2018-12-30, 23:07
Avstängd
Hon är snygg och slampig. Precis vad kungahuset behöver
Citera
2019-01-02, 16:12
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bad.Ass.Bitch
Hon har personligen en gräslig smak. Att den numera har blivit bättre beror på stylister.

Ok, vet du om stylisterna möjligen hade tjänstledigt när lilla Hellqvist slingrade sig i sin röda resp genombrutna klänning och till den senare lät håret hänga? För hujedamej som hon såg ut.
Citera
2019-01-02, 16:25
Medlem
Har inte en jävla aning om hur Sofia är som person, men att hon umgås med Blondin-Bella är ju inget gott tecken direkt. Sen är det såklart så att hennes fördelaktiga yttre gett henne alla möjliga ”orättvisa” fördelar, men såna är det ju fler som får, och Sofia behöver ju inte be om ursäkt för det...
Citera
2019-01-02, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Ok, vet du om stylisterna möjligen hade tjänstledigt när lilla Hellqvist slingrade sig i sin röda resp genombrutna klänning och till den senare lät håret hänga? För hujedamej som hon såg ut.

Kronprinsessan har också stylist. Den som hjälper henne nu är duktig för Viktoria är alltid väldigt välklädd och snygg i håret. Själv verkar Viktoria rätt tantig smak. 😛
Citera
2019-01-02, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bad.Ass.Bitch
Hon har personligen en gräslig smak. Att den numera har blivit bättre beror på stylister.

Alla begår vi misstag. Vem minns inte Madelenes djupt urringade röda nobellkläning. Mycket skriverier då 😛
Citera
2019-01-02, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Alla begår vi misstag. Vem minns inte Madelenes djupt urringade röda nobellkläning. Mycket skriverier då 😛
Fast det är ju bara Sofia som varit utvikningsbrud av prinsessorna, tidigare, det har ju varken Viktoria eller Madeleine varit.
Citera
2019-01-02, 20:37
Medlem
Om hon ska visa sitt arbete i Året med kungafamiljen är det bättre om datorerna och bildskärmarna är på.
Citera
2019-01-02, 21:04
Avstängd
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222

Jo, men det var i alla fall en aftonklänning (som ska VARA urringad, om än kanske inte SÅ urringad). Det var inte en orm...

Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Fast det är ju bara Sofia som varit utvikningsbrud av prinsessorna, tidigare, det har ju varken Viktoria eller Madeleine varit.

Nä, och ingen ingift prinsessa eller drottning i hela världen heller. Inte ens Mette-Marit. Dock nuvarande amerikanska presidentfrun... men Melania var åtminstone sexig med klass på sina nakenbilder, så långt det nu är möjligt. Sofia kunde inte ens vika ut sig ordentligt, hon såg bara dum ut när det var meningen att hon skulle se förförisk ut...

Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Om hon ska visa sitt arbete i Året med kungafamiljen är det bättre om datorerna och bildskärmarna är på.

Det där förstod jag inte? OK jag gissar: du menar att Sofia inte har utfört något arbete att tala om, eller? Just det tycker jag att hon är ursäktad för i så fall: hon har ju två små barn. Undrar om hon tar hand om dem själv förresten, eller om det huvudsakligen är inneboende barnsköterskor som gör det?
Citera
2019-01-03, 01:17
Medlem
dialektikers avatar
Jag tycker faktiskt hon är ovanligt avslappnad och trevlig Sofia. Och ni som snackar om att hon ska vara så perfekt, just hennes bakgrund som utvik gör henne just icke-perfekt och avslappnad. Skulle hon däremot vara uppvuxen i en trist, högborgerlig Danderydsfamilj där hon varit skötsam hela livet skulle hon ju vara sådär perfekt och tråkig.

Tror det är jantelag här i klagomålen. Men jag AVUNDAS INTE det kungliga livet där man alltid ska visa sig så engagerad i alla pk-frågor, alltid vara på topp, må bra, vara trevlig och glad där hela livet går ut på att representera och inviga. Huvaligen!

Btw: Tänk er om Sofia skulle vara lika tillgjord som Carola Häggqvist. Rys. Då förstår jag om ni skulle klaga på henne. Madde är också betydligt stelare.
Sofia är avslappnad och klarar det där trista livet bra.
Citera
2019-01-03, 04:00
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag tycker faktiskt hon är ovanligt avslappnad och trevlig Sofia. Och ni som snackar om att hon ska vara så perfekt, just hennes bakgrund som utvik gör henne just icke-perfekt och avslappnad. Skulle hon däremot vara uppvuxen i en trist, högborgerlig Danderydsfamilj där hon varit skötsam hela livet skulle hon ju vara sådär perfekt och tråkig.

Tror det är jantelag här i klagomålen. Men jag AVUNDAS INTE det kungliga livet där man alltid ska visa sig så engagerad i alla pk-frågor, alltid vara på topp, må bra, vara trevlig och glad där hela livet går ut på att representera och inviga. Huvaligen!

Btw: Tänk er om Sofia skulle vara lika tillgjord som Carola Häggqvist. Rys. Då förstår jag om ni skulle klaga på henne. Madde är också betydligt stelare.
Sofia är avslappnad och klarar det där trista livet bra.

Ok, då känner du henne personligen eftersom du vet att hon är avslappnad och trevlig? Kände du henne redan när hon lät sig plåtas för nakenbilder? Eller känner du henne inte alls utan gissar?

Jag tvivlar på att någon är det allra minsta avundsjuk, det är småflickor som drömmer om att ”bli prinsessor”. Däremot har många synpunkter på lilla Hellqvists livsval. Sen får var och en avgöra om man tycker hon är lämpad att representera Sverige med sitt bagage, sin ståndpunkt att hon ingenting ångrar och sitt ”jag är utsatt för näthat”.
Citera
2019-01-03, 10:08
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Ok, då känner du henne personligen eftersom du vet att hon är avslappnad och trevlig? Kände du henne redan när hon lät sig plåtas för nakenbilder? Eller känner du henne inte alls utan gissar?

Nej, jag känner henne inte alls personligen.
Jag utgår efter hur hon är, då hon pratas med vid intervjuer och tv-program som Året med kungafamiljen. Precis som jag utgår hur konstlad Carola är vid intervjuer.
Citera
2019-01-03, 10:45
Medlem
När hon ska säga något är det mest bara svammel. Såg på TV4(?) årskrönika när hon och CP skulle till en dyslexikongress. När hon skulle försöka säga något om den och förmodligen vad som var bra med den var det bara svammel. Slutklämmen var dock att det skulle nog gå bra för CP för han hade ett så bra tal. Tveksamt om han är man till att skriva bra tal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in