2016-06-08, 12:37
  #253
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardstart
http://inteensam.story.aftonbladet.se/chapter/cassandra/



Hon levde då inte som hon lär eftersom det framgick i texten att hon skröt om alla killar hon fick.

Dessutom lägger killar sitt värde i ännu större utsträckning i huruvida de attraherar tjejer. Därför upplever inte män det som creepy med kåta närgångna kvinnor, eftersom det är smickrande.

Äldre artikel om samma tjej:

http://touch.metro.se/metro-debatt/jag-minns-hur-han-drog-mig-i-haret-och-tvingade-mig-att-suga-av-honom/EVHpat!ZIV0NYSBs0r3/


Gång på gång på gång lyckas hon bli utsatt för killar som stoppar ner handen mellan hennes ben, tvingar till sig en avsugning, sliter av henne kläderna och knullar henne mot hennes vilja, blottar hennes bröst offentligt och så vidare. Hmmm.
Som min misstanke var från början…
Än inget annat än det som pekar på vita svenska pojkar o män, fantastiskt.
Citera
2016-06-08, 13:00
  #254
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardstart
Gång på gång på gång lyckas hon bli utsatt
En mycket utsatt person.

Endometrios har hon: http://www.metro.se/metro-debatt/cassandra-m-klatzkow-vi-maste-prata-mer-om-kvinnors-smarta/EVHoca!AiEQ5QasAXqsg/

Ätstörningar som 12-åring: http://www.dn.se/nyheter/kroppsaktivismen-vaxer-i-sverige/

Fick falskt dödsbud: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22932602.ab

Tycker synd om henne. På riktigt.
Citera
2016-06-08, 13:10
  #255
Medlem
Pansarveckets avatar
Såg ni Aftonbladets lista?
Inte en enda instans riktat till män som råkat illa ut.
Bara kvinnliga offer.
Aftonbladet äcklar mig. Kampanjen äcklar mig och i år kommer många unga män dö i onödan pga denna kampanj och andra likadana. Eller må fruktansvärt dåligt.

Till er unga män som redan mår dåligt:
Det är inte riktat mot er, ni har inte gjort något fel.
De här människorna är inte ute efter att ni ska må dåligt, de tänker sig bara inte för att de kan såra er.

De tänker på sig själva och förstår er inte, men de har makten att föra kampen. Ni har inte den makten. Ni har inga bundsförvanter som försvarar er. Ni får inte försvara er själva heller. Gör ni det hatas ni ännu mer och tystas. Enligt dem finns ni för henne. Ni ska tjäna henne, som Emma Watson sa i sitt tal i FN. He for She.
Annars är ni värdelösa våldtäktsmän som hatar kvinnor.

Jag vet att ni inte gör det. Hatar kvinnor alltså.
Mitt råd är därför: låt dem vara. Ha ingenting med dem att göra, tilltala dem inte för det kan alltid uppfattas fel och allt du säger en kvinna är för henne att tolka precis som hon vill.

Gå därifrån. Följer hon efter, be henne gå. Eller gå igen. Hon har inte förtjänat vare sig ditt hårda slit eller hur du kämpat i motvind genom skolor, gymnasier eller högskola/universitet, trots att man positivt särbehandlat henne på vägen med bättre betyg och fler platser på utbildningarna. Hon behöver inte kämpa för att hitta nånstans att bo och vi vet alla vad de gör när de inte ens behöver betala hyra för sitt boende i innerstan, eller hur?

Hon är en egocentrerad narcissist som ser dig som en språngbräda för henne och duger du inte till det duger du inte alls.

Bara gå, hon är inte värd dig.

