2016-06-07, 23:27
Medlem
hur har detta gått till?

han har krossat rutan till entren men hur kom han in i lägenheten?
Citera
2016-06-07, 23:30
Medlem
ojvamysigts avatar
Det mesta som rör det här fallet är obegripligt för oss mer normala människor.

Det är obegripligt att Lotta, trots att hon haft det struligt förr, försökte ta denne mentalt sjuke jävel under sin vinge. Det är obegripligt att Martin inte redan satt inlåst på rättspsyk. Det är obegripligt att han fick komma tillbaka till henne gång på gång.

Lottas död är en tragedi för hennes familj och alla som kände henne. Den är också ett mycket tydligt tecken på hur mycket som är åt helvete i det här landet.

Den som släpper ut Rolf Martin Jonsson igen förtjänar samma öde som Lotta.
Citera
2016-06-07, 23:31
Medlem
usch vad trisst det här är

var var cissi när detta hände??
Citera
2016-06-07, 23:32
Medlem
JAGx2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av domsomvetdomvet
Han är med i DFG

Och?!? Förstår inte varför ni är så många som skriver att han är med i DFG?!? (T o m exponerat.se skrev i sin rubrik: Den 33-åriga Djurgårdssupporten etc etc.... Vad är det egentligen ni antyder (åtminstone sett 2-3 inlägg till där bl a DFG starkt kritiserad & ifrågasätts hur man kan låta personer som M.J vara aktiv i DFG. En annan anser att mer eller mindre dom flesta i dfg och andra firmor sysslar med kvinnoboxning och att det mer var en regel än undantag! Jävligt lågt att smutskasta DFG och antyda att dom flesta skulle syssla med att slå kvinnor på fritiden! Jag talar inte bara för mig själv nu utan jag vet att dom flesta håller med mig när jag säger att all form av våld & kränkningar etc mot kvinnor ALDRIG är okej, känns ganska självklart & lika självklart irrelevant borde det vara hurvida M.J är med i DFG eller inte!
Citera
2016-06-07, 23:34
Medlem
Robacks avatar
Har psykot egna barn? Jag har försökt tyda runorna på hans drakslinga. Bilden finns på hans FB-sida. Delvis suddig så det går inte att få fram en sammanhängande text. Inte helt rättstavat enligt futharken men det handlar om barn i alla fall. Tror det bitvis står något i stil med "må framtiden värna detta barn".
Citera
2016-06-07, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LineroKillen046
Ursäkta men jag måste flika in efter det inlägget, vad är det för vidrigt uppmärksamhetsinlägg, av en uppmärksamhetskåt brud? Vem är kvinnan till vänster, en kompis? Istället för att bara hedra hennes vän försöker hon göra en misslyckad dramaturgi över det hela och använda actionfyllda ord som "sönderslagen" för att senare skriva att hennes vän kämpar för sitt liv. ...

Tycker hon ger uttryck för genuin sorg och chock, kvinnan var verkligen sönderslagen..😥
Citera
2016-06-07, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFold
,

Åklagaren mår nog inget vidare idag och det ska hen inte göra heller.

.

Han har tjänat pengar på att släppa ut den här personen - ty finns
det inga kriminella ute på gatorna blir han arbetslös.

Så han mår nog bra!!!

O gör någon anmälan mot honom - vad händer dåå?

Polisen utreder anmälda poliser - så vem/vilka utreder
anmälda åklagare?
Citera
2016-06-07, 23:40
Medlem
Lotta haft det struligt förr.

Vad vet vi om henne?

O Martins everyday life.

De av kvinnligt kön jag känner/känner till ratar arbets-
o bostadslösa o vill/kräver att de skall ha minst lika
hög lön som de själva och ha bil
Citera
2016-06-07, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoldsamKnarkare
Det värsta med det här är att han faktiskt ringde 112 själv efter. Kan vara att han inte ville att hon skulle dö men jag tror inte det. Om han är psycho på riktigt så kan det lika gärna varit ett kallt beräknande drag. Han ringer själv, det skulle kunna innebära strafflindring, grov misshandel och vållande till annans död. Hade han bara gått därifrån, solklart mord. Han är nog ute innan sin 40-årsdag. Blir inte förvånad om jag råkar ha rätt den här gången.

Och sen att han skulle få problem i fängelset tror jag knappast. Många livsstilskriminella, s.k, Gz är själv notoriska kvinnoboxare. Visst kan dessa s.k Gz ge sig på nån liten tanig kvinnoboxare i stil med hagamannen för att få lite respekt. Är det å andra sidan en stor, bitig kvinnomisshandlare som GM här så låtsas nog de flesta som att de inte hört om hans brott. Sen får han väl sitta på någon skyddsanstalt så de få som är kapabla att ta honom lär han inte sitta med.

Skulle sätta mina slantar på ett kallt beräknande Ego. Hur tar jag mig ur detta till minsta möjliga kostnad? Damage control ända ut i fingerspetsen.

Därmed tror jag inte han klarar sig ur detta så simpelt. Hoppas jag har rätt därvidlag.
Citera
2016-06-07, 23:45
Medlem
Tjoflos avatar
Förjävligt. Hade jag haft en hotbild mot mig då hade jag absolut inte satt 100% av min säkerhet i samhällets händer. Skulle direkt skaffat mig en revolver och tagit hand om problemet själv ifall det dök upp oväntat. Eller rest iväg till nån håla med billigt BnB utan att säga till någon om det.
Citera
2016-06-07, 23:46
Medlem
Maxipower1s avatar
Hon är död nu

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22959811.ab
Senast redigerad av Maxipower1 2016-06-07 kl. 23:49.
Citera
2016-06-07, 23:52
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Rubrik justerad // Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in