2016-05-25, 17:33
Avslutad
Malmöbor, Fanns gott om Gazpacho kvar på Limhamns Lidl.

Topptips, jag visste inte att grönsakssoppa kunda vara så gott.
Citera
2016-05-25, 22:22
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata
Bra erbjudanden på Lidl denna vecka.

Ängens ost för 40kr/kg.
XXL Schnitzlar (29.90kr/fp).
Bananer 10kr/kg
Gelatelli vaniljglass 10kr/fp
Vår Lidl hade dessutom 24x av Nobelanger öl (2,8%) för 75kr. Kyld är det en bra törstsläckare och måltidsdryck.

Laddade med 8 förpackningar med XXL Schnitzeln. Ångrar att jag inte köpte fler, men börjar bli fullt i frysen.

Smet in i dag och plockade på mig XXL Schnitzeln jag också. De där jäkla schnitzlarna är galet populära, jag hade gärna köpt en kartong till men de tar slut så snabbt att jag är rätt nöjd att jag fick med några över huvud taget... Jag antar att de kom i måndags, jag har inte hunnit dit förrän nu så jag var rädd att de skulle vara slut.
Citera
2016-05-27, 00:31
Medlem
Elementarts avatar
Det är samma sak på min Lidl, man måste vara tidigt ute för att plocka veckans varor. Vart riktigt överraskad över hur bra Lidl's ketchup smakade.
Citera
2016-05-27, 00:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Det är samma sak på min Lidl, man måste vara tidigt ute för att plocka veckans varor. Vart riktigt överraskad över hur bra Lidl's ketchup smakade.

Den är bra!
Citera
2016-05-27, 00:45
Medlem
Lightnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart

Är det Kania Ketchup du menar? Har tänkt köpa den, men inte gjort det med risk att den är för vattnig. Hur är den i konsistensen?
Citera
2016-05-27, 00:48
Medlem
Filbyters avatar
På min lokala lidl finns ett väldigt gott butiksbakat bröd med lingon. Heter helt sonika lingonbröd. Prova det!
Citera
2016-05-27, 00:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lightnight
Är det Kania Ketchup du menar? Har tänkt köpa den, men inte gjort det med risk att den är för vattnig. Hur är den i konsistensen?

Reagerade inte på nåt sånt. Tyckte den var rätt Heinzig i smak och konsistens.
Citera
2016-05-27, 00:51
Medlem
Lightnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Reagerade inte på nåt sånt. Tyckte den var rätt Heinzig i smak och konsistens.

Då ska jag testa den nästa gång jag kommer till Lidl. Priset är väl helt ok om jag inte minns fel.
Citera
2016-05-27, 00:53
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lightnight

Yes det är den, den är inte för vattnig, tycker att den är så "fast" som ketchup borde vara
Citera
2016-05-27, 11:13
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filbyter
På min lokala lidl finns ett väldigt gott butiksbakat bröd med lingon. Heter helt sonika lingonbröd. Prova det!

Den är riktigt bra. Min favorit är ändå råglimpan, men lingonbrödet är också riktigt gott. Överlag tycker jag att Lidls butiksbakade bröd är riktigt bra och prisvärt.
Citera
2016-05-28, 00:22
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Den är riktigt bra. Min favorit är ändå råglimpan, men lingonbrödet är också riktigt gott. Överlag tycker jag att Lidls butiksbakade bröd är riktigt bra och prisvärt.

Råglimpan är riktigt bra, nästan som finsk råglimpa.
Citera
2016-05-28, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Råglimpan är riktigt bra, nästan som finsk råglimpa.

Vilken råglimpa är det ni tänker på? Jag har provat Lidls tyska (eller om det är danskt?) rågbröd utan solrosfrön. Men jag tycker bättre om Nettos rågbröd (danska).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in