När hon knullat runt och sitter singel med barn med flera pappor, på din bekostnad, oförmögen att arbeta heltid kommer hon vilja ha halva ditt kungadöme. Erbjud då inte en hand. Erbjud ett finger. Välj ett långt.
Citera
2016-06-08, 13:13
  #256
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
världen består av över 50% män….och män är generellt ett avsevärt jobbigare och struligare släkte ha att göra med i alla samhällen än vad kvinnor är, speciellt då ni är unga.
Sorry men så är det liksom bara, inte ert fel. Och något som vi kvinnor bara suckar och försöker parera våra liv efter. Ni är ju kul också, rätt roliga ha i sängen och ni är bra på att jobba och snacka skit med…så vet du jag tror vi fortsätter ha män kvar på klotet faktiskt.
Trots att jag tycker undersökning känns som ett lågvattenmärke måste jag ändå hålla med dig Merapi. Män är avsevärt mycket "struligare" och jobbigare att ha att göra med än kvinnor.
Det finns både en biologisk och kulturell förklaring till detta, å ena sidan kommer män alltid begå mer brott än kvinnor, men å andra sidan kan vi förbättra oss avsevärt.
Tycker det är lite synd att så många anti-feminister i denna tråd försöker bortförklara ett problem som många kvinnor upplever i sin vardag. Jag kan väl vara den första erkänna att det är ett hyckleri. Muslimer och kvinnor har vi anti-feminister enklare att kritisera och generalisera. Men när det kommer till gruppen män blir vi mycket mer defensivare, tyvärr.
Citat:
Du menar vi ska hädanefter sätta ett stort P. för fler män i Sverige?
Alla pojkbebisar som föds läggs omedelbart i gaskuvöser med ett litet hål för mini Zyklon-B kapsel i locket, eller hur hade du tänkt dig det hela?
Nu när jag har försökt vara lite ärlig så hoppas jag att du kan vara det också. Du måste väl erkänna att de muslimska män som nu invaderar Europa kommer att leda till mycket mer våldtäkter, hat och hån mot er kvinnor. Dessa människor kommer från samhällen där folk inte vet vad våldtäkt är för någonting, det är snarare en ritual som de flesta män deltar i med gott samvete.
Så varför skulle vi vilja importera dessa människor till Sverige? Räcker det inte med de svenska vikingarna som i alla fall förstår innebörden av våldtäkt och i de flesta fall respekterar kvinnan?
__________________
Senast redigerad av Libertarismus 2016-06-08 kl. 13:16.
Citera
2016-06-08, 13:20
  #257
Medlem
Pansarveckets avatar
De kan behålla sina muslimska män. Jag drar.
Jag drog från miljonprogramområdet när det blev ohållbart att bo kvar och jag drar från Sverige när det blir ohållbart.
Säg till när det räcker med invasion alldeles själva.
Jag har sett den påbörjas för 25 år sen och nu går den inte att rulla tillbaka.

Jag tror Sverige är på väg att vakna upp med baksmälla en söndagmorgon och inse att det nog gick rätt vilt till i natt...

Ser ni allt som gått sönder? Ser ni alla irreparabla skador, mattor och dekorationer som är förstörda?
Ni skulle bokat er fest i en bunker. Som den förra festen de var på...
Citera
2016-06-08, 13:22
  #258
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
En mycket utsatt person.

Endometrios har hon: http://www.metro.se/metro-debatt/cassandra-m-klatzkow-vi-maste-prata-mer-om-kvinnors-smarta/EVHoca!AiEQ5QasAXqsg/

Ätstörningar som 12-åring: http://www.dn.se/nyheter/kroppsaktivismen-vaxer-i-sverige/

Fick falskt dödsbud: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22932602.ab

Tycker synd om henne. På riktigt.

Snyggt!

Uppenbarligen en attention-whore som gör vad som helst för att synas i media.
Citera
2016-06-08, 13:31
  #259
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
En mycket utsatt person.

Endometrios har hon: http://www.metro.se/metro-debatt/cassandra-m-klatzkow-vi-maste-prata-mer-om-kvinnors-smarta/EVHoca!AiEQ5QasAXqsg/

Ätstörningar som 12-åring: http://www.dn.se/nyheter/kroppsaktivismen-vaxer-i-sverige/

Fick falskt dödsbud: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22932602.ab

Tycker synd om henne. På riktigt.
Hur tänker de som låter henne få spaltutrymme?
Eller är hon ett av feminismens bondeoffer?
Citera
2016-06-08, 13:59
  #260
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
De kan behålla sina muslimska män. Jag drar.
Jag drog från miljonprogramområdet när det blev ohållbart att bo kvar och jag drar från Sverige när det blir ohållbart.
Säg till när det räcker med invasion alldeles själva.
Jag har sett den påbörjas för 25 år sen och nu går den inte att rulla tillbaka.

Jag tror Sverige är på väg att vakna upp med baksmälla en söndagmorgon och inse att det nog gick rätt vilt till i natt...

Ser ni allt som gått sönder? Ser ni alla irreparabla skador, mattor och dekorationer som är förstörda?
Ni skulle bokat er fest i en bunker. Som den förra festen de var på...
Jag vet att det är oerhört frestande att fly och lämna de svenska kvinnorna i sticket. Det är trots allt feminiseringen och till stor del kvinnors (feministers) inflytande över politiken som har lett till den katastrof Sverige nu befinner sig i. Så det är förståeligt att man inte vill strida för dessa feminister och deras värderingar.

