Citat:
Ursprungligen postat av
cadabra121
Ja sant men verkar vara för svårt och jobbigt att redan nu behöva tänka på pengar till mount och AH ger ingenting med skinning då folk säljer allt för några silver

ska flytta över mina ca 20 silver alla bags och annat till min nya warlock jag skapade där nu då får man gratis mount och kan fokusera på tailoring/skinning utan att känna panik över mount. Min warlock heter Murocz adda där om du vill

Tailoring/skinning förstår jag inte. Om du vill ha en gatheringskill, så passar ju herbarlism, mycket bättre än skinning.
Lvl'ar du vi instansens, är ju Taylor/ench bästa combon, då ingen kräver gatheringskill, men ench är dyrt att lvl'a. Alch, herb var mycket bra i vanila och då skall du naturligtvis skaffa gatherer addon.
Överhuvudtaget är det ingen idé att grinda pengar vid lvl20. Moms droppar mindre och pengar går trögt att få in. Du får mer pengar från en lvl43 mob än fem lvl 20 mobs, vilket naturligtvis gör fokus på pengar idiotiskt och ineffektivt vid din lvl. Fokusera på att lvla. Pengarna kommer.