Citat:
Ursprungligen postat av
1891PoonStreet
Du har inte motbevisat ett jävla dugg. Spanien var i dålig form, visst, men vad är det du vill bevisa med att poängtera detta faktum? Ska Sverige slå ett stort lag så måste det laget vara ur form, sedan spelar det ingen roll om din pojkvän är med eller inte.
Har nu skrivit två gånger att jag drar mig ur men sån här bristande intelligens i inläggen är svåra att inte bemöta, ska nu försöka förklara mig så utförligt jag bara kan:
Citat:
Du har inte motbevisat ett jävla dugg.
Du skrev:
Citat:
Du får helt enkelt acceptera att din älskling inte var på plan när Sverige slog SPANIEN.
Jag skrev:
Citat:
Har jag sagt nånting emot att han inte va på plan då? Nej.
Oftast då Zlatan briljerar? Ja han har bara möjligheten att slå Platinis rekord i antal mål vid EM-slutspel nu i sommar men ös på du med din okunniga dynga.
Alltså motbevisar jag dig två gånger här, dels med att jag inte hävdat nåt annat än att Zlatan inte var på planen och dels med att Zlatan inte oftast briljerar i vänskapsmatcher såsom mot England och Estland. För att detta ska sjunka in väljer jag att repetera:
Alltså motbevisar jag dig två gånger här, dels med att jag inte hävdat nåt annat än att Zlatan inte var på planen och dels med att Zlatan inte oftast briljerar i vänskapsmatcher såsom mot England och Estland.
Citat:
Spanien var i dålig form, visst, men vad är det du vill bevisa med att poängtera detta faktum?
Att det kanske inte var en sån stor sak att slå Spanien där och då med tanke på vilken form man var i. Jag tror knappast du skulle skriva
SPANIEN om du inte tycker det är en big deal oavsett omständigheter. Jag repeterar:
Att det kanske inte var en sån stor sak att slå Spanien där och då med tanke på vilken form man var i. Jag tror knappast du skulle skriva
SPANIEN om du inte tycker det är en big deal oavsett omständigheter.
Citat:
Ska Sverige slå ett stort lag så måste det laget vara ur form, sedan spelar det ingen roll om din pojkvän är med eller inte.
Jaså? Tidigare skrev du att vi brukar vinna mot Holland och Spanien när Zlatan inte är med. Nu skriver du att det inte spelar nån roll om "min pojkvän" är med eller inte. Jag repeterar:
Jaså? Tidigare skrev du att vi brukar vinna mot Holland och Spanien när Zlatan inte är med. Nu skriver du att det inte spelar nån roll om "min pojkvän" är med eller inte.
Kommer inte ge mig in i diskussionen igen.
Punkt.