2016-06-08, 13:04
Medlem
Hur i helvete kunde denna kvinna ens falla för denna luffare?
Men typiskt dagen svenska kvinna,faller för luffare,wt killar med stygga tattos och silverkjedja. Gärna arbetslös också.

Är det inte detta slödder dom faller för,då är stygga jävla svartingar.
Och sedan ska fanskapen ha sympati.
Citera
2016-06-08, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trillan72
Det är ju här jag menar att ens egna ansvar tar vid. Jag menar inte att hon på något vis är skyldig för vad han har gjort, men det ligger ju i hennes ansvar att se till att han inte får den möjligheten.

Har han redan brutit två revben på henne så är det kört.
Att öppna dörren enbart för att man är rädd att han ska föra liv är ju helt idiotiskt? Ju fler som hör desto bättre! Det innebär ju att fler ringer farbror blå.....

Du kan inte resonera med/mot dumhet.

Jag menar, kolla på aset, stor som ett hus och hon? Typ två skitar hög. Det hade räckt med att han blåst på henne så hade hon åkt in i väggen....

Ja det är obegripligt. Hon var ju dessutom 41 år, inte 19. Hon måste ju ha förstått att han var extremt farlig.
Citera
2016-06-08, 13:07
Medlem
Zloths avatar
Detta missfoster borde ha spärrats in redan för 10-15 år sedan. Hur i helvete kan han fortfarande få gå lös?

Sverige är verkligen dårarnas paradis. Här får mördare/potentiella mördare/våldtäktsmän gå fria.

Sverige är ett typiskt kulturmarxistiskt land där det normala är onormalt och det onormala är normalt.
Senast redigerad av Zloth 2016-06-08 kl. 13:10.
Citera
2016-06-08, 13:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Ja det är obegripligt. Hon var ju dessutom 41 år, inte 19. Hon måste ju ha förstått att han var extremt farlig.
Känner inte BO men kan det inte vara så enkelt som att allt inte stod rätt till i huvudet hos henne, precis som hos GM?
Citera
2016-06-08, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Hur i helvete kunde denna kvinna ens falla för denna luffare?
Men typiskt dagen svenska kvinna,faller för luffare,wt killar med stygga tattos och silverkjedja. Gärna arbetslös också.

.

Jag förstår det inte heller. Hon verkar ju ha varit en normal tjej med bra jobb etc.

Visst ser man svenska tjejer som umgås med dåliga killar men då är tjejerna själva rätt trasiga. Den här tjejen verkade ju utifrån sett ha ett normalt och välordnat liv.
Citera
2016-06-08, 13:11
Bannlyst
Citat:
Det är ju här jag menar att ens egna ansvar tar vid. Jag menar inte att hon på något vis är skyldig för vad han har gjort, men det ligger ju i hennes ansvar att se till att han inte får den möjligheten.

Har han redan brutit två revben på henne så är det kört.
Att öppna dörren enbart för att man är rädd att han ska föra liv är ju helt idiotiskt? Ju fler som hör desto bättre! Det innebär ju att fler ringer farbror blå.....

Du kan inte resonera med/mot dumhet.

Jag menar, kolla på aset, stor som ett hus och hon? Typ två skitar hög. Det hade räckt med att han blåst på henne så hade hon åkt in i väggen....
Mm hon är två skitar hög ja men kvinnor tänker aldrig så långt som att våldet eventuellt kan riktas mot henne. Så länge våldet är riktat (styrkan är riktad mot andra män i ett steg att skydda henne) mot andra då är det lugnt men när det riktas mot kvinnan så är det genast synd om henne. Det är här jag menar att man någon gång måste gå in och bestämma vad kvinnan ska attraheras till. Vi kan inte ha våldsamma män som tillåts sprida sina gener vidare.

Det här är inget nytt. Det är hemskt att säga men det är kort sagt rätt åt henne. Hon är dock inte oskyldig på något sätt även om det kan se ut så men jag gissar på att hon har ett och annat fel i huvudet.
Senast redigerad av caralhos 2016-06-08 kl. 13:14.
Citera
2016-06-08, 13:12
Medlem
Trillan72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Känner inte BO men kan det inte vara så enkelt som att allt inte stod rätt till i huvudet hos henne, precis som hos GM?

Man ska inte prata illa om de döda, men nåt måste det ju vara....?

Har svårt att tro att en "normal" (vad nu det är) tjej hamnar med killar från såna kretsar....
Citera
2016-06-08, 13:14
Medlem
Trillan72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caralhos
Mm hon är två skitar hög ja men kvinnor tänker aldrig så långt som att våldet eventuellt kan riktas mot henne. Så länge våldet är riktat (styrkan är riktad mot andra män i ett steg att skydda henne) mot andra då är det lugnt men när det riktas mot kvinnan så är det genast synd om henne. Det är här jag menar att man någon gång måste gå in och bestämma vad kvinnan ska attraheras till. Vi kan inte ha våldsamma män som tillåts sprida sina gener vidare.

Det här är inget nytt. Det är hemskt att säga men det är kort sagt rätt åt henne.

Rätt åt henne?? Hur tänkte du nu??
Citera
2016-06-08, 13:15
Medlem
touchtoess avatar
Fy jävla fan vad mycket vidrigheter det finns i detta.

Obehagligt också att man får känslan av att offret lika gärna hade kunnat vara någon annan. Finns nog inget annat "motiv" än att gärningsmannen är oerhört sjuk.
Citera
2016-06-08, 13:17
Medlem
Citat:
Man ska inte prata illa om de döda, men nåt måste det ju vara....?

Har svårt att tro att en "normal" (vad nu det är) tjej hamnar med killar från såna kretsar....

Hon kan ju ha varit normal i övrigt men haft en skev situation i barndomen, en konstig pappa till exempel. Eftersom hon inte undvek en sån här man som pesten.

En sån kille som denna mördare skulle dock ingen av mina bekanta ens titta åt, inte de som haft en svår uppväxt heller. Jag har vänner som växt upp med missbruk etc, men en sån snubbe som denna GM skulle ingen av dem ens gå nära! Han ser ju verkligen störd ut.
Citera
2016-06-08, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av touchtoes
Fy jävla fan vad mycket vidrigheter det finns i detta.

Obehagligt också att man får känslan av att offret lika gärna hade kunnat vara någon annan. Finns nog inget annat "motiv" än att gärningsmannen är oerhört sjuk.

Nja vem som helst hade det väl inte kunnat vara eftersom de hade varit ihop.
Citera
2016-06-08, 13:19
Medlem
Trillan72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Hon kan ju ha varit normal i övrigt men haft en skev situation i barndomen, en konstig pappa till exempel. Eftersom hon inte undvek en sån här man som pesten.

En sån kille som denna mördare skulle dock ingen av mina bekanta ens titta åt, inte de som haft en svår uppväxt heller. Jag har vänner som växt upp med missbruk etc, men en sån snubbe som denna GM skulle ingen av dem ens gå nära! Han ser ju verkligen störd ut.

Ja, nåt är det. Jag håller helt med dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in