2016-11-08, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantasysun
Fet gröning till snabbaskor.com Skickades i fredags och kom idag. Fint vitt klettjack och generös sample på MDMA följde med
Grymt bra förpackat i dubbla vacuumpåsar=luktfritt.
Så nu har jag mina två favoritshoppar som levererar det jag vill ha: snabbaskor.com och kemisten.org
Gjorde en cocktail igår med 0.2g tjack från ovannämnda shoppar med 300mg lyrica och dextropur som jag drack i morse innan jobbet. Ångrar mig nu fått tryckt i mig 30mg stesolid då tjacket var så bra och måste försöka landa. Potent tjack från ovannämnda shoppar, rekommenderas.
2016-11-08, 12:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hayyden
Kan bara hålla med till fullo! Dom räddade min helg med, 24h leverans så klart!

Det är riktigt bra knuff i deras kola med, går att torrladda på utan problem! Och som sagt tidigare, den ÄNDA gröna CS vendorn utanför escrow just nu.

Dessutom en väldigt bra kundservice, det krånglade med mina coins.. vet inte om jag läste fel på preev eller nåt men det blev 200kr kort i betalningen. Det var inga problem, dom skickade iväg ordern ändå så att jag skulle ha den dagen efter. Det är såna vendors man återkommer till!

Mega gröning till narcos.biz Anlände för cirka 30min sen och beställdes igår.

Har nu testat ladd från bägge svenskcentralstimulans och narcos och uppfattningen är att narcos är snäppet bättre, testat bägge på olika dagar förra veckan, men blev en klar reorder från narcos.
2016-11-09, 11:02
Medlem
Pissrannans avatar
Ska testa en beställning från keminsenkla och se om jag får det innan fredag. Vore kul med lite vaket så här nu när det finns en massa spel att lira igenom.
2016-11-09, 12:36
Medlem
Pissrannans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muntorka
Ändrar min röding till gröning för www.blandshoppen.se
Fick min order nu idag efter en vecka! Trodde ärligt jag blivit lurad först här nu sista gången men tur som fan att det stämde.

Så tack Blandshoppen, men ni bör bättra era leverans tider!

Blandshoppen är TOKRÖDA vid det här laget. Snart 3 veckor och inte fått ett skit. Har redan gett upp hoppet att få nått av dom.
2016-11-09, 12:40
Medlem
Cykeltratts avatar
Medakuten Gröööööna
2016-11-09, 14:13
Medlem
Pissrannans avatar
Provat kemisten nu men tystnaden så fort man genomfört en betalning oroar. När man skickar sin beställning är alla toksnabba med att skicka betalningsinfo men så fort den är genomförd och man ber om uppdatering på om betalningen nått fram och när brevet är skickat så är det knäpptyst. Inte ett ljud via mail eller nått. Blir mitt sista försök med onlinekranar, skiter sig detta är det slut. Det enda som funkat är RC-kranarna.
2016-11-09, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pissrannan
Provat kemisten nu men tystnaden så fort man genomfört en betalning oroar. När man skickar sin beställning är alla toksnabba med att skicka betalningsinfo men så fort den är genomförd och man ber om uppdatering på om betalningen nått fram och när brevet är skickat så är det knäpptyst. Inte ett ljud via mail eller nått. Blir mitt sista försök med onlinekranar, skiter sig detta är det slut. Det enda som funkat är RC-kranarna.
Kontakta dom på wickr, så löser det sig nog :-)
2016-11-09, 21:45
Medlem
Pissrannans avatar
Fick tag i dom så det verkar lovande än så länge. Bara att luta sig tillbaka och vänta.
2016-11-10, 00:38
Medlem
Vill bara slänga ut en varning från att inte beställa från Hippiekranen.biz tillsvidare, många ordrar som inte har kommit fram efter 2v. Troligtvis blivit röda, undvik tillsvidare.
2016-11-10, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osexig
Vill bara slänga ut en varning från att inte beställa från Hippiekranen.biz tillsvidare, många ordrar som inte har kommit fram efter 2v. Troligtvis blivit röda, undvik tillsvidare.
Använd snabbaskor.com eller kemisten.org så kommer det fram. Såg att en känd blogg tagit bort shoppen du skrev.
2016-11-10, 13:57
Medlem
Väldigt trevligt bemötande av hydrachems, gjorde en felbeställning och fick den avbruten på nolltid, rekomenderar dessa med snabbaste responsen och proffesionella verksamheten
2016-11-10, 15:00
Medlem
Ghurps avatar
stort grön tumme upp för svenskcentralstimulans nya batch av ladd. riktigt jävla bra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in