2011-09-12, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av surikaten
Två favoritlag? vart är världen på väg...
Vad insinuerar du?
Citera
2011-09-12, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bogga
Tänkte detsamma... han kanske håller på Inter och Bayern München också?
Haha. Säger retardet som håller på medgångslaget #1 manchester united.
Citera
2011-09-13, 00:18
Medlem
Boggas avatar
Nä jag orkar inte med dig mer... Jag ger mig... du är internetvinnaren!
Citera
2011-09-13, 00:31
Bannlyst
Citat:
Nä jag orkar inte med dig mer... Jag ger mig... du är internetvinnaren!
Duktigt att förstöra tråden genom att gå in på hur lång du är. Får man fråga vad du ens gör i denna sektionen om du inte kan debattera som vanligt folk?

Får hoppas på att någon mod rensar dina skitinlägg.
Citera
2011-09-13, 01:26
Medlem
Underskattade: Seedorf, Pirlo, Di Natale, Lavezzi, Jay-Jay Okocha, Roberto Baggio, Andreas Drugge, Guti.

Överskattade: Alltför många..
Citera
2011-09-13, 01:38
Medlem
NoReplicas avatar
Vet inte om han är underskattad men får iaf inte så mycket beröm som han förtjänar. David Silva, riktigt bra spelare och man njuter när man kollar på den lille trollkaren.
Citera
2011-09-13, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoReplica
Vet inte om han är underskattad men får iaf inte så mycket beröm som han förtjänar. David Silva, riktigt bra spelare och man njuter när man kollar på den lille trollkaren.

Sant, när dom skulle nominera PL bästa spelare 2011 kom Parker och Charlie Adam med istället för Silva. Men den form han har visat nu så ser jag honom som en kandidat att vinna PL bästa spelare priset och komma med i topp 10 i Europa.
Citera
2011-09-13, 07:49
Medlem
Boggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeanutBread
Duktigt att förstöra tråden genom att gå in på hur lång du är. Får man fråga vad du ens gör i denna sektionen om du inte kan debattera som vanligt folk?

Får hoppas på att någon mod rensar dina skitinlägg.

Ja jag menar ju det. Du och din Arsenalpolare bidrar ju så ofantligt mycket mer... angående min längd så kan du läsa lite bakåt i tråden så kan du se varför jag nämnt den. Har inte på nåt sätt stoltserat med det antal cm jag är. Läs, läs, läs, läs, läs och läs igen om du är inte förstår, för snälla vän, det är faktiskt riktigt uppenbart.

Jag tror ni är sur på mig för att jag sa att Zlatan var överskattad, för det var det jag skrev i mitt första "skitinlägg"

Citat:
Ursprungligen postat av NoReplica

Tror inte han är underskattad... en riktigt bra spelare (tyvärr )
Citera
2011-09-13, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banana-SUNhat
Underskattade: Seedorf, Pirlo, Di Natale, Lavezzi, Jay-Jay Okocha, Roberto Baggio, Andreas Drugge, Guti.

Överskattade: Alltför många..

Baggio har vunnit Ballon Dor och ses som en av 90-talets bästa spelare och en av de största Italienska spelarna någonsin. Så han är knappast underskattad.
Citera
2011-09-13, 13:10
Bannlyst
Citat:
Ja jag menar ju det. Du och din Arsenalpolare bidrar ju så ofantligt mycket mer... angående min längd så kan du läsa lite bakåt i tråden så kan du se varför jag nämnt den. Har inte på nåt sätt stoltserat med det antal cm jag är. Läs, läs, läs, läs, läs och läs igen om du är inte förstår, för snälla vän, det är faktiskt riktigt uppenbart.

Så nu så är jag vän med honom för att jag tycker att du är efterbliven? Som sagt, sluta förstöra trådar med dina patetiska smileys och osammanhängande meningar, nolla.

Citat:
Jag tror ni är sur på mig för att jag sa att Zlatan var överskattad, för det var det jag skrev i mitt första "skitinlägg"
Zlatan är överskattad imo. Du är dock mentalt efterbliven, vilket jag tror de flesta reagerar på.
Citera
2011-09-14, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Klockrent att du lägger alla sopor på underskattade (förutom Pato) men lägger PLs skytteliga vinnare, en av världens bästa spelare och en som vunnit ligan de senaste 8 åren på överskattade.

Skrev inte att det var dåliga spelare som sagt

Men C.Ronaldo bra målsnitt grymma frisparkar etc men fortfarande hypen kring han summorna han har sålts för hans egen självgodhet och arrogans gör att jag tycker han är överskattad

Torres samma sak med honom summan han gick för till Chelsea var fan löjlig han har inte nånstans gjort sig värd för den.

Z.Ibrahimovic skulle inte varit med på min lista för ett par år sedan han är en väldigt bra fotbollspelare men inte så bra som han framställs som imo och det dom pratade om i studion idag att det märks väldigt tydligt när han inte spelar på sin högsta nivå sjunker totalt.

Berbatov kanske inte är jätte överskattad men endå tillräckligt
Citera
2011-09-14, 01:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pleiadesz
Skrev inte att det var dåliga spelare som sagt

Men C.Ronaldo bra målsnitt grymma frisparkar etc men fortfarande hypen kring han summorna han har sålts för hans egen självgodhet och arrogans gör att jag tycker han är överskattad

Torres samma sak med honom summan han gick för till Chelsea var fan löjlig han har inte nånstans gjort sig värd för den.

Z.Ibrahimovic skulle inte varit med på min lista för ett par år sedan han är en väldigt bra fotbollspelare men inte så bra som han framställs som imo och det dom pratade om i studion idag att det märks väldigt tydligt när han inte spelar på sin högsta nivå sjunker totalt.

Berbatov kanske inte är jätte överskattad men endå tillräckligt

Hur fan kan man bli överskattad som fotbollsspelare om man är arrogant som människa? Förstår mig inte på logiken.
Ronaldo är överlägset världens näst bästa spelare, brukar ändå inte hamna så högt upp på många listor.

Berbatov är snarare underskattad, får fan alltid skit speciellt här på Flashback. Han är en grym spelare och ingen forward i världen är i närheten av hans touch på bollen. Rooney har själv sagt att han är helt underlägsen sin lagkamrat i den aspekten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in