Citat:
Ursprungligen postat av
flubbb
Jo jag har redan berättat för mycket jag vill inte outa mig
Med andra ord så finns det absolut inget sätt för dig att bli trodd.
Citat:
Ursprungligen postat av
flubbb
GUD VAD JOBBIG DU ÄR ALLTSÅ JAG SA ATT JAG HAR KONTAKTAT DEM OCH DEM VILLE INTE GE MIG JOURNALEN OM DU INTE UPPFATTA DET SÅ MÅSTE DU VÄL GÅ EN LÄS KURS!
Då finns det skäl till varför de inte vill ge dig den och det är för din egna hälsas skull. (eller menar du att hela den svenska psykiatrin är en del av den komplott där arbetsförmedlingen, privatpersoner, ungdomar, rörmokare, postverket och gudarna vet bara vad skulle vara en del av men som på något magiskt sätt aldrig har läkt?)
Citat:
Ursprungligen postat av
flubbb
JAG HAR INTE ÄNDRAT PÅ MINA HISTORIER DET ÄR DU SOM FÖRVRÄNGER!
Vänner som blir till mödrar, folk som tittar in genom fönster till att de tittar mot fönster, folk som försöker döda dig med skjutvapen till att de håller vapen i redoläge till att du inte såg vapen och en rad andra saker, röster som du hör från lägenheten ovanför dig tillsmans med dina muslimska grannar för att senare även höra dessa röster när du är hos din mor/vän.
Så jo du ändrar din berättelse så fort man börjar ställa frågor, det är dock i stora drag ursäktat då 99,99% av alla människor mins saker fel eller på olika sätt.
Desto fortare du erkänner att du inte är ofelbar desto bättre för dig för du har än så länge påstått att du har 101% perfekt hörsel och en rad andra saker.
Citat:
Ursprungligen postat av
flubbb
I mina ögon är du onödig och bara jobbig vad gör du i tråden om du inte tror på någon måste man vara en topp advokat för att du ska tro på någon!
Jag tror du behöver läsa trådstarten ett par gånger till, tråden är till för att ifrågasätta GS och inte för att blogga.
Citat:
Ursprungligen postat av
flubbb
Du förlöjligar TI och förvränger historien du gör så att dem kan fortsätta med trakasseringen.
Det lyckas du med ganska bra själv om jag ska vara ärlig.
Citat:
Ursprungligen postat av
flubbb
Du motverkar inget ont vad skulle det känna till om jag la upp ett kort på micro kamera eller ljud fil du skulle hävda att det var ett troll!
Det skulle vara en början, en ljudfil är åtminstone ett steg mot att bevisa att du är utsatt för ljud som inte enbart finns i ditt huvud.
Citat:
Ursprungligen postat av
flubbb
Du är så jävla onödig och har inget konstruktivt att komma med du kan inte ens lagarna!
Jag har kommit med en hel del konstruktivt, att du inte vill att man ställer frågor som är så simpla som "Är du säker på att det absolut inte kunde vara X istället för Y" är däremot kontraproduktivt då även många Ti håller med mig om att man måste ställa sådana frågor för att utesluta möjligheten till att bli klassad som en dåre.