2016-06-01, 01:28
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Alla som har uppnått 100 landskamper får Svenska fotbollförbundet förtjänsttecken i guld.

Men har det gjorts på samma sätt? Säger inte att det inte har det, men undrar. Jag vet inte. Har man inför de respektive spelarnas hundrande landskamp haft en mindre ceremoni för att hylla det faktum att de spelat 100 landskamper? Eller efteråt? Eller har det skett i skymundan?

Gjorde man det för Isaksson? Källström?
Senast redigerad av snillet_1 2016-06-01 kl. 01:32.
Citera
2016-06-01, 04:08
Medlem
Cataphracts avatar
Vad tror ni på för laguppställning mot Irland?
Citera
2016-06-01, 04:26
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cataphract
Citat:
Isaksson.

Lustig-Erik Johansson-Granqvist-Olsson.

Durmaz-Lewicki-Källström-Forsberg.

Zlatan-Berg.

Av de tre sämre yttrarna tycker jag Durmaz är minst sämst men Hamrén kanske inte håller med, eventuellt skulle man kanske ha in VNL bredvid Granqvist som mot Slovenien men tror inte det "chansas" med en rookie i EM premiären, sen har Hamrén varit öppen med att Berg ser snäppet hetare ut än Guidetti så det är bara å hoppas på det bästa, Guidetti kan va en bra joker då han nu antagligen inte kommer starta.

Ekdal repar sig fortfarande så innermittfältet liksom de andra positionerna jag inte nämnt känns givna, sen gjorde ju Lewicki och Källström det bra mot Danmark.
Citera
2016-06-01, 04:31
Medlem
gato12s avatar
Skapligt kreativt innermittfält med Lewicki och Kongo-Kim. Man får sätta allt sitt hopp till Forsbergs individuella briljans. Men irländarna lär ju uppvakta honom rätt hårt.
Zlatan lär väl falla ned en del för att få känna på bollen. Och Berg irrar runt ensam på topp.

Skulle gärna se Hiljemark i mitten, smart tvåvägsspelare.
Senast redigerad av gato12 2016-06-01 kl. 04:38.
Citera
2016-06-01, 08:36
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Skapligt kreativt innermittfält med Lewicki och Kongo-Kim. Man får sätta allt sitt hopp till Forsbergs individuella briljans. Men irländarna lär ju uppvakta honom rätt hårt.
Zlatan lär väl falla ned en del för att få känna på bollen. Och Berg irrar runt ensam på topp.

Skulle gärna se Hiljemark i mitten, smart tvåvägsspelare.

Jag vill också se Hiljemark, men han lär knappast få starta. Är det Lewickis eller Källströms plats Ekdal tar vid tänkbart inbyte?
Citera
2016-06-01, 09:13
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrudis
Jag vill också se Hiljemark, men han lär knappast få starta. Är det Lewickis eller Källströms plats Ekdal tar vid tänkbart inbyte?
Källström flyttar han nog inte på. Om han inte är skadad.
Citera
2016-06-01, 09:52
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Men har det gjorts på samma sätt? Säger inte att det inte har det, men undrar. Jag vet inte. Har man inför de respektive spelarnas hundrande landskamp haft en mindre ceremoni för att hylla det faktum att de spelat 100 landskamper? Eller efteråt? Eller har det skett i skymundan?

Gjorde man det för Isaksson? Källström?

Jag tror jag har sett det i samband med match, men utan att det har uppmärksammats av media.
Citera
2016-06-01, 12:55
Medlem
Socialkonservativs avatar
Är det fortfarande helt uteslutet att Hiljemark spelar till höger istället för Larsson eller Durmaz?
Citera
2016-06-01, 14:13
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Isaksson.

Lustig-VLN-Granqvist-Olsson.

Larsson-Lewicki-Hiljemark-Forsberg.

Zlatan-Berg.

Det minst dåliga laget.
Citera
2016-06-01, 15:32
Medlem
Hade gärna provat Jonas Thern som förbundskapten !
Citera
2016-06-01, 15:53
Bannlyst
Kim Källström på vänsterbacken.
Citera
2016-06-01, 15:58
Medlem
Busstations avatar
Citat:

Isaksson

Lustig-VNL-Granqvist-Olsson

Larsson-Lewicki-Källström-Forsberg

Zlatan-Berg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här