Citat:
Ursprungligen postat av
1891PoonStreet
Jag: Sverige vann mot Spanien utan Zlatan.
Du: Spanien var i dålig form, jag har motbevisat dig!
Vad är det du inte förstår? Jag har aldrig påstått att Spanien var i bra form. Sluta sug Zlatans kuk och kom in i matchen.
Förstår du fortfarande inte sammanhanget?
Citat:
Du skrev:
Du har inte motbevisat ett jävla dugg.
Du skrev:
Du får helt enkelt acceptera att din älskling inte var på plan när Sverige slog SPANIEN.
Jag skrev:
Har jag sagt nånting emot att han inte va på plan då? Nej.
Oftast då Zlatan briljerar? Ja han har bara möjligheten att slå Platinis rekord i antal mål vid EM-slutspel nu i sommar men ös på du med din okunniga dynga.
Alltså motbevisar jag dig två gånger här, dels med att jag inte hävdat nåt annat än att Zlatan inte var på planen och dels med att Zlatan inte oftast briljerar i vänskapsmatcher såsom mot England och Estland. För att detta ska sjunka in väljer jag att repetera:
Alltså motbevisar jag dig två gånger här, dels med att jag inte hävdat nåt annat än att Zlatan inte var på planen och dels med att Zlatan inte oftast briljerar i vänskapsmatcher såsom mot England och Estland.
Det var alltså
här jag motbevisa dig, inte med nåt annat som du kommer dragandes med.
Du har aldrig påstått att Spanien var i bra form men rankar det som den tyngsta segern vi tagit detta århundrade? Du förhåller dig till ren fakta men slänger ut dig skitsnack såsom
"Du får sitta och runka till träningsmatcher mot England och Estland, det är oftast då Zlatan briljerar."? tidigare skrev du att vi brukar vinna mot Holland och Spanien när Zlatan inte är med. Nu skriver du att det inte spelar nån roll om "min pojkvän" är med eller inte.
Ren fakta? not so much.