2016-06-03, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Pengar kommer det alltid nya.

Mer bekymrad över den totala avsaknaden av omdöme, har ju ett skapligt track record vid det här laget. Ägnar mig sannolikt åt någon undermedveten historierevisionism i samband med att jag tittar in i ett par bruna rådjursögon.

Nu ska det sägas att det varit totalt olika typer med enda gemensamma nämnare att de fötts i Thailand. Men ingen har hanterat salongsbesök speciellt väl

Dom vet ju vad som försiggår på salongerna så den reaktionen är väl rätt förståelig?

Har en kollega varas svärmor är Thai och han skulle ALDRIG kunna gå på salong och berätta om det, verken i Thailand eller här för svärmorsan skulle dyka på honom som en hök säger han.

Mitt "Thai ex KK" som själv jobbade på salong hade som enda anledning till att hon skulle ha svårt för att se mig gå på salong att "jag kan ju massera dig" och "knullar jag inte tillräckligt skönt?"

Citera
2016-06-03, 13:38
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postkodmiljonar
Dom vet ju vad som försiggår på salongerna så den reaktionen är väl rätt förståelig?

Har en kollega varas svärmor är Thai och han skulle ALDRIG kunna gå på salong och berätta om det, verken i Thailand eller här för svärmorsan skulle dyka på honom som en hök säger han.

Mitt "Thai ex KK" som själv jobbade på salong hade som enda anledning till att hon skulle ha svårt för att se mig gå på salong att "jag kan ju massera dig" och "knullar jag inte tillräckligt skönt?"

Jag kan inte vika mig, jag går för att jag behöver massage. Skär ned lite på frekvensen kanske av omtanke. De får gärna kolla upp, jag har till och med haft tjejer med mig till salongen. De fattar att de inte kan ge massage av samma kvalitet. Jag säger att jag ska till salong XX och vilken massös jag ska till bara.

En köpte en massagekudde

Det finns inte att ge efter svartsjuka, varken svensk eller thailändsk.

Rekommenderar i övrigt att ta hem en av de ambulerande massöser-/massörerna. Föredrar männen för massage, de håller högre kvalitet.
Citera
2016-06-03, 15:51
Medlem
Norrmals avatar
Var på besök i människobyn nu i veckan.
Då jag är norrlänning hade jag åkt ned lite tidigare för att ha chans att komma i tid till mitt möte på morgonen efter. Efter lite velande och tvekande bestämde jag mig ändå till sist att våga mig på att testa en thaimassage. Jag hade såklart kollat in Thaimassageguiden innan och lokaliserat en närliggande salong någonstans centralt.

Jag ringde på och blev insläppt av en enormt storbystad och silikonstinn ung dam med ett glatt men osäkert leende. Hon hade lite inledande frågor på knagglig engelska om hur jag hittat dit, om jag varit där tidigare etc. Vi kom sen överens om att jag skulle få en oljemassage på en halvtimme, vilket jag då skulle betala i förväg, 300 riksdaler.
Blev visad till ett rum och ombedd att klä av mig på den madrass som var prydligt placerad i rummet. "-I´ll be back i sree minits" sa hon när jag gjorde som hon sa. Jag la mig på mage och efter ett gäng minits kom hon så in i rummet och satte sig på knä intill mig och lade en handduk över rumpan.
Hon var riktigt duktig på att massera, det var behagligt och bekvämt och mina förväntningar ökade en hel del när hon med sina fingrar blev allt mer närgången mot pung och anus. Självklart var jag tydlig med att jag gillade det.

I halvtid bad hon mig vända på mig...Handduken låg prydligt placerad över de centrala delarna. Så böjde hon sig fram och viskade i mitt öra..."-You want some extra?"
Givetvis tackade jag ja och frågade vad hon kunde tänka sig... Hon var som sagt ingen fena på engelska så jag blev inte klok på vad i hela friden hon menade. En tusenlapp fanns dock med i sammanhanget. Då jag endast hade en femhunka över visade jag med fingrarna hur mycket jag kunde betala. Hon tecknade med handen att det då fick bli ett handjobb, vilket jag fick nöja mig med...
Jisses, det tog inte lång tid för henne att tvinga ut de små krigarna som flödade över min kropp. Hon var riktigt duktig på det.
Varsamt torkade hon av mig och det hela tog sin ände i ett glas vatten som hon bjussade mig på innan jag lommade iväg.

