2016-06-08, 20:11
Medlem
Medvallss avatar
Citat från AB
Senast 2014 dömdes 33-åringen till två och ett halvt års fängelse för bland annat grov kvinnofridskränkning.

Kvinnan han då hade ett förhållande med hade under lång tid utsatts för misshandel, ofta med slag mot huvudet, och svåra hot av 33-åringen.

Vid ett tillfälle satte han en kniv mot hennes hals.

– Vill du dö? frågade han.

Han drog kniven med den slöa sidan över hennes hals och sa:

– Nästa gång ska jag göra det med den vassa sidan.

En annan gång, när kvinnans lilla barn befann sig i lägenheten, tvingade 33-åringen ned henne på sängen och gav henne två val. Antingen skulle han krossa hennes underliv, eller så skulle han bryta hennes revben.

Hon valde revbenen och han föreslog att hon skulle skrika ner i kudden så inte barnet skulle höra.

Vi kan nog aldrig förstå hur sjuk i huvudet han är!
Citera
2016-06-08, 20:14
Medlem
ljusetssvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Har man avlat fram två mördare, då har man en viss skuld i det.
Ja det har man definitivt men det kan handla möjligen om psykisk störning, mobbing i barndomen , knark, anabola,drogutlöst psykos som inte har med uppväxten att göra.
Fast högst troligen inte och jag tycker att föräldrarna borde få livstid tillsammans med sina söner.
Jävla invandrare!!!
Citera
2016-06-08, 20:14
Bannlyst
Citat:
Nej, hyreshus. Han bröt sig in i porten och bankade på lägenhetsdörren tills hon till slut öppnade.
Låter lite Axmyrvarning. Han satt väl 34 år, plussa på 15 till så har vi straffet klart till stollen.
Citera
2016-06-08, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ljusetssvin
Ja det har man definitivt men det kan handla möjligen om psykisk störning, mobbing i barndomen , knark, anabola,drogutlöst psykos som inte har med uppväxten att göra.
Fast högst troligen inte och jag tycker att föräldrarna borde få livstid tillsammans med sina söner.
Jävla invandrare!!!

GM är så mycket svenne som möjligt.
Citera
2016-06-08, 20:16
Medlem
Citat:
Jag frågade tidigare om det här fenomenet men jag förstår fortfarande inte och tycker din förklaring haltar. Den här snubbens utseende bara skriker problem.

Ärligt talat förstår jag faktiskt inte själv vad jag menar nu när jag läser det.

Jag håller med! Det skriker verkligen problem om honom. Nu när man sett fler bilder på honom. Det är ju inte bara tatueringarna, huvudtatueringen, muskelberg osv. utan även dom helt galna ögonen.
Citera
2016-06-08, 20:17
Medlem
Mullrets avatar
Hoppas någon bryter nacken på idioten så han fortsättningsvis enbart kan transportera sig i permobil med styrning via en gummispatel i käften. Sådana killar brukar dock få ond bråd död från ganska oväntat håll...
Citera
2016-06-08, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filippasol
Det tror jag inte alls att "normala" kvinnor hade gjort. Många bryr sig inte om utseendet utan väljer partner mycket på grund av insidan. Det är faktiskt ingen klyscha för många. Många går efter utseendet men andra tycker insida är det viktigaste. Du vet ingenting om hur han har varit mot henne i början eller varför hon valde honom. Han kanske var den snällaste och gulligaste i början och då kanske hon tänkte "Det gör inget med hans tatueringar han har en så fin insida".

Haha. Jag tror jag dör. kvinnor säljer sig oftast till 2 typer. 1. Som denna. 2. Dom med pengar.
Citera
2016-06-08, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Min fetning.

Det kanske var just den mentaliteten som var den sista spiken i den stackars kvinnans liv?

Hade vänner och familj gjort gemensam sak och gått till polisen och samtliga hade meddelat vad var och en vet och känner till, så tror jag att Polisen hade fått tillräckligt kött på benen för att driva saken vidare.

Du verkar ha missat att det inte handlar om att Polisen inte hade tillräckligt kött på benen? Det handlar om att BO inte ville tala. Han skrämde henne till tystnad. Hennes vänner och familj hade säkerligen ställt upp och vittnat för henne, men det kom ju aldrig så långt pga att hon inte ville medverka.
Citera
2016-06-08, 20:18
Medlem
Citat:
Har man avlat fram två mördare, då har man en viss skuld i det.

Tänk dig hur tankarna går hos dem, om de finns i livet fortfarande och inte är sänkta av alkoholmissbruk vilket inte skulle förvåna mig om dom är.

Dom är nog inte alltför stolta..
Citera
2016-06-08, 20:19
Medlem
Medvallss avatar
Han verkar ha en förkärlek för våld mot huvudet.
Ändå hävdar han att han lider av vanföreställningar.
Han kanske har lärt sig att det går att komma lite lindrigare undan om man skyller på det?
Hans bror "såg ju troll" och slog ihjäl en 71 årig man med ett järnrör
Citera
2016-06-08, 20:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Medvalls
Citat från AB
Senast 2014 dömdes 33-åringen till två och ett halvt års fängelse för bland annat grov kvinnofridskränkning.

Kvinnan han då hade ett förhållande med hade under lång tid utsatts för misshandel, ofta med slag mot huvudet, och svåra hot av 33-åringen.

Vid ett tillfälle satte han en kniv mot hennes hals.

– Vill du dö? frågade han.

Han drog kniven med den slöa sidan över hennes hals och sa:

– Nästa gång ska jag göra det med den vassa sidan.

En annan gång, när kvinnans lilla barn befann sig i lägenheten, tvingade 33-åringen ned henne på sängen och gav henne två val. Antingen skulle han krossa hennes underliv, eller så skulle han bryta hennes revben.

Hon valde revbenen och han föreslog att hon skulle skrika ner i kudden så inte barnet skulle höra.

Vi kan nog aldrig förstå hur sjuk i huvudet han är!

Nej, det kan vi inte.

Däremot kan vi förstå den fruktansvärda skräcken hon måste ha känt och dessutom den fruktansvärda känslan av utsatthet och ensamhet. För när det heter, och anses, att man inte VILL få slut på sin mardröm, vad ska då en person i t. ex denna kvinnans situation göra? När t. o. m Lagen står på GM: s sida, vad kan man som utsatt då göra?
Inte mycket, annat än att öga mot öga möta sin gärningsman och HOPPAS på det bästa.
Vilket också blev denna kvinnans "val".
Det hann inte ens bli en utredning förrän han dödade henne.......... vad hade hänt om hon hade "velat" medverka till en utredning?
Han var ju galen och farlig redan innan, tänka sig då att gå till motangrepp.
Man kräver av enskilda medborgare att de skall, o. s. v. medan samhället självt skiter i, o. s. v.
Nåja, ännu en siffra i statistiken.
Citera
2016-06-08, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -TheRiddle-
Det är jävligt synd om tjejen men jag håller faktiskt med dig här. Hon var för dum för sitt eget bästa, punkt. ELLER HUR I HELVETE KAN MAN BLI IHOP MED EN SÅN HÄR SOPA, det är helt otroligt jävla korkat.

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/181274_365921960186200_1727507204_n.jpg?oh=1cd691b 1f9608777c702b1bea7baf16f&oe=580D9ABD

Synd om kvinnan. Absolut.
Men som vuxen gör man sina val. Som barn gör vuxna valen. Jag hoppas denna "kvinna" kommer få ett helvete i många år framöver. Han ska be för sitt liv varje dag. Ansöka om att få sitta i isoleringen i minst 30 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in