kort på micro kamera eller ljud fil du skulle hävda att det var ett troll!

Det skulle vara en början, en ljudfil är åtminstone ett steg mot att bevisa att du är utsatt för ljud som inte enbart finns i ditt huvud.

Citat:
Du är så jävla onödig och har inget konstruktivt att komma med du kan inte ens lagarna!

Jag har kommit med en hel del konstruktivt, att du inte vill att man ställer frågor som är så simpla som "Är du säker på att det absolut inte kunde vara X istället för Y" är däremot kontraproduktivt då även många Ti håller med mig om att man måste ställa sådana frågor för att utesluta möjligheten till att bli klassad som en dåre.
Citera
2016-06-30, 11:36
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Tror inte någon kommer att ifrågasätta att kontraspionage förekommer eller hävda att diplomaterna själva har skitit på mattan.

Räknar du in detta som "GS" så är det inte så mycket att diskutera längre, vi kan i princip stänga tråden.

Det är detta som är GS . Zersetzung i helhet är väl ämnat i huvudsak att få offret att bli idiotförklarad , medan det som hänt med diplomaterna är mera för att irritera och jäklas, då dessa har större möjligheter att;

1,leda i bevis

2, skydda sig mot

3, bli trodda av sin säkerhetstjänst.

Vad jag vill ha fram är att detta används även i Sverige och att handplockade nyckelpersoner på vissa poster använder sin position för att förstöra livet för de som kommer i vägen.

Jag fick ju frågor om att gå med dem och spana mot grupp , kanske efter att de trott att jag var super modig och ville ha med mig i deras gäng. Men jag blev hotad på ett fult sätt och reagerade direkt, men att alltid vara så är inte min grej , speciellt då jag har en tröttande infektion som läkare på läkare missade först, trotts undersökningsmaterial som en novis kunde se att det var fel.

De kanske passade på då att unders söka PU i stället , men jag misstänker att detta var arrangerat redan från början då de tog kontakt och även med hoten då en person senare från dem hotade på samma sätt.

Dessa snackade ofta om USA på ett eller annat sätt ( två av dem) och såg sist grannen hissa den flaggan, så fråga är ju om de vill att jag ska snöa in på CIA ? De lägger nog ut en massa blindspår som tar tid att följa upp speciellt om man googlar ensam, men jag utgår från Sverige.

Snart dags att varna allmänheten( på annat sätt än vad jag här gör genom att beskriv att detta förekommer i Sverige )och det kan jag bara göra genom att lägga ut deras bilder och namn ... Likt jag går till jobbet så går dessa till sitt djävlas med folk jobb . Frågan är varför , högst troligt att de inte vill bli offentliga med vad de gjort och gör.
Senast redigerad av Harfager 2016-06-30 kl. 12:04.
Citera
2016-06-30, 11:48
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Varför baktalar du dem?

De i tråden menar att allt som händer i lägenheten är normalt. Jag beskrev ett "vred" som lagades och det beskrevs som om det var värden som varit inne och meckat om det hade hänt hos dem.

Citat:
Vad vet du om det? Du insinuerar hela tiden och förvränger mina berättelser!

Jo de förvrider , vantolkar vad man skriver på en del avgörande punkter så att diskussionen aldrig ska ta slut.

Lätt att genomskåda men jobbigt att upprepa sig , vilket man gör för att tråden är offentlig .

Det är en uttröttnings taktik om dessa inte är dementa och inte minns vad som skrivs, hur som ,så är det energiförbrukande.

En annan vanlig taktik de kör med i denna tråd är att förstora , så om en polis , postanställd, sopgubbe gör något från den position denne fått tex på arbetsförmedlingen så skriver dessa "Hela posten, alla sopgubbar, alla på arbetsförmedlingen " etc etc ren förlöjligande taktik och att väcka andras missaktning och vantro taktik då ju hela posten inte kan vara med .
Senast redigerad av Harfager 2016-06-30 kl. 12:09.
Citera
2016-06-30, 13:54
Medlem
madtops avatar
Citat:

Vad jag vill ha fram är att detta används även i Sverige och att handplockade nyckelpersoner på vissa poster använder sin position för att förstöra livet för de som kommer i vägen.

