2016-06-14, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenewguy
Inväntar ett sample på tjack från karamellkungen.tk
Ska bli intressant, skriver i tråden när jag fått det och testat.

/Thenewguy

Fick ett väldigt generöst sample av karamellkungen.tk
Deras Tjack är grymt bra, lite rosa till färgen och lite blött.

Testat en lina men resten ligger på tork

Super!

/Thenewguy
2016-06-14, 13:40
Medlem
Vicious Edds avatar
Även jag har idag emottagit ett sample fr Karamellkungen. Ca 1 g amfetamin, rosafärgat, lite oljigt i konsistensen. Har benso, alkohol och sub i kroppen så det är svårt att säga något exakt om kvaliteten, det får jag återkomma om imorgon.

Allmäna iakttagelser hursomhelst:

- Blivit pigg av ca 0,2 g (0,1 rektalt, 0,05 i näsan och 0,05 oralt)
- Luktar tjack
- Luktar även sött tycker jag
- Ser inget pris på Karamellkungens sida om man vill handla mer (OBS! Har nu varit i kontakt med KK, och det är bilden högst upp till höger på sidan där det står "31/5 KK" som är tjacket om någon gjorde samma miss som jag.

Återkommer sen när jag testat det "på egen hand" s.a.s...

Oavsett, tack KK!
Senast redigerad av Vicious Edd 2016-06-14 kl. 14:06.
2016-06-15, 05:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenewguy
Fick ett väldigt generöst sample av karamellkungen.tk
Deras Tjack är grymt bra, lite rosa till färgen och lite blött.

Testat en lina men resten ligger på tork

Super!

/Thenewguy

Kan inte vara mer nöjd, fungerade ypperligt. Löstes också upp i vatten utan något flytande i botten, mycket nöjd. Rent och härligt rus, hela lägenheten är ren hehe

Blir en beställning efter helgen Om nu inte karamellkungen kan piska på posten så man har det innan helgen.

/Thenewguy
2016-06-15, 09:49
Medlem
floOris0nfajjas avatar
Vill varna för karamellkungens vaket. Tror det är utblandat med nån dålig RC.
Fick massa hemska biverkningar som man inte brukar få av Amfetamin. Ta det ez!
2016-06-15, 14:23
Medlem
Hur rappa brukar narcos vara att posta?
2016-06-15, 15:51
Medlem
Extrakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m0th3rf0ck3r
Är det någon som köpt Narcos kola? Om ja, skriv gärna ett par rader om kvalitén

Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Hur rappa brukar narcos vara att posta?
Jag beställde på fredagkväll och då läggs det på lådan söndag (står iallafall så på sidan). Fick mitt igår (tisdag), så väldigt snabbt gick det. Förväntade mig att få det idag egentligen. Tror dock att det står på deras hemsida att de bara skickar vissa dagar.

Nu har jag iprincip ingen erfarenhet av kokain. Har provat beställt från någon FS-säljare och från svenskcentralstim.

Och nu från Narcos. Guida mig gärna att testa det på ett bra sätt.
Det domnar bort i tandkött en liten stund efter gnuggning. Smakar kemiskt och bränner lite lätt i näsan.
Upplever käkspänningar men inte mycket mer.

Hört folk säga att man kan måsta ta det ett par gånger för att fatta hur det ska kännas. Hurvida det stämmer eller inte vet jag inte.

Löser sig fint i vatten. Provade att skjuta i mig en mindre dos nyss. Märker inte så mycket just nu iallafall, ska prova mer och se om det händer något.
2016-06-15, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extrakt
Jag beställde på fredagkväll och då läggs det på lådan söndag (står iallafall så på sidan). Fick mitt igår (tisdag), så väldigt snabbt gick det. Förväntade mig att få det idag egentligen. Tror dock att det står på deras hemsida att de bara skickar vissa dagar.

Nu har jag iprincip ingen erfarenhet av kokain. Har provat beställt från någon FS-säljare och från svenskcentralstim.

Och nu från Narcos. Guida mig gärna att testa det på ett bra sätt.
Det domnar bort i tandkött en liten stund efter gnuggning. Smakar kemiskt och bränner lite lätt i näsan.
Upplever käkspänningar men inte mycket mer.

Hört folk säga att man kan måsta ta det ett par gånger för att fatta hur det ska kännas. Hurvida det stämmer eller inte vet jag inte.

Löser sig fint i vatten. Provade att skjuta i mig en mindre dos nyss. Märker inte så mycket just nu iallafall, ska prova mer och se om det händer något.

Kola tar man endast på fyllan, annars är effekten helt värdelös och utebliven.
2016-06-15, 16:26
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe

håller med. det är en party drog. och ja man behöver testa ett par gånger innan man inser hur rolig kokain är när man festar. sen beror det ju på kvaliten.

jag rekommenderar inte att köra IV. i och för sig så har jag aldrig testat IV. in i snoken när du är med folk och några öl istället.

eller gör fribas eller crack av det. finns guider. lyckas du ser du också mängden som är kvar är det som är rent kokain allt annat är bank substanser. rök skitet då lär du känna en kick. detta kan du göra ensam. men det är mkt pengar för en liten stunds kick
Senast redigerad av Ghurp 2016-06-15 kl. 16:30.
2016-06-15, 16:36
Medlem
Extrakts avatar
Citat:
Det där tycker jag låter som något langare som säljer skit eller folk som bara provat skit (möjligtvis som jag då?) skulle säga,men vad vet jag. Jag vet ju som sagt inte ens om jag blivit blåst alla gånger jag fått tag på kola eller bara druckit för lite och haft för få snygga brudar kring mig som vissa tror.

