Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2016-04-16, 10:37
Bannlyst
Det var ett formulär. Men jag kan inte hitta detta nu konstigt nog. Jag tror ej att det finns kvar. Men försök att kontakta dem på andra sätt. Det viktigaste är att man kommer fram så kanske dom kan koppla dig vidare.
Citera
2016-04-18, 21:05
Medlem
Oakenshields avatar
Nån mer som upplevt att sidan för ens prenumerationer laddar extremt segt på sistone? Jag har den som snabblänk för att direkt få se de senaste videoinläggen och det tar väääldigt lång tid innan man överhuvudtaget kan klicka på ett klipp eller ens klicka i sökfältet för att skriva något. Själva sidan med all grafik, prenumerationslisten till vänster och alla videos med thumbnails dyker upp lika snabbt som tidigare men att sedan kunna göra någonting är riktigt segt. Chrome-fliken där namnet på sidan står och snurrar bra länge även om sidan i sig visas direkt.

Adblock som spökar månne? Kör ABP i Chrome. Oförändrat läge även efter senaste Chromeuppdateringarna.

<edit>Det står även "väntar på tillägget Adblock Plus" längst ner på sidan så jag antar att kruxet ligger där</edit>
Senast redigerad av Oakenshield 2016-04-18 kl. 21:41.
Citera
2016-04-23, 22:47
Medlem
Svaret på denna fråga kanske finns någonstans i tråden men hittar det inte. Jag har en gammal youtube-kanal som jag skulle behöva ta bort. Det är ett sånt här "gammalt" youtube konto som inte är kopplat till gmail. Går in via länken för att koppla ihop mitt gamla konto med mitt gmail-konto men minns inte lösenordet till kontot. Kommer inte heller ihåg vilken mail det är kopplat till.. Går det att få bort denna kanal överhuvudtaget eller är det typ kört? Bör tilläggas att jag tyvärr inte är så bra på sånt här.
Citera
2016-05-04, 08:40
Avslutad
Saker som youtube behöver lägga till.

Kunna ta bort klipp från spellistor från youtubeappen.

Söka i sina spellistor på pc och i app. Trött på att behöva scrolla längst ned i min spellista för musik.
Citera
2016-05-05, 19:14
Medlem
Varför är ljudet ersatt med någon slags ton på vissa videos genom hela videon? Något jag inte upptäckt tidigare år. Är det gammalt eller? Har det med upphovsrätt att göra? Är det någon slags landsblockering? Irriterande som fan. Gissar på upphovsrätts-skit.
Citera
2016-05-05, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funderande
Varför är ljudet ersatt med någon slags ton på vissa videos genom hela videon? Något jag inte upptäckt tidigare år. Är det gammalt eller? Har det med upphovsrätt att göra? Är det någon slags landsblockering? Irriterande som fan. Gissar på upphovsrätts-skit.
Kan du länka ett sånt klipp du beskriver?
Citera
2016-05-05, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosewood
Kan du länka ett sånt klipp du beskriver?
https://www.youtube.com/watch?v=mWCJqZTVrb0
Från trådstarten Titta på den här dokumentären och du kommer förstå varför du mår dåligt
Typ liknande en telefonsignal. Trodde dom tog bort upphovsrättskyddat material och noterade besökare om detta. Nu blir man ju mest lite konfunderad.
Citera
2016-05-06, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funderande
https://www.youtube.com/watch?v=mWCJqZTVrb0
Från trådstarten Titta på den här dokumentären och du kommer förstå varför du mår dåligt
Typ liknande en telefonsignal. Trodde dom tog bort upphovsrättskyddat material och noterade besökare om detta. Nu blir man ju mest lite konfunderad.
Klippet du länkar till har korrekt ljud som tillhör dokumentären.
Citera
2016-05-06, 02:43
Medlem
Citat:
Klippet du länkar till har korrekt ljud som tillhör dokumentären.
Skumt. Märkte nu att den fungerar korrekt i chromium. Måste vara någon inställning eller plugin i min firefox. Tack för svar.
Citera
2016-05-06, 20:52
Medlem
Iselds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjockstark
Följande innehåll har identifierats som potentiellt stötande eller olämpligt av YouTubes användare. Du ser det på egen risk.

Går att få bort den spärren? Har gjort en ny lista med musik och ibland dyker denna ruta upp och jag måste klicka fortsätt för att komma vidare..

Har samma problem! Finns någon lösning?

Så JÄVLA störigt när en bra lista stoppas mitt i allt bara för att man måste klicka på en knapp då små bögjävlar grinat lite och anmält ett klipp som innehåller symboler som får dom att bli lite ledsna i ögat.

https://www.youtube.com/watch?v=bud2jVL8hoU

.
Citera
2016-05-07, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iseld
Har samma problem! Finns någon lösning?

Så JÄVLA störigt när en bra lista stoppas mitt i allt bara för att man måste klicka på en knapp då små bögjävlar grinat lite och anmält ett klipp som innehåller symboler som får dom att bli lite ledsna i ögat.

https://www.youtube.com/watch?v=bud2jVL8hoU

.
Scrolla så du kommer längst ner i en ruta inne på YouTube.
Där ser du följande

Kod:
 Språk: Svenska   Land: Sverige   Begränsat läge: Av  Historik  Hjälp

Välj Begränsat läge: AV
Citera
2016-05-07, 17:53
Medlem
Iselds avatar
Citat:
Scrolla så du kommer längst ner i en ruta inne på YouTube.
Där ser du följande

Kod:
 Språk: Svenska   Land: Sverige   Begränsat läge: Av  Historik  Hjälp

Välj Begränsat läge: AV

Tack! Det är dock redan på AV

Har ändrat fram och till baka och sparat men det kommer ändå upp att man ska godkänna klippet.

GHHHHHHN!
Senast redigerad av Iseld 2016-05-07 kl. 17:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in