Jo vi vet att du påstår detta. Du har dock inte lyckats att göra ditt påstående sannolikt, det känns mest som massa löst flum om Olof Palme från din sida.

Jag finner det fortfarande, trots alla dina inlägg, som extremt osannolikt att det förekommer en organiserad GS på det sätt du påstår.
Citera
2016-06-30, 14:03
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Jo vi vet att du påstår detta. Du har dock inte lyckats att göra ditt påstående sannolikt, det känns mest som massa löst flum om Olof Palme från din sida.

Jag finner det fortfarande, trots alla dina inlägg, som extremt osannolikt att det förekommer en organiserad GS på det sätt du påstår.

Detta är mera en organiserad nedtystning, smutskastning , hemliga förhör, tortyr och idiotförklaring med handplockade på olika ställen med Zersetzung metoder.

Du frågar inget om de som ville värva mig eller om jag har namn och bilder på dem, sådant klipper du/ni bort och fokuserar på andra delar i texten.

Och svaret är, ja jag har namn bilder och gamla och nya adresserna och har tom polisanmält ett hot utav dem , men bara hotet inget om värvnings pratet etc. De hade ju ett par snygga brudar som liknade varandra på pricken och då dessa kom in med sina tajts så hoppades man att dessa inte var med på även hoten, men förstod att om jag berättade mer så skulle även dessa dras in och detta innan jag även kunde ta med andra händelser då ytterligare personer skulle dras in så man tog bara bitvis och hoppades på en förklaring .

En förklaring jag tror jag själv fick se 2015 då mitt namn dök upp i PU och GRK och den länkande personen hittar jag kontaktpunkter med den nya grannen som började prata b.la. om andra ställen jag varit på och sin säpo släkting.
Senast redigerad av Harfager 2016-06-30 kl. 14:18.
Citera
2016-06-30, 14:19
Medlem
madtops avatar
Citat:
Detta är mera en organiserad nedtystning, smutskastning , hemliga förhör, tortyr och idiotförklaring med handplockade på olika ställen med Zersetzung metoder.

Du frågar inget om de som ville värva mig eller om jag har namn och bilder på dem, sådant klipper du/ni bort och fokuserar på andra delar i texten.

Och svaret är, ja jag har namn bilder och gamla och nya adresserna och har tom polisanmält ett hot utav dem , men bara hotet inget om värvnings pratet etc. De hade ju ett par snygga brudar som liknade varandra på pricken och då dessa kom in med sina tajts så hoppades man att dessa inte var med på även hoten, men förstod att om jag berättade mer så skulle även dessa dras in och detta innan jag även kunde ta med andra händelser då ytterligare personer skulle dras in så man tog bara bitvis och hoppades på en förklaring .

En förklaring jag tror jag själv fick se då mitt namn dök upp i PU och GRK och den länkande personen hittar jag kontaktpunkter med den nya grannen som började prata om andra ställen jag varit på och säpo.

Som sagt, det är inte mycket i dina inlägg som för tråden framåt. Snygga brudar i tajts ?!?
Citera
2016-06-30, 14:23
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Som sagt, det är inte mycket i dina inlägg som för tråden framåt. Snygga brudar i tajts ?!?

Utav hela den texten frågar du om brudarna i tajts ...Fortfarande inget om värvarna eller de olika grupperna eller något om PU ? Du är genomskinlig , såg att du nämnde dig som en person i en annan tråd och känner igen det från folk runt om kring som jag inte fattade varför dessa kom fram till mig och misstänker även grannen vara utöver ett par till men vill inte hänga ut folkgrupper så så...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in