Citat:
Ursprungligen postat av
Illa2222
Alla begår vi misstag. Vem minns inte Madelenes djupt urringade röda nobellkläning. Mycket skriverier då 😛
Jo, men det var i alla fall en aftonklänning (som ska VARA urringad, om än kanske inte SÅ urringad). Det var inte en orm...
Citat:
Ursprungligen postat av
Luxors
Fast det är ju bara Sofia som varit utvikningsbrud av prinsessorna, tidigare, det har ju varken Viktoria eller Madeleine varit.
Nä, och ingen ingift prinsessa eller drottning i hela världen heller. Inte ens Mette-Marit. Dock nuvarande amerikanska presidentfrun... men Melania var åtminstone sexig med klass på sina nakenbilder, så långt det nu är möjligt. Sofia kunde inte ens vika ut sig ordentligt, hon såg bara dum ut när det var meningen att hon skulle se förförisk ut...
Citat:
Ursprungligen postat av
mattep74
Om hon ska visa sitt arbete i Året med kungafamiljen är det bättre om datorerna och bildskärmarna är på.
Det där förstod jag inte? OK jag gissar: du menar att Sofia inte har utfört något arbete att tala om, eller? Just det tycker jag att hon är ursäktad för i så fall: hon har ju två små barn. Undrar om hon tar hand om dem själv förresten, eller om det huvudsakligen är inneboende barnsköterskor som gör det?