Citat:
Ursprungligen postat av
ConGOAT
Jag har nu bokat tid hos en läkare. Ska utredas hur vida jag har trångförhud eller kortsträng, jag tror jag har båda, bara det jag inte haft sex på länge och jag vill göra mig redo för nästa gång jag har sex, jag vill känna mig bekväm att det inte fastnar och gör ont å de... för jag minns hur de är.. Bara ett dilemma, min förhud är för kort också. För jag har en riktig myra, till att bli en riktig fb dase (har inte måttat) det är sjukt, hade säkert blivit med i guiness-rekordbok om jag ville för den kuken som svällde mest i storlek från slag till erekt. Så det går inte riktigt att utreda, läkaren får helt enkelt lita på mig. Jag har väll normal storlek eller lite större på penisen från att se väldigt väldigt liten ut i slak. Så vad kan dom göra? Omskärelse? Snitt? skära i strängen? Hur går en sådan till? Gör dom det på vårdcentralen något av ingreppen eller måste jag till sjukhus?
Om det är för kort sträng så brukar det räcka med att snitta den, tror inte att det görs på vårdcentral utan du kommer isåfall få en remiss till en urolog.
Om det är trång förhud så kommer du också få en remiss till urolog, då brukar det oftast bli att ett snitt görs i förhuden för att göra förhuden vidare eller omskärelse.
Lycka till!