2016-06-09, 14:14
Medlem
NoTruces avatar
Hela den här grejen med att kalla till presskonferenser för att berätta att han ska lansera diskvattensmoothies/Bermudashorts/kamremmar börjar bli jävligt tröttsam. Å andra sidan måste ju "journalisterna" inse att han bara jävlas med dem och utebli. Det alla vill veta är:

1. Var han kommer spela i höst (om han fortsätter karriären)
2. Huruvida han slutar i landslaget eller inte

Men det är klart, hans strateger sitter väl och grupprunkar nu. Det handlar ju om varumärkesbyggande. Jag ryser fan när jag hör ordet.
Citera
2016-06-09, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Hela den här grejen med att kalla till presskonferenser för att berätta att han ska lansera diskvattensmoothies/Bermudashorts/kamremmar börjar bli jävligt tröttsam. Å andra sidan måste ju "journalisterna" inse att han bara jävlas med dem och utebli. Det alla vill veta är:

Men det är klart, hans strateger sitter väl och grupprunkar nu. Det handlar ju om varumärkesbyggande. Jag ryser fan när jag hör ordet.
Ja de börjar bli lite horigt men han gör de för att få PR och sprida produkterna.
Citera
2016-06-09, 16:34
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce

Det där kan jag svara på direkt. Han kommer inte sluta.
Hela den grejen är bara till för att folk ska krypa för honom ännu mer. Han slutar med all sannolikhet inte innan de 40.
Citera
2016-06-09, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Antingen har han tröttnat och gått full Zlatan och parodierar sig själv som aldrig förr eller så måste man nog snart börja tänka på någon diagnos för det har varit extremt nu ett tag
Han har fått storhetsvansinne. Inte så förvånande kanske, folk hyllar och fjäskar för honom hela tiden. Det krävs ett enormt starkt psyke för att inte få storhetsvansinne i en sådan situation.
Citera
2016-06-09, 22:29
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891PoonStreet
Han har fått storhetsvansinne. Inte så förvånande kanske, folk hyllar och fjäskar för honom hela tiden. Det krävs ett enormt starkt psyke för att inte få storhetsvansinne i en sådan situation.

Zlatan höjs till skyarna likt en sektledare. Den dagen han slutar landslaget(tidigast år 2021) kan vi nog räkna med scener som dessa https://www.youtube.com/watch?v=heoFn9Qmgv0
Citera
2016-06-09, 23:19
Medlem
dannees avatar
Han e så jävla anti svensk som det går å bli, han borde bli av med kaptensbindeln.
Citera
2016-06-09, 23:37
Medlem
dumt av zlatan att inte skriva på en storklubb innan EM. Gör han ett uselt EM kommer han tappa alla anbud.
Citera
2016-06-09, 23:39
Medlem
Känns som han mer och mer tappar fotfästet och greppet om verkligheten. Han verkar på fullaste allvar tro på att han är Messias och hans uttalande gränsar numera till ren galenskap. Ganska länge var han charmig och det var ganska kul att lyssna på honom, men senaste halvåret har det verkligen gått utför. Spelar han bara ett spel och ser hur långt han kan driva med folk eller har han tappat all den ödmjukhet han faktiskt hade under ytan förr i tiden? Nästan tragiskt att lyssna på honom numera.
Citera
2016-06-09, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Känns som han mer och mer tappar fotfästet och greppet om verkligheten. Han verkar på fullaste allvar tro på att han är Messias och hans uttalande gränsar numera till ren galenskap. Ganska länge var han charmig och det var ganska kul att lyssna på honom, men senaste halvåret har det verkligen gått utför. Spelar han bara ett spel och ser hur långt han kan driva med folk eller har han tappat all den ödmjukhet han faktiskt hade under ytan förr i tiden? Nästan tragiskt att lyssna på honom numera.

exakt. Jag gillade zlatans arrogans förut och hur mkt han hatade aftonbladet (med laul)

men hans attityd blir bara värre och värre. Visa lite ödmjukhet för fan!
Citera
2016-06-09, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
dumt av zlatan att inte skriva på en storklubb innan EM. Gör han ett uselt EM kommer han tappa alla anbud.
Han ska redan vara klar för United enligt vad jag har läst.
Citera
2016-06-09, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Han ska redan vara klar för United enligt vad jag har läst.

zlatan är för rädd att gå till England. Hans attityd passar inte där.
Citera
2016-06-09, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
zlatan är för rädd att gå till England. Hans attityd passar inte där.
Vet inget om uppgifterna stämmer eller inte och jag tycker inte själv att hans val är det bästa om han nu går dit, men folk har dömt ut värvningar förut och då har det oftast blivit succe för den nya spelaren. Så tycker du ska vara försiktig med att döma honom redan. Så länge han slipper dras med Guardiola tror jag han kan trivas rätt bra i England.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in