Citat:
Ursprungligen postat av
LuktenUtavBajs
Urinstanken beror på att Sveriges befolkning är så primitiv. Vi kissar och bajsar, var vi än står och går. Högt och lågt. Jag har startat en tråd om detta fenomen som speglar bajskorvens problem i överklassförorten Kista i Stockholms län. Där vittnas det om bajskorvar på gatan. Jag misstänker att det är de anställda på Ericsson som bajsar på trottoaren på väg mellan tunnelbanan och arbetet:
(FB) Artikel: Kista centrum fylls av människobajs
Problemet kommer dock att försvinna genom att vi svenskar byts ut mot mer civiliserade kulturer, där bajsandet i offentliga rum inte finns på kartan.
problematiken med denna konstanta förorening av Kista kan ju också ligga i det som en tidigare skrev, att denne numera gick omkring på planeten jorden helt kontantlös. Där har du pudelns kärna! Skitnödigheten har inga lagar, den har ingen rasism, inga fördomar. Den drabbar alla oavsett ålder eller hudfärg. Från fattige Pialli, fiskare på Bali, till drottning Silvia, ja det säger jag eder, inte ens drottning Elizabeth kommer undan det primitivaste av primitiva, och halle-fucking-luuja vad jag är glad över detta, att man inte kan köpa sig fri från detta. Alla måste skita! Sen kan det ju i och för sig inte vara så svårt att skaffa sig en byxficka välförsedd med femmor och tior och whatever.