Citat:
Ursprungligen postat av
Medvalls
Psykopater slutar aldrig.
Du verkar naiv och godtrogen och sitter och "tror" saker du inte vet ett skit om
Om jag vore lagt åt det elaka hållet så skulle jag hoppas att du nån gång får träffa på en riktig fullblodspsykopat så att du inser hur fel du har men jag hoppas ändå att du slipper.
Han har ju faktiskt "gett upp" hat mot människor tidigare och så vitt vi vet är han ingen seriemördare. Han skrev ju t ex hatiskt mot något polskt ex på facebook och mot någon annan person, men inte verkar han ha dödat dem inte. Jag skulle faktiskt tro att psykopater faller lite utanför TV-seriernas format vad gäller beteenden som oftast handlar om att de jagar folk dygnet-runt tills de får tag på dem. Jag har stor erfarenhet av "struliga personer", om de är "psykopater" eller inte vet jag inte, men jag vet att deras långsinthet sträcker sig ungefär lika långt som tills nästa konflikt som brukar vänta runt hörnet.
Om jag får gissa (som alla andra här gör) så öppnade hon dörren för honom (stod även så i tidningen) och då kan ju ett verbalt avvisande ha triggat igång ett impulsivt utbrott av ADHD/stereoidformat och då låg hon givetvis risigt till. Sådana här våldsverkare ska man öht inte tala med öga mot öga, för de KAN inte prata, de kan SLÅSS.