2016-06-10, 18:00
Medlem
Någon tycker uppenbart om Martin, för hans fejja är nu borttagen.
Citera
2016-06-10, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StressApan
Berätta mera, lite mera utförligt.
Samtala ni?
Hans allmänna tillstånd?

Kanske kan finnas någon pusselbit här?
Behövs ingen pusselbit! Han har varit ett svin sen han var tonåring, inget som plötsligt har drabbat denna individ.
Citera
2016-06-10, 18:01
Medlem
Han har verkligen förbrukat sin rätt att leva. Tycker så jävla synd om alla som kommit i hans väg. Hoppas han får vad han förtjänar en vacker dag. Fina människor går bort tragiskt men en sån här vidrig idiot får leva..
Citera
2016-06-10, 18:08
Bannlyst
Jag ser sådana här typer som mördar-Martin lite överallt varje dag. Skalliga och testo-dopade och ruggigt fult tatuerade komma gåendes med sina staffs.

Kan ju säga direkt att det är inga människor man skulle bjuda på fest direkt
Citera
2016-06-10, 18:14
Medlem
bulle65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2

Intressant iakttagelse! Föga troligt att det är någon bekant eller vän som plockat bort den. Säkert facebook själva som raderat profilen efter påtryckningar från myndigheter.
Citera
2016-06-10, 18:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av vitaankan
Och din teori, som du pratat om tidigare också, vill jag gärna höra!

Why?
Citera
2016-06-10, 18:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Midnight
Ja det har jag frågan är om du har läst dem!?

Citat:
"Lotta hade tidigare haft en kortare relation med Martin Jonsson. När hon valde att avsluta den förvandlades hennes liv till ett verkligt helvete enligt anhöriga."

Källa: http://www.expressen.se/tv/nyheter/han-misshandlade-lotta-till-dods---nar-hon-avslutade-forhallandet/

Det finns mängder av artiklar på nätet där Martin benämns som en expojkvän och det står att de haft en relation.

Vidare står det även i dessa artiklar att när Lotta valde att avsluta relationen triggades händelser som slutade med att hon blev mördad.

Nu när jag tänker på det står det faktiskt då i nästan alla artiklar varför det känns märkligt att det är du som frågar mig om jag läst artiklarna.

Om det nu trots det skulle vara som du säger att de aldrig var tillsammans får du hålla med om att det inte är så konstigt om jag tror det!?

Vilka källor har du på att de aldrig varit tillsammans?

Hennes anhöriga.
Citera
2016-06-10, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulle65
Intressant iakttagelse! Föga troligt att det är någon bekant eller vän som plockat bort den. Säkert facebook själva som raderat profilen efter påtryckningar från myndigheter.

Nej, så funkar inte Facebook. Antingen är det Mr.Mister själv - eller via någon bekant - om han har några kvar
Han sitter ju i arresten UTAN restriktioner, vad jag förstått.
Senast redigerad av Rappakalja2 2016-06-10 kl. 18:23.
Citera
2016-06-10, 18:19
Medlem
Medvallss avatar
Jag mår dåligt när jag läser om hur rädd hon var för honom.
Fatta att sitta i lägenheten och höra hur han slår in rutan och ha hans ord ringades i öronen, "jag ska mörda sig eller se till att du hamnar i rullstol", samtidigt som hon hör hans steg i trappen.

Citera
2016-06-10, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjurenFerdinand
Jag har letat både i denna tråd och tråden om Järnspettsmannen, utan att hitta det jag söker. Det refereras till Järnspettsmannen som TJ, och han ska vara bror till MJ.
Är det någon som känner till identitet (och inte bara initialer) på Järnspettsmannen? Jag hittar bara en bror till MJ. Han förekommer på Lexbase, men stämmer inte i ålder (eller initialer) för att vara Järnspettsmannen.

De är inte bröder. Det bodde faktiskt tre familjer Jonsson samtidigt i huset på Järnvägsgatan.
Citera
2016-06-10, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2

Var likadant igår...sidan kom och gick.
Han sitter ju i arresten som jag nämnt här tidigare UTAN restriktioner, det är det senaste i alla fall. Om detta de senaste timmarna är ändrat, vet jag icke.
Så han kan språka fritt med omvärlden.
Men den äldre profilen funkar ännu Han har nog tappat lösen till den

https://www.facebook.com/marre.jonsson.7?ref=br_rs
Citera
2016-06-10, 18:23
Medlem
En s a s "vanlig person" som jollrar och gosar med en hundvalp och som åker till en flickvän, misshandlar henne till döds....Han ska aldrig komma ut från fängelset.....Måtte han aldrig se dagsljus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in