Dagen efter, när mitt jobbuppdrag var slut var jag fast besluten att få revansch hos henne. Jag ville gärna utforska mer än hennes händer.
En bankomat fick förse mig med betalningsmedel och jag styrde mina raska steg till samma salong.
Väl där var det betydligt mer folk, kanske beroende på att det var sent på eftermiddagen. Till min besvikelse var det en annan tjej som tog emot mig. Snygga silokontjejen var förmodligen upptagen med en annan lycklig och testosteronfylld lirare. Den här tjejen var inte lika fascinerande snygg som hon dagen innan och mer thai-look-alike- i kroppen, men det gjorde inte så mycket. Jag var sugen. Nu var också mama-san på plats och hon begärde 400 för en timme.
Fick tillgång till ett annat rum med madrass på golvet, som jag då placerade min nakna lekamen på.
Denna tjej var ungefär lika språkbegåvad som föregående, tyvärr. Någon djupare konversation blev det inte tal om. Inte någon handduk heller för övrigt. Vips var hon över mig med oljesmorda händer och ägnade mycket tid åt ben och rumpa. Hon var heller inte buskablyg med att klämma och känna på pungen ackompanjerat av lite fniss.
Hon var väldigt ivrig på att få mig att vända mig. När jag så gjorde det vare sig viskade hon eller gjorde någon hemlighet att hon mer än gärna utförde lite extra. Prisförhandlingen gick snabbt. Hon började på 1500 som jag avslutade vid 1000. För det skulle jag få full service. Vilket jag fick.
Hon sög, slickade och jag njöt. Kondom på och sittplats.
Jag blev tvungen att avbryta henne några gånger. Att säga att hon var tight är en underdrift. Vi testade flera positioner innan jag bad henne avsluta det hela med munnen. Tror inte hon gillade kondomen då hon frågade om jag ville vara utan, och så blev det...
Milde tid vilken upplevelse.

Jag har fått blodad tand på thaimassage. Jag ska ha det fler gånger.

Nu till min fråga.
Att åka ned till Stockholm varje gång jag känner att musklerna här och där förtvinar kan ge katastrofala verkningar på min budget. Var i norrland, typ Umeå, Skellefteå, Piteå eller Luleå med omnejd kan man hitta en massagesalong med bra massage med full full service som tillval?
Nån som vet?
Jag vill veta!
Senast redigerad av Norrmal 2016-06-03 kl. 15:55.
Citera
2016-06-03, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrmal
Var på besök i människobyn nu i veckan.
Då jag är norrlänning hade jag åkt ned lite tidigare för att ha chans att komma i tid till mitt möte på morgonen efter. Efter lite velande och tvekande bestämde jag mig ändå till sist att våga mig på att testa en thaimassage. Jag hade såklart kollat in Thaimassageguiden innan och lokaliserat en närliggande salong någonstans centralt.

Jag ringde på och blev insläppt av en enormt storbystad och silikonstinn ung dam med ett glatt men osäkert leende. Hon hade lite inledande frågor på knagglig engelska om hur jag hittat dit, om jag varit där tidigare etc. Vi kom sen överens om att jag skulle få en oljemassage på en halvtimme, vilket jag då skulle betala i förväg, 300 riksdaler.
Blev visad till ett rum och ombedd att klä av mig på den madrass som var prydligt placerad i rummet. "-I´ll be back i sree minits" sa hon när jag gjorde som hon sa. Jag la mig på mage och efter ett gäng minits kom hon så in i rummet och satte sig på knä intill mig och lade en handduk över rumpan.
Hon var riktigt duktig på att massera, det var behagligt och bekvämt och mina förväntningar ökade en hel del när hon med sina fingrar blev allt mer närgången mot pung och anus. Självklart var jag tydlig med att jag gillade det.

