Citat:
Ursprungligen postat av
fjolla666
Han är en envis gubbe som inte kan ta att andra jävlas med honom, därför har han krigat och lagt pengar på advokater.
Han har ju trots allt försökt att sälja eländet till överpris länge.
Restaurangen kommer inte börja gå bättre bara för den byggs upp igen. Dåliga råvaror halvfabrikat och kass service är inte något folk uppskattar. Förutom trashen på powermeet😂.
Möjligt är det så, tycker man att något är galet så skall man ju överklaga detta, alla kan ju inte vika ner sig.
Är likadan själv, tycker jag att något är fel så tar jag det till aktuell myndighet för att överklaga, är ju en rätt som alla har.
Jo, stämmer att han lagt ut det för försäljning 2 ggr, dock så vet jag inte hur seriöst detta har varit.
Att det inte blivt sålt beror ju till stor del att det finns frågetecken om vad som kommer att ske med byggnaden och tillhörande hyresavtal.
Väldigt få som köper en verksamhet och inte sedan inte kan nyttja tillhörande lokal.
Tycker att det är ett ok ställe på sommaren och de gånger jag har käkat där så tycker jag att det har varit bra, finns ju inget annat ställe där man sitta vid Mälaren och dricka öl och äta något till.
Har aldrig haft några problem med servicen och tycker att maten är värd sitt pris, de lär ju aldrig få några stjärnor i Michelinguiden, dock så tror jag inte heller att det är deras målsättning.
Brukar ju vara en hel del folk där på sommaren som sitter ute på bryggan samt bokat bord, själva uteställen är väl ingen höjdare och där håller jag med dig.
Ingen som sagt att en nybyggd restaurang kommer att gå bättre, som jag skrev tidigare så tycker inte Västerås Stad om aktuell byggnad utan under flera år velat riva detta och bygga nytt och nu lär det ju bli lättare, eftersom de kan diktera villkoren om hur den nya byggnaden skall se ut.