Citat:
Ursprungligen postat av
MiBeth
Ja det stod tidigare i tråden men jag orkade inte hämta det inlägget , nu vet du vad jag menade att fått sånt erbjudande efter tidigare sjukhusvistelsen med revbensfrakturer och att hon ville lämna honom. ..hade lotta barn sedan tidigare förhållande? stackars familj hennes , helt plötsligt och det gör jävligt ont när någon tex slår sitt barn på det viset hon va vuxen men hade väl mamma och syskon pappa . det gör ont i en själv rent fysiskt och psykiskt att se sina barn bli helt sönderslagna och om hon har barn . hellre en trafikolycka än att sån misshandel .den mannen blir ett monster för de anhöriga ett riktigt monster .
Vi är många som frågar oss "varför?"
Hur kunde detta få hända?
Jag kan Inte fullt ut klandra polisen för att man inte fullföljde då kvinnan inte ville medverka i utredningen. Polisen erbjöd henne t o m skyddat boende.
Vill hon inte medverka så saknas ju långa grund för frihetsberövande av grisen.
Men vad gjorde hennes familj? Dom hävdar nu att hon inte gick vidare med anmälan pga grisens hot mot både henne och hennes familj, vilket I sig låter högst trovärdigt.
Polisen kan inte gissa, i en rättsstat så krävs det mer. Varför byxade hennes familj ur? Varför gjorde hennes familj inte en polisanmälan? Jag får känslan av att hon var väldigt ensam med sina problem.