Citat:
Jag tror att fram till misshandeln så trodde kanske inte K-G att det var så allvarligt det mamman Helen hade berättat om sina söner.Ja en speedad psykopat biter inget på. Det där med att dom smider planer på att döda dig och din hund måste ju varit något som malt i gubben. Va hemskt det måste ha varit under mycket lång tid för den här äldre mannen. Förföljd, misshandlad, vandaliserade rutor, och informationen om hans säkerhet från deras mor via sms. Polisrapporter och kontaktförbud. Kom ut så ska vi slå ihjäl dig din jävel var droppen för gubben. Han såg dom här två rötäggen maskerade och beväpnade utanför dörren då dom slog in dörrfönstret. Han vet också vad dom är kapabla till så han tvekar inte utan skjuter dom rakt av.
Då K-G är av "gamla stammen" och har varit ansedd som en kraftkarl så trodde han nog att dom här unga männen skulle respektera en pensionär... Så var det ju förr att man visade respekt mot dom äldre.
Men efter misshandeln så förstod han nog fullt ut vad dräggen var kapabla till och att allt som mamman hade berättat om var sant... bröderna var livsfarliga!
Just det här att dom ska sparka ihjäl hans hund måste ha tagit väldigt illa.
Som hundägare skulle jag själv inte tveka att skydda min hund och mitt eget liv med dom medel jag har till hands i mitt hem... i mitt fall yxa. Hade jag varit i K-G:s ställe hade jag inte tvekat en sekund på att sätta mina yxor i huvudet på dräggen.
Som tur är för många så hade han kraftigare doningar och problemen är borta för gott.
Undrar hur lättade polisen är för att dom slipper ha att göra mer med Fredrik...?
Kollade på kontaktsförbuden nu och Fredriks är mer utförligt än Simons. Undrar varför?
Har klippt ut dom och lagt dom på länk. https://minfil.org/58s6n1bbb3/Vall_kra_Kontakf_rbud_Fredrik_och_Simon_Rauschning .jpg