Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2023-05-17, 16:44
  #3121
Medlem
Airwave92s avatar
Någon som vet varför jag inte kan se dislikes på videos? Ser antalet likes men inte dislikes

edit hittade en extension som visar dislikes
__________________
Senast redigerad av Airwave92 2023-05-17 kl. 16:51.
Citera
2023-05-29, 14:27
  #3122
Medlem
Hittade ett gammalt youtubekonto från 2009 ser att mitt kontonamn/kanalnamn är "@abc" men jag har ingen aning om vad mailen är.

Startade därför upp min gamla laptop där lösenordet är sparat, gick in på Chrome och ser då att inloggningen till mitt google/youtubekontot är samma som kanalnamnet, dvs "@abc" men det står ingen @gmail.com eller något utan enbart ett användarnamn.

Funderar därför lite hur google/youtubekonton fungerade för 10-15 år sedan.

Kunde man logga in med bara kanal/användarnamn tidigare? Nu skickas man ju vidare till gmail när man ska försöka logga in på youtube.
__________________
Senast redigerad av carlsupreme 2023-05-29 kl. 14:49.
Citera
2023-05-29, 20:15
  #3123
Medlem
Lyssnar gärna på rättegångar på youtube, i mobilen, men blir fan galen på att när jag pausar så hamnar jag på noll eller får en helt annan rättegång i örat när jag vill fortsätta lyssna. Någon som vet varför?
Lyssnar man på långa rättegångar typ 15 timmar eller så, så måste jag skärmdumpa för att vet vart jag är utifall det nollar
Citera
2023-06-15, 18:27
  #3124
Medlem
kompjuters avatar
Kör ofta långa spellistor med dokumentärer när jag ska sova, vissa kräver en bekräftelse om man vill fortsätta lyssna/titta (crime).
Detta gör att allt stannar varenda gång och jag måste bekräfta med ett Ja.
Tycker det borde finnas ett sätt att slippa göra det varje gång, har Youtube light 69:-/mån
Citera
2023-06-16, 08:38
  #3125
Medlem
När jag laddar upp videos under 1 minut blir det alltid ´´Shorts´´ videos numera? Går det inte att få de korta klippen som vanligt klipp?
Citera
2023-06-19, 18:26
  #3126
Medlem
visa endast videos från en kanal youtube

Kan man ställa in så att youtube endast visar videos från en kanal istället för att blanda in annat skit som ja inte vill se? var lite så för några år sedan vill jag minnas
Citera
2023-06-19, 18:55
  #3127
Medlem
tastass avatar
Du skulle ju kunna gå in på kanalen i fråga istället för att gå till huvudsidan
Citera
2023-06-20, 09:05
  #3128
Medlem
Crime-boy2s avatar
Köpt på Youtube

Jag har köpt en film på Youtube och tänker spara den på USB. Den går inte att ladda ned på samma sätt som andra program och filer på tuben. Så hur gör jag?
Citera
2023-06-22, 10:11
  #3129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
Jag har köpt en film på Youtube och tänker spara den på USB. Den går inte att ladda ned på samma sätt som andra program och filer på tuben. Så hur gör jag?

Tanken är att du sk streama dom på youtube fattar du väl?

Har du inte yourube på tvn bara?

Annars får du lägga länken i en converter och ladda ner i halvkass kvalite..
Citera
2023-06-22, 13:06
  #3130
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForbannadJavel
Tanken är att du sk streama dom på youtube fattar du väl?

Har du inte yourube på tvn bara?

Annars får du lägga länken i en converter och ladda ner i halvkass kvalite..

Den går inte att ladda ned i en converter eftersom den inte godkänner länken.
Citera
2023-07-18, 12:15
  #3131
Medlem
swebarbs avatar
Får plötsligt inget ljud på nån video förstår inte vad som hänt ? Kör firefox inte haft detta problem innan hur löser man detta? har provat starta om firefox inget hjälper vafan....
Citera
2023-07-20, 20:55
  #3132
Medlem
En specifik video vägrar spela upp för mig. Meddelandet "Något gick fel. Försök igen senare. 282054944" kommer upp varenda gång. Tillägget "Age Restriction Bypass for YouTube" fungerar som det ska så det beror inte på det. Misstänker att youtube upptäcker min annonsblockerare, så provat med den avstängd men samma meddelande kommer upp ändå, plus att detta är den enda videon jag haft problem med, det har gått två dagar med försök nu.

Videon i fråga - https://www.youtube.com/watch?v=DH0-pJAIdCc

Nån annan som får samma problem? Jag blir fan rosenrasande! Snälla hjälp mig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback