Ängens ost för 40kr/kg.
XXL Schnitzlar (29.90kr/fp).
Bananer 10kr/kg
Gelatelli vaniljglass 10kr/fp
Vår Lidl hade dessutom 24x av Nobelanger öl (2,8%) för 75kr. Kyld är det en bra törstsläckare och måltidsdryck.
Laddade med 8 förpackningar med XXL Schnitzeln. Ångrar att jag inte köpte fler, men börjar bli fullt i frysen.
Smet in i dag och plockade på mig XXL Schnitzeln jag också. De där jäkla schnitzlarna är galet populära, jag hade gärna köpt en kartong till men de tar slut så snabbt att jag är rätt nöjd att jag fick med några över huvud taget... Jag antar att de kom i måndags, jag har inte hunnit dit förrän nu så jag var rädd att de skulle vara slut.
På min lokala lidl finns ett väldigt gott butiksbakat bröd med lingon. Heter helt sonika lingonbröd. Prova det!
Den är riktigt bra. Min favorit är ändå råglimpan, men lingonbrödet är också riktigt gott. Överlag tycker jag att Lidls butiksbakade bröd är riktigt bra och prisvärt.
Den är riktigt bra. Min favorit är ändå råglimpan, men lingonbrödet är också riktigt gott. Överlag tycker jag att Lidls butiksbakade bröd är riktigt bra och prisvärt.
Råglimpan är riktigt bra, nästan som finsk råglimpa.
Råglimpan är riktigt bra, nästan som finsk råglimpa.
Vilken råglimpa är det ni tänker på? Jag har provat Lidls tyska (eller om det är danskt?) rågbröd utan solrosfrön. Men jag tycker bättre om Nettos rågbröd (danska).