Citat:
Ursprungligen postat av
Tyronez
Väldig mysig substans. Som apotekstjack. Behövde knappt fylla på. Inte som på häxan där man lär fylla på efter 20 min. Härlig välmående känsla.
4/5
Ett försiktigt smakprov bekräftar det som många gett uttryck för. Ren och klar känsla och ingen katastrof för slemhinnor i tex näsan om man jämför med de flesta substanser som passerat genom mitt lilla rör. Det här är nog bäst just nu i mitt tycke. Kommer köpa mer och hålla mig till enbart denna i sommar. Enda frågetecknet nu är om det är kul att ligga om man intagit moderata doser av denna? Men instämmer i åsikten någon framförde i tråden, varför är inte denna mer på tapeten? Tyckte häxan var ångestframkallande och denna känns helt annorlunda, även fast min forskning långt ifrån kan ge ett komplett omdöme ännu så är jag mycket positiv ännu så länge, efter kanske 40mg insufflerat för 30 min sedan. Hoppas kunna sluta leta i utbudet som finns just nu och låta denna bli min sommarkompanjon. Känns betydligt mer "humörboostande" och inte samma tendenser till hjärtklappning och svettningar som tex 4F-mph gett mig är en första reflektion.. 4F-php från 24an är också bra men känns mer skadlig i längden, för att inte tala om skillnaden när det kommer till irritation av slemhinnor.
Uppdaterar med negativa effekter senare, som nog alla substanser har i någon grad även fast det som allt annat nog är högst individuellt.
För övrigt kan man inte säga annat än att butiken med 2 siffror just nu är klar favorit. Snabba,proffesionella, stort utbud med bra kvalité samt trevligt kundbemötande vid mailkontakt. Asken är också otroligt serviceminded men har tyvärr mindre intressant utbud för tillfället, tex inte denna mysiga produkt. Asken har dock ett poängsystem som gynnar trogna återkommande kunder, vilket jag efterlyser hos andra butiker också. Nu ska jag testa lite porr och se vad som händer då