2016-05-25, 22:30
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pendejo4life
Håller med dig. Underskattad verkligen.

Fast tycker det är många som piper om ditt & datt om man läser lite i tråden.. hmm, får se om denna testat inom kort.
Citera
2016-05-26, 02:10
Medlem
esants avatar
En vinnare för att få allt möjligt gjort men man blir dum i huvudet efter ett par dagar eftersom sömnen blir lidande. Tror det är därför i alla fall, och att ta till benso för sömn gör en inte mycket smartare.

Jag gillar helt klart men fastnade för länge.
Citera
2016-05-30, 20:02
Medlem
SnowInformers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Hur är AT/dagen efter på den hära? Kan man sova efter eller kan man glömma sömn?

Det kan man inte. Tar minst 14-16 timmar att somna för mig senaste gången och då tog jag ändå några Imovane och några rör Theralen för att hjälpa till med sömnen. Dock så är atn rätt skön och inte så jobbig. Man blir riktigt jävla bäng under atn på ett behagligt sätt. Det kan i och för sig berott på Imovane i mitt fal.l Men har även provat Bk-ethyl-k en annan gång och då varvade jag ner utan hjälpmedel för att somna och tyckte även då att atn var helt okej och till med lite småskön eftersom man blev så dum/beng.

Vilka doser tar ni andra? Jag brukar köra bomber runt 100-150 mg och linor runt 60-100 mg men ser att flera andra i tråden kör på betydligt mindre. Får ni bra effekt på till exempel 30-40 mg? Nu pratar jag om doser som man tar i rent pundar/festperspektiv och inte som en studie/jobb drog.
Senast redigerad av SnowInformer 2016-05-30 kl. 20:07.
Citera
2016-06-01, 00:16
Medlem
Ghurps avatar
Eftersom min favorit 4f-php dödar ens näsa är sen svår att ha i sociala sammanhang.
Jag gillar ethylen för den är mils men får änså en liten kick. Men tips på nån annan stimualant man kan banka ethylen med för få lte mer fart i sig som är mild mot näsan. Jag tänker för party syften där majoriteten ej amvänder droger
Citera
2016-06-03, 18:25
Medlem
Denna substans är alltså inte klassad och helt laglig att köpa/inneha?

Var kan man läsa mer om detta? Alt. vem kontaktar man för att få det bekräftat att det är helt OK att köpa/inneha den här typen av substanser?
Citera
2016-06-03, 19:50
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejasydkraft
Denna substans är alltså inte klassad och helt laglig att köpa/inneha?

Var kan man läsa mer om detta? Alt. vem kontaktar man för att få det bekräftat att det är helt OK att köpa/inneha den här typen av substanser?

Laglig, men under utredning (liksom väldigt många andra), men bara sedan ett par månader tillbaka (även kallad Efylon).

Här finns listan över substanser som utreds just nu: https://www.folkhalsomyndigheten.se/livsvillkor-levnadsvanor/alkohol-narkotika-dopning-tobak-och-spel-andts/narkotika-och-halsofarliga-varor/klassificering-av-missbrukssubstanser/substanser-under-utredning/

Finns en klistrad tråd i "övriga droger" där man rapporterar när nya substanser ska klassas. Håll koll på den.
Citera
2016-06-03, 19:54
Medlem
Ghurps avatar
jag passar på och bulkar på den här om den blir klassad.
verkligen en favorit
Citera
2016-06-03, 20:50
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghurp
jag passar på och bulkar på den här om den blir klassad.
verkligen en favorit

Vad kör du för doser och hur ofta återdoserar du?
Citera
2016-06-04, 16:20
Medlem
Kockistens avatar
2fyrans av detta VAR magi. OBSERVERA att det VAR magi.
Köpte fem gram och det hade inte ens 10% av potensen av förra batchen. Inte heller godkänner de min recension, så akta er.
Citera
2016-06-06, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kockisten
2fyrans av detta VAR magi. OBSERVERA att det VAR magi.
Köpte fem gram och det hade inte ens 10% av potensen av förra batchen. Inte heller godkänner de min recension, så akta er.

Tyckte väll att det var något skumt, har bara provat den nya batchen (beställde för ett par veckor sedan)
och när man läser vissa personers erfarenheter av 10-15mg så stämmer det inte alls med min personliga erfarenhet, blev rätt stora mängder för att känna något.

Såldes kanske som smör i början och nu tar de vara på chansen att blanda ut?

(fick dessutom ont i bröstet av den & en ganska otrevlig AT vilket kan vara nämnvärt, fläskade på med doserna dock.)

Stay safe ppl.
Senast redigerad av ytpc 2016-06-06 kl. 00:37.
Citera
2016-06-06, 00:52
Medlem
hubbe92.nr2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ytpc
Tyckte väll att det var något skumt, har bara provat den nya batchen (beställde för ett par veckor sedan)
och när man läser vissa personers erfarenheter av 10-15mg så stämmer det inte alls med min personliga erfarenhet, blev rätt stora mängder för att känna något.

Såldes kanske som smör i början och nu tar de vara på chansen att blanda ut?

(fick dessutom ont i bröstet av den & en ganska otrevlig AT vilket kan vara nämnvärt, fläskade på med doserna dock.)

Stay safe ppl.
Instämmer dessvärre med föregående talare angående de nya batcherna. Testade man deras "riktigt fina kristaller" som fanns förrut, dom vit/genomskinliga så lär man bli besviken på det som finns nu. Provade nyligen deras senaste och känner lite dåligt samvete över att jag rekat denna utifrån min första upplevelse på deras glaskristaller.

Det är bara skräp som finns just nu om man jämför med det som fanns för några år sedan. 6-eapb'n är förmodligen bra, men sjukt högt pris och finns endast som pellets/tabbar.
Citera
2016-06-06, 02:00
Medlem
Det förvånar mig inte för 5 öre om vissa shoppar sitter och bankar ut produkter EFTER att först ha sålt iväg ett mindre första parti obankat och fått riktigt bra kritik på det.
Riktigt jävla lågt i mina ögon men det förvånar mig absolut inte att dessa hjärnor finns där. Det handlar i slutändan enbart om riksdaler i första hand och kunder i andra hand. Tyvär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in