2016-06-03, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av l.ibra
nenad är fullblodspsykopat, det lyser igenom honom. sjukaste killen på svensk tv någonsin.

Finns en värre han sebastian dawkins från farmen sök på han på youtube men han gilla man på konstigt sätt. Nenad hoppas man att han åker på fett på däng varje gång han går ut och varje brud dissar han på krogen.
Citera
2016-06-03, 10:50
Medlem
Citat:
man blir väldigt blind av kärleken och det blir inte bättre i huset. gång på gång säger hon faktiskt väldigt kloka saker.

Spela roll vad man säger när man beter sig precis tvärtemot? Alla kan säga saker som låter smart men om man sen inre följer det är det inte värt ett skit i mina ögon
Citera
2016-06-03, 12:18
Medlem
Citat:
nenad är fullblodspsykopat, det lyser igenom honom. sjukaste killen på svensk tv någonsin.

Haha är det måhända Nenad själv som ligger bakom detta påstående? Nenad är så långt ifrån psykopat man kan vara, snarare en bortskämd snorunge som vill hävda sig och framstå som tuff i tv.

Förövrigt börjar deltagarna likna förra årets nu, fega jävlar som inte vågar gå emot varandra eller stå upp för de som får mest oförtjänt skit, å andra sidan inte oväntat då det är en skev dokusåpa vi kollar på.
Senast redigerad av quetal 2016-06-03 kl. 12:21.
Citera
2016-06-03, 17:57
Medlem
exoticspices avatar
Igår var det en hätsk stämning i huset där alla anklagade varandra för olika lögner och ingen kunde stå för vad dom sagt om varandra bakom ryggen. Inte ens Elin kom undan för att ha kallat Adde för ett svin och försökte förklara bort det med att hans uppträdande mot tjejerna var svinigt - det kom aldrig fram vad som egentligen hade sagts. Måste vara jättejobbigt att vara där dygnet runt och ha dess gräl varje kväll och sedan på morgonen är alla kompisar igen för att fortsätta bråka nästa kväll igen....
Citera
2016-06-04, 13:21
Medlem
BLL-Lords avatar
Alltså Nenad.. Kan någon skicka honom ut från Sverige. Han är en person som jag hatar på alla sätt. Kass kvinnosyn, lögnare, triggar upp alla, tror han kan rappa men är helt värdelöst så man vrider sig av cringe. Jag mår riktigt dåligt av och se hur jävla vidrig Nenad är och att ingen sätter honom på plats. Att inte alla fattar att han är bara totalt idiot och vill alla illa.. Hoppas han blir misshandlad varje gång på krogen och att alla tjejer garvar åt honom.
Citera
2016-06-04, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BLL-Lord
Alltså Nenad.. Kan någon skicka honom ut från Sverige. Han är en person som jag hatar på alla sätt. Kass kvinnosyn, lögnare, triggar upp alla, tror han kan rappa men är helt värdelöst så man vrider sig av cringe. Jag mår riktigt dåligt av och se hur jävla vidrig Nenad är och att ingen sätter honom på plats. Att inte alla fattar att han är bara totalt idiot och vill alla illa.. Hoppas han blir misshandlad varje gång på krogen och att alla tjejer garvar åt honom.

Känner du honom?
Citera
2016-06-04, 15:03
Medlem
BLL-Lords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
Känner du honom?

Nej men detta räcker gott och väl för att förstå vad för slags person han är. En osäker jävel.
Citera
2016-06-06, 23:09
Medlem
Haha vilka nötter. Nenad är ju bara en osäker tönt han ser ut som en rädd liten pojke när någon säger något. Sen är ju de andra deltagarna jävligt tama, kan ju knappast ha varit runt speciellt mycket deras personligheter passar inte i såna här program.
Citera
2016-06-07, 01:12
Medlem
När Adde ställer sig mitt i bråket, öppnar gylfen och vill pissa på honom Underskattad scen
Citera
2016-06-07, 12:10
Medlem
Helt otroligt vad dumma i huvudet alla är.

"Japp", "gäri"... för fan väx upp

Inteligensnivån är skrämmande låg. Noll högskolepoäng på detta gäng.
Citera
2016-06-07, 14:25
Medlem
meganegerdases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eru färsking
Haha vilka nötter. Nenad är ju bara en osäker tönt han ser ut som en rädd liten pojke när någon säger något. Sen är ju de andra deltagarna jävligt tama, kan ju knappast ha varit runt speciellt mycket deras personligheter passar inte i såna här program.

Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei
När Adde ställer sig mitt i bråket, öppnar gylfen och vill pissa på honom Underskattad scen

Alltså Adde och Nenad är någonting i hästväg när det gäller äckliga, misslyckade svin.
Jävligt glad för Hampes skull som fick ligga med Ida, lätt snyggaste "gärin" in the house.

Stör mig f.ö sönder på blattetermerna. Gäri, japp, gitta..lägg ner för fan!
Citera
2016-06-07, 17:11
Medlem
Får så mycket wife beater-vibbar av Nenad, hoppas han aldrig får en tjej igen

- Känns som han bryter ner Elin när han tidigare i programmet säger saker som att de andra i gruppen inte tycker om henne och att alla tycker att hon är tråkig. Vad får man ut av att berätta en sån sak för folk?

- Sen tycker han att hon ska vara tacksam för att hon har fått "glida på hans rygg" och att att han är hennes vän

- Han är svartsjuk och kontrollerande. Hon får inte prata med vem hon vill, då får utbrott likt en dampunge i lågstadiet (medan han går runt och säger att han vill ligga med alla). Och tycker att hon ska vara glad för att han bryr sig och inte skulle låta henne fika med vem som helst.

- Under nån temafest försökte han bestämma vad hon skulle ha på sig.

- Har orealistiska förväntningar på sin och Elins relation. När de höll på med varandra agerade han och pratade med henne som att de var trolovade.

- Det är alltid någon annans fel om han är irriterad. Anklagar andra för misstag. Ida var tydligen falskast i huset eftersom hon gillar blonda och blåögda killar och nu fanns det blonda och blåögda i huset men hon knullade dom ändå inte. HAHA!

- Så tydligt hur han ändrar ton mot Elin när han vill ligga och blir en schysst snäll kille, känns lite good cop/bad cop fast i samma sjuka människa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in