Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
världen består av över 50% män….och män är generellt ett avsevärt jobbigare och struligare släkte ha att göra med i alla samhällen än vad kvinnor är, speciellt då ni är unga.
Sorry men så är det liksom bara, inte ert fel. Och något som vi kvinnor bara suckar och försöker parera våra liv efter. Ni är ju kul också, rätt roliga ha i sängen och ni är bra på att jobba och snacka skit med…så vet du jag tror vi fortsätter ha män kvar på klotet faktiskt.
Trots att jag tycker undersökning känns som ett lågvattenmärke måste jag ändå hålla med dig Merapi. Män är avsevärt mycket "struligare" och jobbigare att ha att göra med än kvinnor.
Det finns både en biologisk och kulturell förklaring till detta, å ena sidan kommer män alltid begå mer brott än kvinnor, men å andra sidan kan vi förbättra oss avsevärt.
Tycker det är lite synd att så många anti-feminister i denna tråd försöker bortförklara ett problem som många kvinnor upplever i sin vardag. Jag kan väl vara den första erkänna att det är ett hyckleri. Muslimer och kvinnor har vi anti-feminister enklare att kritisera och generalisera. Men när det kommer till gruppen män blir vi mycket mer defensivare, tyvärr.
Citat:
Du menar vi ska hädanefter sätta ett stort P. för fler män i Sverige?
Alla pojkbebisar som föds läggs omedelbart i gaskuvöser med ett litet hål för mini Zyklon-B kapsel i locket, eller hur hade du tänkt dig det hela?
Nu när jag har försökt vara lite ärlig så hoppas jag att du kan vara det också. Du måste väl erkänna att de muslimska män som nu invaderar Europa kommer att leda till mycket mer våldtäkter, hat och hån mot er kvinnor. Dessa människor kommer från samhällen där folk inte vet vad våldtäkt är för någonting, det är snarare en ritual som de flesta män deltar i med gott samvete.
Så varför skulle vi vilja importera dessa människor till Sverige? Räcker det inte med de svenska vikingarna som i alla fall förstår innebörden av våldtäkt och i de flesta fall respekterar kvinnan?