Citat:
Ursprungligen postat av
ReclaimYourMind
Vad är det för fel med smala axelband? Det är skönt att ha och bekvämare nu när det är varmt. Så länge det inte är en minikjol så ser jag inte vad problemet är, så löjligt att ställa krav på längden! Tycker det räcker med sexualiseringen av oss kvinnor nu. Klädkod i all ära men detta är uppenbarligen något annat. Blir sne som fan på sånt här. Hur en väljer att klä sig är ens egen ensak och sålänge det inte är något extremt avvikande eller provocerande så ska inte en jävel lägga sig i, kommentera eller konfrontera varken en man eller kvinnas klädval. Sã jävla ytligt samhället har blivit kan jag tycka.. Barn dör av svält varje dag och vårt kära land håller på att gå under men hur folk klär sig osv är tydligen viktigare att lägga fokus på enligt de som har makten. Bra jobbat!
Det utstrålar sexuella signaler fattar du väl! Precis som det är förbjudet för muslimska kvinnor att cykla då detta uppfattas sexuellt av männen. Nästa steg blir att förbjuda cyklande kvinnor på Västra Hisingen.
Samt inköp av gurkor.
Kan tänka mig nästa mail:
"Hallå! Nu är det sommar och det är trevligt att äta medhavd sallad till lunch. Tänk dock på att inte medtaga gurkor då detta kan uppfattas stötande."