Jag vägde upp en 0,07 och slog i mig. Fortfarande ingen särskild effekt och verkligen ingen kick. Men du tror att det är bra kola jag har just nu? Bara alkohol som fattas? Är alla kola-torskar ständigt fulla eller klarar man sig utan alkohol efter ett tags brukande?

Funderar på att skjuta i mig mer bara för att se om något händer. Mängd-förslag?
Tål att nämnas att jag inte håller på med sprutor egentligen, de 2 jag tagit idag är nog första nålsticken på 2 år (blodprov inkl).

Kan tillägga att det jag är ute efter är att få uppleva kola-känslan alla snackar om, och veta att det jag testat varit bra. Så om någon har tips på shoppar de kan gå i god för så skicka gärna ett pm.
Senast redigerad av Extrakt 2016-06-15 kl. 16:39.
2016-06-15, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extrakt
Det där tycker jag låter som något langare som säljer skit eller folk som bara provat skit (möjligtvis som jag då?) skulle säga,men vad vet jag. Jag vet ju som sagt inte ens om jag blivit blåst alla gånger jag fått tag på kola eller bara druckit för lite och haft för få snygga brudar kring mig som vissa tror.

Jag vägde upp en 0,07 och slog i mig. Fortfarande ingen särskild effekt och verkligen ingen kick. Men du tror att det är bra kola jag har just nu? Bara alkohol som fattas? Är alla kola-torskar ständigt fulla eller klarar man sig utan alkohol efter ett tags brukande?

Funderar på att skjuta i mig mer bara för att se om något händer. Mängd-förslag?
Tål att nämnas att jag inte håller på med sprutor egentligen, de 2 jag tagit idag är nog första nålsticken på 2 år (blodprov inkl).

Alltså, kola ger ju ett kort och intensivt rus som boostar självförtroende osv. Det är både dyrt och korkat att sitta och dra i sig det utan att vara full. Ta tjack istället.
2016-06-15, 16:52
Medlem
Ghurps avatar
bättre vara med någon som har erfarenhet av kola. innan jag började för flera år sen hade jag en polare somköpte mängder och han blev så blåst då jag smakade lite. sen fick jag smaka på riktig kola. det är en helt annan smak som inget jag vet går att emulera. stackarn vilken placebo han fick. folk har försökt blåsa mig men det räcker för mig att bara se konsistensen å lukta lite så vet jag att de här e något helt annat.

många som bankar me rc också. nu när jag fått en del kunskaper så kommer jag ihåg inte undra att jag tyckte det har var skum kola som hade jätte liten smak att rc substansen tog över det mesta. mådde inte heller bra på den. därför jag hållt mig till 2 pålitliga kranar. men nu har jag brytigt med dem. förstört mitt liv för jag blir inblandad i affärer. dyr å farlig branch att beckna kola
Senast redigerad av Ghurp 2016-06-15 kl. 16:56.
2016-06-15, 17:28
Medlem
Extrakts avatar
Citat:
Alltså, kola ger ju ett kort och intensivt rus som boostar självförtroende osv. Det är både dyrt och korkat att sitta och dra i sig det utan att vara full. Ta tjack istället.
Jag vet vad kola sägs ge för rus och har läst många beskrivningar av det.
Det jag tycker känns konstigt är att kokain är en sån omtalad och upphypad drog att jag tycker det vore konstigt att alkohol skulle vara det som gör att man får någon effekt av det.

För det känns som att det finns två läger. De som säger att man snortar fel, dricker för lite eller inte vet vad man ska känna första gångerna man testar. Eller de som säger att alla som hävdar det förstnämnda aldrig har provat riktigt bra kokain.

Att det är korkat att bara ta kokain för att testa, utan att festa, förstår jag är slöseri. Jag har inhandlat tillräckligt för flera gångers bruk och ska även ta det i helgen på fest. Ville mest se hur jag reagerade på det innan jag tog det bland folk.
Känns som att vore det riktigt bra grejer så borde man känna effekt även utan alkohol?!

Citat:
Ursprungligen postat av Ghurp
bättre vara med någon som har erfarenhet av kola. innan jag började för flera år sen hade jag en polare somköpte mängder och han blev så blåst då jag smakade lite. sen fick jag smaka på riktig kola. det är en helt annan smak som inget jag vet går att emulera. stackarn vilken placebo han fick. folk har försökt blåsa mig men det räcker för mig att bara se konsistensen å lukta lite så vet jag att de här e något helt annat.

många som bankar me rc också. nu när jag fått en del kunskaper så kommer jag ihåg inte undra att jag tyckte det har var skum kola som hade jätte liten smak att rc substansen tog över det mesta. mådde inte heller bra på den. därför jag hållt mig till 2 pålitliga kranar. men nu har jag brytigt med dem. förstört mitt liv för jag blir inblandad i affärer. dyr å farlig branch att beckna kola

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in