2016-05-23, 20:00
Medlem
precis tankat hem kronos och installerat på min laptop tyvärr är sidan nere man ska regga sitt account på finns det någon svensk guild på horde sidan?

lyckades regga mig och allt, men får bara dissconnecnted, vad gör jag för fel? har följt anvisningarna men kan inte logga in
Senast redigerad av cadabra121 2016-05-23 kl. 20:34.
Citera
2016-05-23, 21:03
Medlem
Lyckades efter mycket om och men fixa wow kronos på pvp servern. Troll Hunter, nu till min fråga har ni några bra addons jag kan fixa till wow 1.12.1? helst så man kan se vart man ska lämna in och hämta quest och andra saker som kan vara till hjälp. Vart kan jag hämta hem dessa? är de svårt att fixa?

MvH
Citera
2016-05-24, 21:16
Medlem
tagit min troll hunter till lvl 10 med skinning som enda proffesions och börjar bli nojig över lvl 40 mount redan nu när de kommer att landa på 100 guld är ju så jäkla segt i vanilla wow att få ihop pengar på helt ny gubbe och server. Priserna på AH med skinning är rena skämtet 20 light leather för under 10 silver någon som kan komma med tips hur man kommer upp till 100 guld innan lvl 40? eller ska man starta en warlock bara för att få gratis mount?

MvH
Citera
2016-05-24, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cadabra121
tagit min troll hunter till lvl 10 med skinning som enda proffesions och börjar bli nojig över lvl 40 mount redan nu när de kommer att landa på 100 guld är ju så jäkla segt i vanilla wow att få ihop pengar på helt ny gubbe och server. Priserna på AH med skinning är rena skämtet 20 light leather för under 10 silver någon som kan komma med tips hur man kommer upp till 100 guld innan lvl 40? eller ska man starta en warlock bara för att få gratis mount?

MvH
Pengapushen skall ju komma runt lvl 35. Innan dess skall du inte tjäna så mycket. Upgrada bara stings, och shots, inte fällor och annat skit, det kostar bara pengar. Skaffa en bra gris och kör bm, så slipper du jaga gear. Denna enda gear du behöver fokusera på är stora djävla baggar.
fan, hunter är ju inte så djävla brådis med mount, eftersom du får chetah vid lvl20.

ps. På unga servrar, så finns det inga pengar att tjäna på proffessions. Det är slöseri med tid. Ds.
Senast redigerad av priamos2014 2016-05-24 kl. 21:24.
Citera
2016-05-24, 23:17
Medlem
Towans avatar
Citat:

MvH

Kör själv Skinning/LW, men det ger inga pengar. Jag är level 20 nu och har lite mer än 5g. Har tjänat det mesta på att sälja greenies och linen cloth.

Vad heter du ingame?
Citera
2016-05-24, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Pengapushen skall ju komma runt lvl 35. Innan dess skall du inte tjäna så mycket. Upgrada bara stings, och shots, inte fällor och annat skit, det kostar bara pengar. Skaffa en bra gris och kör bm, så slipper du jaga gear. Denna enda gear du behöver fokusera på är stora djävla baggar.
fan, hunter är ju inte så djävla brådis med mount, eftersom du får chetah vid lvl20.

ps. På unga servrar, så finns det inga pengar att tjäna på proffessions. Det är slöseri med tid. Ds.

Citat:
Ursprungligen postat av Towan
Kör själv Skinning/LW, men det ger inga pengar. Jag är level 20 nu och har lite mer än 5g. Har tjänat det mesta på att sälja greenies och linen cloth.

Vad heter du ingame?

Ja sant men verkar vara för svårt och jobbigt att redan nu behöva tänka på pengar till mount och AH ger ingenting med skinning då folk säljer allt för några silver ska flytta över mina ca 20 silver alla bags och annat till min nya warlock jag skapade där nu då får man gratis mount och kan fokusera på tailoring/skinning utan att känna panik över mount. Min warlock heter Murocz adda där om du vill
Citera
2016-05-25, 16:36
Medlem
Citat:
Ja sant men verkar vara för svårt och jobbigt att redan nu behöva tänka på pengar till mount och AH ger ingenting med skinning då folk säljer allt för några silver ska flytta över mina ca 20 silver alla bags och annat till min nya warlock jag skapade där nu då får man gratis mount och kan fokusera på tailoring/skinning utan att känna panik över mount. Min warlock heter Murocz adda där om du vill

Tailoring/skinning förstår jag inte. Om du vill ha en gatheringskill, så passar ju herbarlism, mycket bättre än skinning.
Lvl'ar du vi instansens, är ju Taylor/ench bästa combon, då ingen kräver gatheringskill, men ench är dyrt att lvl'a. Alch, herb var mycket bra i vanila och då skall du naturligtvis skaffa gatherer addon.

Överhuvudtaget är det ingen idé att grinda pengar vid lvl20. Moms droppar mindre och pengar går trögt att få in. Du får mer pengar från en lvl43 mob än fem lvl 20 mobs, vilket naturligtvis gör fokus på pengar idiotiskt och ineffektivt vid din lvl. Fokusera på att lvla. Pengarna kommer.
Citera
2016-05-25, 18:47
Bannlyst
Vilka privateservrar äger mest aktiva/roligast/bäst? Har testat warmane och kronos. Dom funkar bra.
Citera
2016-05-26, 11:21
Medlem
Citat:

MvH

farma elementals i badlands lvl 37-40 loota och sälj allt, elemental stones kan du lägga på ah. Du får garanterat 100g till mount
Citera
2016-05-26, 11:26
Medlem
Mintafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jalokin
farma elementals i badlands lvl 37-40 loota och sälj allt, elemental stones kan du lägga på ah. Du får garanterat 100g till mount

vilken server kör ni på?
Citera
2016-05-26, 12:52
Medlem
Har inte uppdaterat mig alls inom WoW det senaste året. Hur gick det med Nostalrious? Lever den än? De körde på version 1.1 på Nostal eller hur? Har de kommit med nya patcher? Eller servern är död kanske...

Funderar på att börja igen med WoW nu när man har hela sommaren fri för grind =)
Citera
2016-05-26, 12:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av begsjp
Har inte uppdaterat mig alls inom WoW det senaste året. Hur gick det med Nostalrious? Lever den än? De körde på version 1.1 på Nostal eller hur? Har de kommit med nya patcher? Eller servern är död kanske...

Funderar på att börja igen med WoW nu när man har hela sommaren fri för grind =)

Nost blev nerstängd, det är typ Kronos som har ersatt den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in