I halvtid bad hon mig vända på mig...Handduken låg prydligt placerad över de centrala delarna. Så böjde hon sig fram och viskade i mitt öra..."-You want some extra?"
Givetvis tackade jag ja och frågade vad hon kunde tänka sig... Hon var som sagt ingen fena på engelska så jag blev inte klok på vad i hela friden hon menade. En tusenlapp fanns dock med i sammanhanget. Då jag endast hade en femhunka över visade jag med fingrarna hur mycket jag kunde betala. Hon tecknade med handen att det då fick bli ett handjobb, vilket jag fick nöja mig med...
Jisses, det tog inte lång tid för henne att tvinga ut de små krigarna som flödade över min kropp. Hon var riktigt duktig på det.
Varsamt torkade hon av mig och det hela tog sin ände i ett glas vatten som hon bjussade mig på innan jag lommade iväg.

Dagen efter, när mitt jobbuppdrag var slut var jag fast besluten att få revansch hos henne. Jag ville gärna utforska mer än hennes händer.
En bankomat fick förse mig med betalningsmedel och jag styrde mina raska steg till samma salong.
Väl där var det betydligt mer folk, kanske beroende på att det var sent på eftermiddagen. Till min besvikelse var det en annan tjej som tog emot mig. Snygga silokontjejen var förmodligen upptagen med en annan lycklig och testosteronfylld lirare. Den här tjejen var inte lika fascinerande snygg som hon dagen innan och mer thai-look-alike- i kroppen, men det gjorde inte så mycket. Jag var sugen. Nu var också mama-san på plats och hon begärde 400 för en timme.
Fick tillgång till ett annat rum med madrass på golvet, som jag då placerade min nakna lekamen på.
Denna tjej var ungefär lika språkbegåvad som föregående, tyvärr. Någon djupare konversation blev det inte tal om. Inte någon handduk heller för övrigt. Vips var hon över mig med oljesmorda händer och ägnade mycket tid åt ben och rumpa. Hon var heller inte buskablyg med att klämma och känna på pungen ackompanjerat av lite fniss.
Hon var väldigt ivrig på att få mig att vända mig. När jag så gjorde det vare sig viskade hon eller gjorde någon hemlighet att hon mer än gärna utförde lite extra. Prisförhandlingen gick snabbt. Hon började på 1500 som jag avslutade vid 1000. För det skulle jag få full service. Vilket jag fick.
Hon sög, slickade och jag njöt. Kondom på och sittplats.
Jag blev tvungen att avbryta henne några gånger. Att säga att hon var tight är en underdrift. Vi testade flera positioner innan jag bad henne avsluta det hela med munnen. Tror inte hon gillade kondomen då hon frågade om jag ville vara utan, och så blev det...
Milde tid vilken upplevelse.

Jag har fått blodad tand på thaimassage. Jag ska ha det fler gånger.

