2016-01-01, 19:51
Medlem
SaintJonahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WangHao
Någon som har namn på vakten?

Kolla här: https://www.youtube.com/watch?v=RVk1Sgv1Lq0

Samma IDIOT har även stått på Silk, då va han civilklädd med batongen i framfickan.
Ex antal gånger man sett honom misshandla kroggäster. kommer tyvärr inte ihåg vad han heter.

Bara att gratulera Public till ännu ett riktigt bra kap!
Citera
2016-01-01, 20:48
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaintJonah
Kolla här: https://www.youtube.com/watch?v=RVk1Sgv1Lq0

Samma IDIOT har även stått på Silk, då va han civilklädd med batongen i framfickan.
Ex antal gånger man sett honom misshandla kroggäster. kommer tyvärr inte ihåg vad han heter.

Bara att gratulera Public till ännu ett riktigt bra kap!
Nih.at Öz.l är namnet. Han förekommer i flera trådar här på Flashback.
Citera
2016-01-23, 07:53
Medlem
Grogg är ju ett perfekt ställe att gå och förkröka på. Billiga drinkar, billiga shots och billig öl. World of Beer som har öppnat upp mittemot. Annars är ju publik riktigt schysst hak enligt mig. Må väl
Citera
2016-03-12, 00:35
Medlem
http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.3651529-harrys-har-mist-tillstandet
Citat:
Harrys har mist tillståndet
Stängde klockan 22 på fredagen.
Citera
2016-04-17, 11:43
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timtjuv
Finns inga flottiga 50 kr pizzor här i Västerås.

För ca 70 kr äter jag en flottig pizza en söndag förmiddag.

Ska jag ut och äta en lördag kväll så inte fan blir det en pizza iaf.

Pizzerior finns det för mycket av och skulle hellre se lite fin svensk husmanskost

90% av de bättre restaurangerna är ju svensk husman. Nom, brasseriet, Hatten, Frank, Bellman, serverar alla svensk husman.

Edit: Den där skaldjursrestaurangen vid hamnen också
Citera
2016-04-18, 01:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
90% av de bättre restaurangerna är ju svensk husman. Nom, brasseriet, Hatten, Frank, Bellman, serverar alla svensk husman.

Edit: Den där skaldjursrestaurangen vid hamnen också

Märkligt sammanträffande hörrödu. Igår editerade du det där, 2 timmar senare brinner skiten

http://vlt.se/nyheter/nyheter/1.3774848-fullt-utvecklad-brand-pa-sjokrogen
Citera
2016-04-18, 05:42
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Märkligt sammanträffande hörrödu. Igår editerade du det där, 2 timmar senare brinner skiten

http://vlt.se/nyheter/nyheter/1.3774848-fullt-utvecklad-brand-pa-sjokrogen
Vad gör man när man inte orkar jobba längre?
Vad gör man när man haft stället till salu länge till överpris?
Kolla länken så har ni svaret!
Citera
2016-04-18, 11:22
Medlem
Måste vara ett beställningsjobb, Sjökrogen har gått dåligt och man har inte lyckats sälja skiten efter många försökt.
Citera
2016-04-18, 11:43
Medlem
Jag håller med ovanstående. Det måste vara någon som "hjälpt" ägaren på traven. En tillfällighet att han har problem med kontraktet, har försökt sälja men misslyckats och så plötsligt brinner krogen ner? Antingen så är det arrangerat för att få ut försäkringspengar eller så är det några tonåringar som tänt på, vilket jag starkt betvivlar.
Citera
2016-04-20, 10:56
Medlem
SaintJonahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Jag håller med ovanstående. Det måste vara någon som "hjälpt" ägaren på traven. En tillfällighet att han har problem med kontraktet, har försökt sälja men misslyckats och så plötsligt brinner krogen ner? Antingen så är det arrangerat för att få ut försäkringspengar eller så är det några tonåringar som tänt på, vilket jag starkt betvivlar.

Hur som kan vi väl alla enas om att det lukar "ful fisk" lång väg.
Bobbo har ju haft en svår tid i ganska många år nu, allt sedan dom sålde bort konrad, Silk, och sedan har sjökrogen vacklat.

Inte svårt att inse att dom själva va där och tutta på stället.
Citera
2016-04-20, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaintJonah
Hur som kan vi väl alla enas om att det lukar "ful fisk" lång väg.
Bobbo har ju haft en svår tid i ganska många år nu, allt sedan dom sålde bort konrad, Silk, och sedan har sjökrogen vacklat.

Inte svårt att inse att dom själva va där och tutta på stället.

Spricker jag på några saker, dels så äger ju inte Bobbo lokalen och torde därmed inte lagt ner så mycket pengar på stället, det mesta är ju likt sedan innan Bobbo tog över.
Så den som har något att tjäna på detta är ju fastighetsbolaget som nu slipper processa vidare mot Bobbo då han ansåg att uppsägningen av hyresavtalet var felaktigt och kan invänta att Västerås Stad går in med pengar för att bygga nytt, har sedan flera år tillbaka funnits en plan på att bygga nytt.
Citera
2016-04-21, 18:14
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos Locos
Spricker jag på några saker, dels så äger ju inte Bobbo lokalen och torde därmed inte lagt ner så mycket pengar på stället, det mesta är ju likt sedan innan Bobbo tog över.
Så den som har något att tjäna på detta är ju fastighetsbolaget som nu slipper processa vidare mot Bobbo då han ansåg att uppsägningen av hyresavtalet var felaktigt och kan invänta att Västerås Stad går in med pengar för att bygga nytt, har sedan flera år tillbaka funnits en plan på att bygga nytt.
Spelar väl ingen roll om han äger lokalen eller inte. Är ju bolaget han äger.
Där sprack det😉
Hade varit enklare för han att försöka sälja till ett skäligt pris istället för överpris.

Kommer du ihåg vad du skrev ang överpriser? 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in