Men vi blev inte ett fantastiskt folk genom att fly. Det krävs nu att vi män återupptar de egenskaper vi är bäst på: att vara maskulina och ärliga. Vi måste börja ta tillbaka statusen som en maskulin man och fatta de tuffa besluten; det vill säga att stänga Sveriges gränser totalt, skicka tillbaka alla de nyligen invandrade muslimer och gå ut ur EU. Det måste ske genom klarspråk och ärlighet, inga men. SD kommer inte lyckas med detta, det krävs män som vågar fatta tuffa beslut.
Om du väljer att fly så är du precis lika feminiserad som feministerna och dagens fega män, är det inte bättre att vi vänder på skutan när det trots allt finns hopp kvar?
Citera
2016-06-08, 14:07
  #261
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Jag vet att det är oerhört frestande att fly och lämna de svenska kvinnorna i sticket. Det är trots allt feminiseringen och till stor del kvinnors (feministers) inflytande över politiken som har lett till den katastrof Sverige nu befinner sig i. Så det är förståeligt att man inte vill strida för dessa feminister och deras värderingar.

Men vi blev inte ett fantastiskt folk genom att fly. Det krävs nu att vi män återupptar de egenskaper vi är bäst på: att vara maskulina och ärliga. Vi måste börja ta tillbaka statusen som en maskulin man och fatta de tuffa besluten; det vill säga att stänga Sveriges gränser totalt, skicka tillbaka alla de nyligen invandrade muslimer och gå ut ur EU. Det måste ske genom klarspråk och ärlighet, inga men. SD kommer inte lyckas med detta, det krävs män som vågar fatta tuffa beslut.
Om du väljer att fly så är du precis lika feminiserad som feministerna och dagens fega män, är det inte bättre att vi vänder på skutan när det trots allt finns hopp kvar?
Varför kämpa för kvinnor som hatar dig? Varför vara en cuck och ett tröstpris?
Citera
2016-06-08, 14:16
  #262
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Jag vet att det är oerhört frestande att fly och lämna de svenska kvinnorna i sticket. Det är trots allt feminiseringen och till stor del kvinnors (feministers) inflytande över politiken som har lett till den katastrof Sverige nu befinner sig i. Så det är förståeligt att man inte vill strida för dessa feminister och deras värderingar.

Men vi blev inte ett fantastiskt folk genom att fly. Det krävs nu att vi män återupptar de egenskaper vi är bäst på: att vara maskulina och ärliga. Vi måste börja ta tillbaka statusen som en maskulin man och fatta de tuffa besluten; det vill säga att stänga Sveriges gränser totalt, skicka tillbaka alla de nyligen invandrade muslimer och gå ut ur EU. Det måste ske genom klarspråk och ärlighet, inga men. SD kommer inte lyckas med detta, det krävs män som vågar fatta tuffa beslut.
Om du väljer att fly så är du precis lika feminiserad som feministerna och dagens fega män, är det inte bättre att vi vänder på skutan när det trots allt finns hopp kvar?
Nu glömmer du #inteerkvinna med flit och i stället för att bli en mangina eller white night så är det dags för dem att ta ansvar för sina egna handlingar och sluta räkna med att "vi goda män" ska rädda dem igen.
Vad är tacken för det?
De satte sig på dig när vi hjälpte henne upp och ur kvinnofällorna, men jag låter mig inte ridas.
Citera
2016-06-08, 14:16
  #263
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyanNyan
Varför kämpa för kvinnor som hatar dig? Varför vara en cuck och ett tröstpris?
För första så är inte alla kvinnor feminister, som tur är. Många unga kvinnor har blivit indoktrinerade i skolan att hata män och Sverige. Så jag tänker inte skylla detta enbart på de stackars barnen som fick en fruktansvärd "utbildning" av staten. De förtjänar inte att förintas bara för att vänstermänniskor hjärntvättade dem.
För det andra handlar det om att skydda sin familj. Ibland kan denna familj vara dysfunktionell, men i slutändan så vill jag faktiskt att det svenska folket ska överleva och inte bli en liten jagad minoritet som judarna utan en fristad.
Citera
2016-06-08, 14:19
  #264
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
För första så är inte alla kvinnor feminister, som tur är. Många unga kvinnor har blivit indoktrinerade i skolan att hata män och Sverige. Så jag tänker inte skylla detta enbart på de stackars barnen som fick en fruktansvärd "utbildning" av staten. De förtjänar inte att förintas bara för att vänstermänniskor hjärntvättade dem.
För det andra handlar det om att skydda sin familj. Ibland kan denna familj vara dysfunktionell, men i slutändan så vill jag faktiskt att det svenska folket ska överleva och inte bli en liten jagad minoritet som judarna utan en fristad.
"Inte alla kvinnor", säger du?
Det låter bekant på något vis?
Är det som det lite hånfulla "inte alla män" som gick för ett tag sen i twittersfären?

Vi har en feministisk regering och en majoritet kvinnliga partiledare i "opposition".
Vad är chanserna att vi får någon på plats som faktiskt vill börja styra båten MS Sverige?

Hon är på väg mot isberget, men låter inga män styra.
I'm out.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in