2017-04-10, 14:28
Medlem
Språket förändras från avsnitt ett och mot slutet. Brytning och slangord som dem inte använder i första avsnittet. Det skulle vara kul att få veta vem som regisserar. Annars är väl hon Antonia värsta bitchen, svartsjuk så in i helvete
Citera
2017-04-11, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Verkar som många ogillar Robin. Själv tycker jag han är rolig att kolla på

Tycker också han är underhållande. Sedan fattar jag varför han blir triggad när grabbar som Rasmus och den nya killen ska lägga sig i allt som händer. Den nya killen verkar ha en riktigt jobbig attityd
Citera
2017-04-11, 02:11
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Tycker också han är underhållande. Sedan fattar jag varför han blir triggad när grabbar som Rasmus och den nya killen ska lägga sig i allt som händer. Den nya killen verkar ha en riktigt jobbig attityd
Den nya killen försöker komma in och vara "en go gubbe" som ska fixa iordning allting men egentligen bara är jobbig. Rasmus är en mes
Citera
2017-04-11, 10:10
Medlem
1c9r5s avatar
alltså. killarna i detta program.. wow
Citera
2017-04-11, 13:07
Medlem
Robin måste ju vara bög
Citera
2017-04-11, 22:20
Medlem
fisken123s avatar
Johannes har ändå växt i mina ögon. Hade en ganska dålig syn på honom innan denna säsong men tycker ändå han verkar köra en skön stil. Dock lite udda.
Citera
2017-04-12, 18:41
Medlem
hur är tittarsiffrorna för programmet. verkar inte vara så många som kollar
Citera
2017-04-13, 08:26
Medlem
JamesTrombleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mnish
hur är tittarsiffrorna för programmet. verkar inte vara så många som kollar
Intresset verkar ju inte vara superstort och deltagarnas följarantal på Instagram har ju inte direkt skjutit i höjden. Dokusåpasuget hos folket har ju svalnat markant. Jag ser dock serien på Dreamfilm. Orkar inte följa den på TV eller Dplay med all jävla reklam.

Robin är en favorit. Nya killen verkar vara riktigt jävla oskön.
Citera
2017-04-13, 22:30
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamesTrombley
Intresset verkar ju inte vara superstort och deltagarnas följarantal på Instagram har ju inte direkt skjutit i höjden. Dokusåpasuget hos folket har ju svalnat markant. Jag ser dock serien på Dreamfilm. Orkar inte följa den på TV eller Dplay med all jävla reklam.

Dessutom så går PH samtidigt på TV3. Därför kan det nog vara mindre folk som kollar ex on the beach

Dumt att ta ut Ali... han syns ju iallafall om man jämför med Oliver som är aptråkig och sitter i soffan hela tiden.
Dessutom verkar Rasmus vara en riktig tönt!!
Citera
2017-04-13, 23:01
Medlem
kukflashs avatar
När det blev reklam "efter pausen" så visade dom en kille som slickade fitta.
Såg ingenting??
Citera
2017-04-13, 23:05
Medlem
Det bäsat är att det är på riktigt
Citera
2017-04-14, 04:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JamesTrombley

Dplay är reklamfritt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in