För några veckor sedan.
Ställe på söders nära grönområde med inte allt för många bostandsingångar i närheten, hyffsat på kanten av byggnaden för att inte stå bland vanligt folk och skämmas och vänta på att bli insläppt.
Direkt innanför dörren är allmäna utrymmen med soffa, bord, köksdel och 3 dörrar till rum. Köket var överbelamrat, drar ner betyget en del.
Möts av en snygg brud i obestämd ålder dock ynger än mina tre dussin. Hon frågar vad som önskas och vanlig thai beställs. Hon leder in till rymligt fräsht rum med stor madrass på golvet. Jag noterar att det är fräsh, många staplade rena handukar på lager i rummet, det är ordning och reda på allt.
400 för massage, betalar med en 500.
Hon går ut, jag näckar och lägger soldaten i söderläge. Första gången i söderläge, ville prova. Nu i efterhand föredrar jag norrläge, så att den inte avslöjar mina intentioner direkt, lite mer utforskande från hennes sida helt enkelt. Hmm jag skall nog spela nybörjare nästa gång bara för att se om de agerar mer trevande och varsamt fram till ”extra frågan”.
Hur som haver så är massagen ok, 5 av 10, inga ovationer dock. Önskar hårdare, intensivare, de får gärna fråga oftare hur massagen skall utföras, justeras osv. Massagen är viktig. Och pratet, justeringar, anpassningar blir viktigare och viktigare för mig.
Tjejen är föresten snygg. Sjusta lökar, stora fasta, naturliga C, lång, smal (inte spinkig), inget överflöd av kalorier någon stans. Söt/snyggt i ansiktet. Hon är klädd i korta svarta flanellshorts och svart top som på ett snyggt men inte vulgärt sätt framhäver brösten.
Massagen påbörjas sedvanligt med fottvätt, handukar över de områden som masseras. En eller två teasar direkt på soldaten. Hon startar med svank, rygg, nacke armar (ingen tease). Efter 20 minuter påbörjas benen och min förhoppnig höjs. Och snart så teasas det ganska mycket i intervaller så pillevippen hårdnar och slaknar i omgångar. Jag vet att det blir extra.
Vändning utan skylande handduk (total signal om extra).
Extrafrågan kommer ganska snart. Jag frågar vad som erbjuds. B2B svaras det. FS frågar jag, svar nej. HJ frågar jag, svar jag men skall du ändå inte ta B2B. Jag nöjer mig HJ och lyckas nästan få priset till 400 men det landar på 500 och hon låvar att ge mig bästa HJ ”in your life”.
Ok, upp till bevisning. Det startar bra. Hon kör smek, tease och slow runk. Men alldeles för snart så övergår det till hettsigt megapump med båda händerna. Det skulle funkat för mig om hon gjorde det i intervaller, men hon verkade tro att jag inte skulle kunna hålla mig och hon bara stegrade allt. Ibland undrar jag om det avslöjar mer om hur de själva funkar. Mina uppmaningar till återhållsamhet funkade si sådär. Slutar med att jag måste rädda soldaten hur denna allt för intensiva uppvaktning och ta över (inte alls vad jag betalat för). Mina händer var på hennes lår, rumpa och lite granna över brösten (kläder på).
Slutar på sedvanligt sätt med verkanseld upp mot tak.
Bonus för fortsatt massage efter avtorkning, inget snack i telefon, inga avbrott, inget sing-a-long, inget trugande om att bli flickvän.
Ickebonus då hon ”glömmer” att ge mig växeln tillbaka. Men vem bryr sig om hundra pix, när det är grejjen liksom. Samt för lite frågande om hur jag vill ha massagen.
Blir det återbesök, nej.
Nästa gång tar jag nytt ställe och spelar total nybörjare eller så går jag till androiden och betalar för någonting jävligt intensivt.
Post scriptum: När hon körde megarunken med båda händerna sprack jag upp i ett leende. Det påminde om den där reklamen för ”shake weight”.
https://www.youtube.com/watch?v=vCPZfdkRTSE