2016-05-12, 08:42
Medlem
Contins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Hur är AT/dagen efter på den hära? Kan man sova efter eller kan man glömma sömn?

Jag tyckte denna gav väldigt lång och diffus efterstimulans, så för mig tog det många timmar innan sömn efter sista dosen!
Citera
2016-05-16, 15:53
Medlem
Contins avatar
Fan tycker att det är konstigt att inte fler skriver om denna, jag tycker det är en riktigt skön stimulant, den är lugn och man sköljs över av välmående i hela kroppen och den är nästan ingen stiss öht. Riktigt underskattad stimulant i mina ögon! Nu blir det en 0,1a i röven! skål
Citera
2016-05-16, 16:00
Medlem
jokkolikercs avatar
Vilka doser e det som gäller för att få en ordentlig i.v panna på bk-ethyl-k?
O e det nån som kan olika ruset med nån annan substans ?

Fridens liljor
Jokkolikerc
Citera
2016-05-16, 17:37
Medlem
hubbe92.nr2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contin
Fan tycker att det är konstigt att inte fler skriver om denna, jag tycker det är en riktigt skön stimulant, den är lugn och man sköljs över av välmående i hela kroppen och den är nästan ingen stiss öht. Riktigt underskattad stimulant i mina ögon! Nu blir det en 0,1a i röven! skål
Håller med. Den här som faktiskt är bra pratas det knappt om, medans hexedron som är ett rävgift rakt igenom hypas som fan. Skulle valt ett gram av denna över ett av 3-cmc faktiskt, i dagsläget iaf. Spec eftersom den känns så clean, iaf mot kroppen. Apotekstjack som någon tidigare nämnt är nog en bra beskrivning.
Kan nog vara riktigt bra att plugga på.

Men doseras det lite för friskt och slarvas med kost/sömn så dyker det lätt upp hallisar. Någon annan som upplevt det? Fick aldrig det på stimulanterna som fanns för några år sedan, nu känns det mer som regel än undantag när nya substanser testas. Men det kanske bara är jag som blivit klen?

Stort plus att man inte blir svettig och stissig som på nästan 9/10 andra stimulanter. Samtidigt som man här kraftigt ökat fokus och skönt påverkad.
Citera
2016-05-16, 23:00
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubbe92.nr2
Håller med. Den här som faktiskt är bra pratas det knappt om, medans hexedron som är ett rävgift rakt igenom hypas som fan. Skulle valt ett gram av denna över ett av 3-cmc faktiskt, i dagsläget iaf. Spec eftersom den känns så clean, iaf mot kroppen. Apotekstjack som någon tidigare nämnt är nog en bra beskrivning.
Kan nog vara riktigt bra att plugga på.

Men doseras det lite för friskt och slarvas med kost/sömn så dyker det lätt upp hallisar. Någon annan som upplevt det? Fick aldrig det på stimulanterna som fanns för några år sedan, nu känns det mer som regel än undantag när nya substanser testas. Men det kanske bara är jag som blivit klen?

Stort plus att man inte blir svettig och stissig som på nästan 9/10 andra stimulanter. Samtidigt som man här kraftigt ökat fokus och skönt påverkad.

Någon at att snacka om el?
Citera
2016-05-17, 17:47
Medlem
mrdrutts avatar
Har inte provat denna ännu men nu är en liten beställning lagd. Tycker det är svårt att få en uppfattning om denna substans effekter, både positiva och negativa. Något som tilltalar mig är att det verkar behövas relativt små doser samt att den inte upplevs jobbig att insufflera. Har egentligen inte blivit såld på någon rc sedan 3-Fluorophenmetrazine och undrar om denna på något vis, i rätt dosering, påminner något om denna? Har läst att pupillerna vidgas rätt mycket , gäller det även i små "funktionella" doseringar?
Kan sexlivet påverkas i positiv eller negativ bemärkelse(såklart en doseringsfråga även gällande detta)?
Som tidigare nämnts i tråden är det väldigt svårt att hitta fakta och info om denna men det handlar väl delvis om att den är i princip ny. Ephylone, om det är samma substans, såg jag få positiva omdömen innan en utrikesbutiks tillbakadragande.
Citera
2016-05-17, 20:19
Medlem
Väldig mysig substans. Som apotekstjack. Behövde knappt fylla på. Inte som på häxan där man lär fylla på efter 20 min. Härlig välmående känsla.

4/5
Citera
2016-05-18, 11:50
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyronez
Väldig mysig substans. Som apotekstjack. Behövde knappt fylla på. Inte som på häxan där man lär fylla på efter 20 min. Härlig välmående känsla.

