Citat:
Ursprungligen postat av
caralhos
Vad du måste förstå är att hon har velat ha den här starka mannen för att känna sig trygg med honom men hon har inte haft en tanke på vad som händer om han flippar ur. Eller hur? Samtidigt och så länge som hon blir beskyddad av honom från andra klena män så är det lugnt men i ett annat fall där hon blir attackerad så är det synd om henne. Hon måste reflektera över sitt val av partner. Vi kan inte ha idioter som de som väljer partner efter styrka och som dessvärre tillåts sprida våldet vidare med deras gener.
Jag har inte sagt att kvinnor förtjänar att åka på stryk men kvinnan i det här fallet kan inte ha reflekterat särskilt djupt. Och det här är typiskt kvinnligt. Man tror att han är så charmig när han egentligen borde beskrivas som sjuk och farlig, men på något sätt slår det slint i deras skallar och resten av apflocken följer med och oskyldigförklarar henne i de val hon gör.
Nu finns ingen nästa gång men om det gör det för någon annan kvinna så välj man med hjärta och hjärna.
Beskriv gärna hur du anser att det "slagit slint"
Som jag skrev tidigare i tråden så uppfostras vi i sann svensk anda att inte "döma hunden efter håren" och att se till insidan. Kanske han orkade vara "snäll" mot henne i dom tre veckor som relationen varade innan han slog av hennes revben, kanske det kom som en blixt från en klar himmel trots hans tatuerade huvud.
Jag och fler med mig hade sprungit åt andra hållet så fort han visat sig.
Andra kanske umgås med människor som har tatueringar utan att för den saken skull göra kopplingen tatuerad = mördare
När det väl gick upp för henne hur han var så gjorde hon slut. det vara bara det att han inte respekterade hennes val utan tvingade sig in hos henne, ringde henne, stalkade henne.
Och till sist alltså mördade henne!