Citat:
Ursprungligen postat av
Pansarvecket
"Inte alla kvinnor", säger du?
Det låter bekant på något vis?
Är det som det lite hånfulla "inte alla män" som gick för ett tag sen i twittersfären?
Vi har en feministisk regering och en majoritet kvinnliga partiledare i "opposition".
Vad är chanserna att vi får någon på plats som faktiskt vill börja styra båten MS Sverige?
Hon är på väg mot isberget, men låter inga män styra.
I'm out.
Ta över rodret då, var är din maskulinitet? Är du rädd för att bryta en nagel?
Förr i tiden sket vi män fullständigt i andra människors känslor och vi fattade de tuffa besluten oavsett vad folk tyckte. Varför? Jo, eftersom vi inte var fega, feminiserade män som satt bakom en avatar på ett anonymt nätforum och klagade lite smått på muslimer och feminister.
Det är dags att agera nu och om du hellre flyr så säger det mig att du har omfamnat det feminiserade och feministiska samhället totalt. Sluta hata din maskulina sida och agera.
Nu tar jag inte för givet att du är en man, man du kan väl bekräfta eller dementera det påståendet så slipper jag bli bli bannad för 1.06.
Om du är en man så förstår du likt mig att vi som grupp skulle kunna ta tillbaka makten inom några timmar. Om tillräckligt många maskulina män samarbetar kan vi styra samhället vart vi vill, men vi måste börja med att förstå detta och kasta vår feminina sida i papperskorgen.