Citat:
Ursprungligen postat av
shadow666
när folk ska köra så INIHELVETE NÄRA, fast man håller hastighet................. ha bara lust o trycka till på bromsen så de blir en rejäl krock. Tyvärr skadar detta mig mer än föraren bakom antagligen.....
Jag hatar folk som lägger sig under hastighets begränsingen i mittfilen på motorvägen.
Jag hatar dom som kör under hastighetsbegränsningen på vänsterfilen.
Jag hatar dom som lämnar 75 meter till bilen framför i köer när tempot växlar mellan att stå still och krypköra. ALLTID flera andra som kör mellan.
Jag hatar dom vid rödljusen som inte kör när det slå om till grönt så att endast 4-5 bilar hinner över innan det slår om igen.
Jag hatar dom som alltid ska envisas att ligga i högerfoten även när det är kö där och ledigt på vänsterfilen OCH inte har för avsikt att köra in på den 500 meter långa avfarten på nynäsvägen vid sköndal.
Jag hatar dom som i princip ska stanna vid en rondell, där det ej är trafik.
Jag hatar dom jävla idioterna som utan anledning sänker farten 15-20 kmh.
Jag hatar dom idioterna som vägrar byta fil vid på motorvägen och sänker farten till 70 för att lämna företräde till dom på påfarten OCH dessutom ej ämnar att köra av vid nästkommande avfart.
Hatat sillstryparna som vägrar köra om moppar/epatraktorer på 70 sträckor även när tillfälle ges.
Citat:
Ursprungligen postat av
Turbohaler666
Jag tog nog körkort senast. Och jag fick lära mig i körskolan att blinka vänster. Tror att broschyren från vägverket inte hade någon åsikt om vad som är mest korrekt. Men enligt mig är det bättre ju mer bilisterna signalerar sina avsikter på förhand. Så jag är för vänsterblinkning i rondell

Man behöver ej blinka i rondellen.