4/5

Ett försiktigt smakprov bekräftar det som många gett uttryck för. Ren och klar känsla och ingen katastrof för slemhinnor i tex näsan om man jämför med de flesta substanser som passerat genom mitt lilla rör. Det här är nog bäst just nu i mitt tycke. Kommer köpa mer och hålla mig till enbart denna i sommar. Enda frågetecknet nu är om det är kul att ligga om man intagit moderata doser av denna? Men instämmer i åsikten någon framförde i tråden, varför är inte denna mer på tapeten? Tyckte häxan var ångestframkallande och denna känns helt annorlunda, även fast min forskning långt ifrån kan ge ett komplett omdöme ännu så är jag mycket positiv ännu så länge, efter kanske 40mg insufflerat för 30 min sedan. Hoppas kunna sluta leta i utbudet som finns just nu och låta denna bli min sommarkompanjon. Känns betydligt mer "humörboostande" och inte samma tendenser till hjärtklappning och svettningar som tex 4F-mph gett mig är en första reflektion.. 4F-php från 24an är också bra men känns mer skadlig i längden, för att inte tala om skillnaden när det kommer till irritation av slemhinnor.
Uppdaterar med negativa effekter senare, som nog alla substanser har i någon grad även fast det som allt annat nog är högst individuellt.
För övrigt kan man inte säga annat än att butiken med 2 siffror just nu är klar favorit. Snabba,proffesionella, stort utbud med bra kvalité samt trevligt kundbemötande vid mailkontakt. Asken är också otroligt serviceminded men har tyvärr mindre intressant utbud för tillfället, tex inte denna mysiga produkt. Asken har dock ett poängsystem som gynnar trogna återkommande kunder, vilket jag efterlyser hos andra butiker också. Nu ska jag testa lite porr och se vad som händer då
Citera
2016-05-18, 22:13
Medlem
esants avatar
Har förstått att den har lång halveringstid men vad tror ni om man tar 10 mg som testdos vid 20:00-snåret, när kan man då sova utan hjälpmedel?

Tack på förhand.
Citera
2016-05-19, 09:44
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Ett försiktigt smakprov bekräftar det som många gett uttryck för. Ren och klar känsla och ingen katastrof för slemhinnor i tex näsan om man jämför med de flesta substanser som passerat genom mitt lilla rör. Det här är nog bäst just nu i mitt tycke. Kommer köpa mer och hålla mig till enbart denna i sommar. Enda frågetecknet nu är om det är kul att ligga om man intagit moderata doser av denna? Men instämmer i åsikten någon framförde i tråden, varför är inte denna mer på tapeten? Tyckte häxan var ångestframkallande och denna känns helt annorlunda, även fast min forskning långt ifrån kan ge ett komplett omdöme ännu så är jag mycket positiv ännu så länge, efter kanske 40mg insufflerat för 30 min sedan. Hoppas kunna sluta leta i utbudet som finns just nu och låta denna bli min sommarkompanjon. Känns betydligt mer "humörboostande" och inte samma tendenser till hjärtklappning och svettningar som tex 4F-mph gett mig är en första reflektion.. 4F-php från 24an är också bra men känns mer skadlig i längden, för att inte tala om skillnaden när det kommer till irritation av slemhinnor.
Uppdaterar med negativa effekter senare, som nog alla substanser har i någon grad även fast det som allt annat nog är högst individuellt.
För övrigt kan man inte säga annat än att butiken med 2 siffror just nu är klar favorit. Snabba,proffesionella, stort utbud med bra kvalité samt trevligt kundbemötande vid mailkontakt. Asken är också otroligt serviceminded men har tyvärr mindre intressant utbud för tillfället, tex inte denna mysiga produkt. Asken har dock ett poängsystem som gynnar trogna återkommande kunder, vilket jag efterlyser hos andra butiker också. Nu ska jag testa lite porr och se vad som händer då

Gärna en update
Citera
2016-05-19, 19:42
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
Gärna en update
Igår 40+20×20mg. Ingen längre eufori men klart stimulerad.Somnade efter viss möda kl 01 efter intag av theralen. Ej klar på hur sexlivet påverkas ännu. Idag inte rört påsen förrän för i h sedan då 65mg kristaller pulvriserades och insufflerades. Denna större dos gav mer rush och eufori, musik uppskattas och lite dansant.Full rulle fortfarande och lär inte återdosera idag. Uppskattar att den är så snäll mot slemhinnor och inte orsakar "colombianska snuvan".
Pupiller möjligen något vidgade men inte i sådan grad att jag är orolig att det ska märkas. Ännu ingen ångestkänlsa som jag får på vissa substanser.
Fortfarande positiv till denna och tror lite större initiala doser ger önskad effekt och återdoseringsbehovet verkar inte vara ett problem. Känner mig faktiskt lite svängd mitt i stimulanser. ..rätt mysigt
Edit
Verkar fungera ypperligt tillsammans med cannabis😃
Senast redigerad av mrdrutt 2016-05-19 kl. 20:11.
Citera
2016-05-25, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contin

Håller med dig. Underskattad verkligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in