Nu till min fråga.
Att åka ned till Stockholm varje gång jag känner att musklerna här och där förtvinar kan ge katastrofala verkningar på min budget. Var i norrland, typ Umeå, Skellefteå, Piteå eller Luleå med omnejd kan man hitta en massagesalong med bra massage med full full service som tillval?
Nån som vet?
Jag vill veta!
Du kände ju själv till Thaimassageguiden. Använd den.
Citera
2016-06-03, 23:15
Medlem
B-types avatar
Har haft lite otur i träsket på sista tiden men tänkte bryta den på ett säkert ställe.
Ringer på dörren och blir insläppt av en slank förmåga jag inte sett till tidigare. Följer henne till ett rum i de inre delarna av salongen där jag intar magläge med kompassnålen i sydlig riktning.
Efter någon minut kommer den slanka in och påbörjar massagen. Handduken flyttas runt en del och hennes beröringar får soldaten att sträcka lite på sig.
Vändning efter ca tjugofem minuter och hon jobbar vidare med benen. Efter ett tag kommer frågan...
Skulle gärna gjort allt som bara går med henne men de kontanta medlen räcker inte riktigt till. En BTB blir det i alla fall och j*¥[ar vilken BTB det blir. Har henne i ett bowlinggrepp samtidigt som jag suger på hennes b-kupor och hon stönar lustfyllt . Om hon inte gillar min behandling är hon en oscarvärdig skådis. Tillslut kapitulerar soldaten.
Nästa gång ska jag ha med mig lite mer pengar...
Citera
2016-06-04, 01:17
Medlem
Gjorde ett besök i Uppsala då jag hade lite tid över, aldrig testat där tidigare. Efter lite research på TMG valde jag ut ett ställe som jag bokade tid på, den unga ägarinnan såg otroligt fräsch ut på sin Facebook. Väl där öppnades dörren av en äldre kvinna, den yngre låg i soffan och kollade i sin mobil. Betalade och den äldre visade mig rummet med låsbar dörr. Hon kunde massera riktigt bra, ingen tydlig teasing i magläge. Efter vändning kom frågan snabbt, valde naken HJ. Hon kunde sin sak☺. Värt ett återbesök men väljer nog den yngre då, hon såg ut att ha en grym kropp.
Citera
2016-06-04, 06:28
Medlem
s-täljes avatar
Tjena gubbs hehe
nu hitta mitt favo ställe
blir fler återbesök där.
Ett ställe med låsbara dörrar och miljö man drömmer bort i hehe
Trevlig personal och glimt i ögon.
var där fredag moring fick en go Massage med allt hehe
inget stress
Men den kommer jag behålla för mej så inga PM nu

ville bara skriva av mej och ska fan boka in denna lördag också
Man är morgon kåt
Citera
2016-06-04, 12:48
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s-tälje
Tjena gubbs hehe
nu hitta mitt favo ställe
blir fler återbesök där.
Ett ställe med låsbara dörrar och miljö man drömmer bort i hehe
Trevlig personal och glimt i ögon.
var där fredag moring fick en go Massage med allt hehe
inget stress
Men den kommer jag behålla för mej så inga PM nu

ville bara skriva av mej och ska fan boka in denna lördag också
Man är morgon kåt

tillbaka på morgon nu lördag blev övertiden 30min Fan gött med massage betal för 1h
Citera
2016-06-04, 13:53
Medlem
Bottennapp.
Efter många lyckosamma besök gjorde jag det stora misstaget att prova ny salong. Salongen i fråga har rekommenderats av många här på FB, denna gång var den urusel, vare sig massage eller service var bra. Lokalen sunkig och massös oinspirerad. Never again.
Citera
2016-06-04, 15:52
Bannlyst
Tredje besöket hos damen i söderort,

Framför dataskärmen tar jag en st gold max blue fortfarande på arbetstid. Kuken vart hård och vattning på vägen till henne. Hade bett om att få var sista kunden denna dag.

Tände på tanken på alla som hade fått knulla henne under dagen. 5 min massage, kuken bultade. Hon ville prata pris, jag ville höra om hur många snorrar hon hade masserat idag. Fem tydligen, jag tror på 10 minst. Blev kåtare.

Det blev vaginalt med världens munsprut. En tömning av Guds nåde, hade sparat i tre dagar samt tabletten. Hon gurglade av all sperma som hon satt något i halsen. Kom på mig själv att le, istället för att hjälpa.

ha det gött i thaiträsket!
Citera
2016-06-04, 16:14
Medlem
Norrmals avatar
Förvisso sant - men där är det svårt att hitta något om "Full service" som jag efterfrågar.

Citat:
Ursprungligen postat av Birdi50
Du kände ju själv till Thaimassageguiden. Använd den.
Citera
2016-06-04, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrmal
Förvisso sant - men där är det svårt att hitta något om "Full service" som jag efterfrågar.

Lär inte heller stå i TMG var du kan få FS.
Vill du veta vilka salonger, så är det bara att besöka dem som finns i din närhet. Så har många av oss andra fått göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in