Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-24, 00:30
  #301
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lekbarn
Ja mix mellan MDMA och tjack är nog en rätt bra förklaring utav ruset.

Testade precis och röka typ 80mg och oh my god! Sjuk rush, har rökt bra ICE i Kambodja men detta gav nog kraftigare rush. Blev nog lite för bra till och med, 50mg hade räckt.
Hur ser Bk-ethyl-k ut? Hittade en ziplock på marken häromdagen och väldigt säker på att det är ice - jämförde med en kompis vars påse var väldigt lik, men mina rocks var mycket större. Tyvärr har jag värdelöst luktsinne så kan inte säga vad det luktar annat än kemiskt. Om det inte är ice funderar jag på om någon RC på marknaden kommer som fina kristaller...
Citera
2018-04-24, 09:39
  #302
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lekbarn
Ja mix mellan MDMA och tjack är nog en rätt bra förklaring utav ruset.

Testade precis och röka typ 80mg och oh my god! Sjuk rush, har rökt bra ICE i Kambodja men detta gav nog kraftigare rush. Blev nog lite för bra till och med, 50mg hade räckt.

najs! då antar jag att sajten är grön? hur lång tid tog det att få hem den?
Citera
2018-04-25, 19:07
  #303
Medlem
Lekbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enfant
Hur ser Bk-ethyl-k ut? Hittade en ziplock på marken häromdagen och väldigt säker på att det är ice - jämförde med en kompis vars påse var väldigt lik, men mina rocks var mycket större. Tyvärr har jag värdelöst luktsinne så kan inte säga vad det luktar annat än kemiskt. Om det inte är ice funderar jag på om någon RC på marknaden kommer som fina kristaller...

Ephylone luktar i stort sätt ingenting, smakar väldigt lite vid rökning och nasalt. Jag fick mitt som väldigt små kristaller med vissa större, vita kristaller.

Citat:
Ursprungligen postat av Testostaroni
najs! då antar jag att sajten är grön? hur lång tid tog det att få hem den?

Nemas Problemas, tog 2 dagar.
Citera
2018-04-30, 19:59
  #304
Medlem
Lekbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EcoMode
klassad tyvärr

Källa på det?

Enligt Åklagarmyndigheten så är den inte klassad:

https://www.aklagare.se/globalassets...kapreparat.pdf

Listan uppdaterades December 2017
Citera
2018-05-02, 16:47
  #305
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lekbarn
Källa på det?

Enligt Åklagarmyndigheten så är den inte klassad:

https://www.aklagare.se/globalassets...kapreparat.pdf

Listan uppdaterades December 2017

denna klassades för ett par år sen.

https://www.folkhalsomyndigheten.se/...sofarlig-vara/

sista raden av substanser står efylon
Citera
2018-09-04, 20:15
  #306
Medlem
Szlyynas avatar
Finns en inrikes sida som har detta inne.
Höjer dock ett varningens finger då de utlovar leverans mellan mån-tors. Jag la min order torsdagen och betalade samma dag.

Ingenting har hänt i orderstatus och inget svar på mail.
Citera
2018-09-04, 22:19
  #307
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Szlyyna
Finns en inrikes sida som har detta inne.
Höjer dock ett varningens finger då de utlovar leverans mellan mån-tors. Jag la min order torsdagen och betalade samma dag.

Ingenting har hänt i orderstatus och inget svar på mail.

Du säger att orderstatusen inte uppdaterats alls. Inte ens från väntande till behandlas? Det betyder i så fall att dom bekräftat din betalning.

Jag la min order i fredags och betalade i lördags. I lördags betalade jag tidigt på morgonen och sent på lördagskvällen bekräftades betalningen. Ikväll, alldeles nyss, uppdaterades den ytterligare dessutom.

Dom har allt varit tvärgröna innan så onödigt att tro något annat
Citera
2018-09-05, 17:57
  #308
Medlem
Moebiuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Szlyyna
Finns en inrikes sida som har detta inne.
Höjer dock ett varningens finger då de utlovar leverans mellan mån-tors. Jag la min order torsdagen och betalade samma dag.

Ingenting har hänt i orderstatus och inget svar på mail.

Fått det än?. Beställde den 29de inte fått något än :/
Citera
2018-09-05, 18:01
  #309
Medlem
Moebiuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dcjansson90
Du säger att orderstatusen inte uppdaterats alls. Inte ens från väntande till behandlas? Det betyder i så fall att dom bekräftat din betalning.

Jag la min order i fredags och betalade i lördags. I lördags betalade jag tidigt på morgonen och sent på lördagskvällen bekräftades betalningen. Ikväll, alldeles nyss, uppdaterades den ytterligare dessutom.

Dom har allt varit tvärgröna innan så onödigt att tro något annat

Fick du ditt idag?.
Citera
2018-09-05, 19:25
  #310
Medlem
Presentpappers avatar
Bk-ethyl-k (eller ephylone som det även kallas?) fungerar relativt bra tycker jag. Den är mycket mer funktionell än jag kunde minnas från när jag senast använde den, detta måste vara åtminstone 2-3 år sedan.

Tagit några linor på kanske 50-100 mg vardera och hittills har jag bara sådär satt igång en tvättmaskin som jag dragit ut på den senaste tiden.

Subtilt rus med mild men trots allt märkbar välmående. Både stimulerad och avslappnad samtidigt och det passar mig bra.

Shoppen ifråga var jävligt snabba. Beställde i helgen och tänkte att det som bäst skulle komma fram på tisdagen och det kom på onsdag vilket är bra ändå.
__________________
Senast redigerad av Presentpapper 2018-09-05 kl. 19:32.
Citera
2018-09-05, 20:43
  #311
Medlem
Szlyynas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moebiuz
Fått det än?. Beställde den 29de inte fått något än :/
Nix inget ännu. Beställde 29e jag också.
Citera
2018-09-05, 21:15
  #312
Medlem
Moebiuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Szlyyna
Nix inget ännu. Beställde 29e jag också.

Skönt att veta att man inte är ensam om det iaf . Fick mejl om att det bör komma i morgon.

Hur ser din orderstatus ut nu?. Har fått att dom mottagit min order samt betalning, men inte att den är färdigbehandlad.
__________________
Senast redigerad av Moebiuz 2018-09-05 kl. 21:17.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback