2016-05-25, 14:18
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Nej, men bra minne! Killen spelade i RIK, saken diskuterades i sportspegeln samt skrevs om i GP för 1-2 år sedan. Har du länkar på allt du hört i nyhetsväg senaste 10 åren???

Är det detta du tänker på?
https://www.youtube.com/watch?v=-x-WsoWiSiI
Citat:
Redbergslids handbollsspelare Nacor Medinas får sin avstängning halverad från sex till tre månader. Därmed kan han spela från 2 mars..2012
Senast redigerad av bagarn29 2016-05-25 kl. 14:20.
Citera
2016-05-25, 14:32
Medlem
knullklassons avatar
Får Stryp-Carlos spela vidare nu eller är han avstängd tills beslut är taget?
Citera
2016-05-25, 14:57
Medlem
Om inte Hammarby vinner på söndag mot Gefle borde väl Nanne få sparken?
Likaså Hammarbys sportchef Jingblad.
Citera
2016-05-25, 15:00
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Får Stryp-Carlos spela vidare nu eller är han avstängd tills beslut är taget?
Han får spela mot ÖSK i nuläget, med tanke på hur sega dessa herrar är kommer säkert ett beslut tas under EM.
Citera
2016-05-25, 15:23
Medlem
Jag tycker inte Carlos stryptag var speciellt smart gjort eller något som borde förringas, men det är ingen som tänker på Sundgren?

Jag har tittat på en del AIK-matcher och Sundgrens uppförande på plan känns rätt äckligt, ofta där och tjafsar och puttar och har sig. Men i den här situationen, så fort Strandberg hade släppt taget, så var det blicken ner i mattan och han ville därifrån så fort som möjligt. Av hans ansiktsuttryck att döma kändes han rejält ånger- och skamfylld bara sekunden efter medan de övriga lagkamraterna gick emellan. Vet inte om det isåfall skulle vara något han sa eller vad det skulle kunna vara.

Något som har tänkt på det?
Citera
2016-05-25, 15:24
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iweridd
Jag tycker inte Carlos stryptag var speciellt smart gjort eller något som borde förringas, men det är ingen som tänker på Sundgren?

Jag har tittat på en del AIK-matcher och Sundgrens uppförande på plan känns rätt äckligt, ofta där och tjafsar och puttar och har sig. Men i den här situationen, så fort Strandberg hade släppt taget, så var det blicken ner i mattan och han ville därifrån så fort som möjligt. Av hans ansiktsuttryck att döma kändes han rejält ånger- och skamfylld bara sekunden efter medan de övriga lagkamraterna gick emellan. Vet inte om det isåfall skulle vara något han sa eller vad det skulle kunna vara.

Nej, jag tror inte att man kan beskylla Sundgren för att ex-knarkaren Strandberg beter sig som en aggressiv gorilla.
Citera
2016-05-25, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Hör väl mest hemma i ekonomiska delen men det var i en intervju som Serneke sa att han var sugen på att träda in som sponsor på samma nivå som Prio-Nisse var förut (c.a. 8 mille/år) men att Nisse ville fortsätta vara största sponsor och att Serneke därför la ner det...

Du får gärna övertyga far din om att gå in med 200 mille om året

Synd att han inte fullföljde, det var i Mars som han var talare på Träffpunkt Idrott och gick loss rätt ordentligt på hur dåligt han tycker idrottssponsringen fungerar från näringslivet. Sven Norfeldt gör ju dock en hel del för gräsrotsrörelsen, ett föredöme.

hehe, ja och ruinera sig...
Citera
2016-05-25, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iweridd

Möjligt, inget jag tänkt på men Sundgren är väl antagligen ingen gullunge han heller. Dock finns det ingen ursäkt för Strandbergs agerande hur man än vrider och vänder på det.
Citera
2016-05-25, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oy-vey
Om inte Hammarby vinner på söndag mot Gefle borde väl Nanne få sparken?
Likaså Hammarbys sportchef Jingblad.

Får bajens hybris som de vill så lär de väl få sparken. Otroligt korkat att sparka dom dock men min uppfattning är att gemene bajensupporter inte direkt är några raketforskare när det kommer till hur man bör styra en klubb.
Citera
2016-05-25, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smk11
Får bajens hybris som de vill så lär de väl få sparken. Otroligt korkat att sparka dom dock men min uppfattning är att gemene bajensupporter inte direkt är några raketforskare när det kommer till hur man bör styra en klubb.
Om Alm ersätter blir det ju en riktigt intressant allsvenska, han är nog lite lack på AIK och revanschsugen
Citera
2016-05-25, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oy-vey
Om Alm ersätter blir det ju en riktigt intressant allsvenska, han är nog lite lack på AIK och revanschsugen
Jag tror mer på att Donald Trump blir USA:s president än att Alm blir tränare i Bajen. Seriöst att Alm skulle ta över Bajen måste vara årets långskott.
Citera
2016-05-25, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Jag tror mer på att Donald Trump blir USA:s president än att Alm blir tränare i Bajen. Seriöst att Alm skulle ta över Bajen måste vara årets långskott.
Nu leder dock Trump pollsen i USA att bli president och Alm har ett förflutet i Hammarby.
Så årets långskott borde det inte vara, vem annars är arbetslös just nu och skulle kunna vara aktuell?
http://i.imgur.com/D9m6Goi.jpg
Senast redigerad av Oy-vey 2016-05-25 kl. 16:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in